SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Het gaat weer even de goede kant op bij de FB'ers. Ik houd hoopIk snap echt niet dat die Jeffrey zoveel stemmen kan krijgen. Heeft hij zo'n grote familie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ik denk dat mensen hem Valentijn gunnenquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat die Jeffrey zoveel stemmen kan krijgen. Heeft hij zo'n grote familie?
Jordy is een beetje viezigquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Wil sjordy nu ook al gaan cracker trekken
Waarschijnlijk tv kijkers only,quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat die Jeffrey zoveel stemmen kan krijgen. Heeft hij zo'n grote familie?
Dat is mijn verwachting ook, en met de huidige percentages kan BB alle kanten op met Elsa, Jeff of Evaquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:28 schreef Verity het volgende:
Zou me ook niks verbazen dat als Jeffrey het huis zou moeten verlaten, hij naar de panic room gaat. En dat Jolien een secret mission moet voltooien om hem terug het huis in te krijgen. BB en Valentijnsdag
En als ze nou ook echt iets geflikt zou hebben,...quote:
Dit gaat ook ver en op een smerige manier van Keanuquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:29 schreef Hznootje het volgende:
Jordy: Ik ben zwaar de lul.. Ik zei het toch, het ging om mij. Mattie snapt het ook allemaal niet, het ging om helemaal niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |