Hij ziet Jane als zijn grootste vijand (lees concurrent) en die kan je maar beter dichtbij houdenquote:
Ja wat een kneusquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij ziet Jane als zijn grootste vijand en die kan je maar beter dichtbij houden
quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:32 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie Keanu er wel voor aan dat hij straks ook met Mattie nog in gesprek wil
Zou mij niet verbazenquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:32 schreef Hznootje het volgende:
Ja hij moet aan iedereen zijn probleem vertellen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:32 schreef Hznootje het volgende:
Wat doet hij verkeerd dan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:34 schreef Puzzie het volgende:
Maar ja Jordy roept het ook wel wat af op zichzelf , alleen heeft hij het zelf niet door
Ik zie het zo voor me dat ie in de DBK tegen BB begint te zeveren en dan na 30 seconden zegt BB: "Je tijd is om, je moet terug het huis in!"quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:32 schreef Hznootje het volgende:
het gaat om verkeerd maar wat je geeft krijg je terug en Jordy heeft een draai gemaakt waar je wel wat vraagtekens bij kan zetten en wat in zijn gezicht kan ontploffen :karmaquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat doet hij verkeerd dan?
Pure verveling.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat gezeur over het eten, Ik snap het maar om er elke 5 minuten over te beginnen
Hier heeft hij 0 deel aan gehad dit is Keanu die iets denkt te voelen. Je kan in de snelkookpan van BB de eerste week niet vergelijken met week 5. Jordy kan niet veel met het geestelijk navelstaren van Keanu.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:34 schreef Puzzie het volgende:
Maar ja Jordy roept het ook wel wat af op zichzelf , alleen heeft hij het zelf niet door
Maar das toch niet aangaande Keanu?quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
het gaat om verkeerd maar wat je geeft krijg je terug en Jordy heeft een draai gemaakt waar je wel wat vraagtekens bij kan zetten en wat in zijn gezicht kan ontploffen :karma
Ook , dat lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:37 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar das toch niet aangaande Keanu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |