Lekker veranderen en opzouten uit BB graag.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu staat altijd open voor verandering en het gesprek
Die is nog net zo verrot als altijd. Wat een nepact vanmorgen weer geweest.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff stookt Keanu ook nog even lekker op
Ja zoals hij doet zeker, jordy heeft hele gesprekken met Jeff gehad van de week. En dan nu zo doen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey vindt dat ze een beetje voor elkaar moeten zorgen![]()
![]()
Ik vraag me wel af of Keanu met al die gesprekken is opgevoed, alles doorzagen, totdat je niet meer weet waar het over gaat.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Oh ja nu zijn het de normen en waarden waar het aan schort
Jeffrey: vertel, vertel!quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:02 schreef Hznootje het volgende:
De Puber heeft het al over normen en waarden en hoe hij in het leven staat..
Hoe kom je daar nu bij....heb het pas 16keer gehoord vandaag.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:03 schreef chufi het volgende:
Volgens mij valt Keanu nu wel in herhaling ...
Denk eerder zich kapot schamen, hoe debiel heb ik mezelf neergezet?quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:05 schreef basicsaint het volgende:
Zouden ze hier nu na BB keihard om lachen?
Deze ploeg weet niet wat keihard lachen is......ook hierna niet denk ik.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:05 schreef basicsaint het volgende:
Zouden ze hier nu na BB keihard om lachen?
Axel wel. Die blijft lachen ongeacht wat er gebeurt. Die heeft de tijd van zijn leven.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Deze ploeg weet niet wat keihard lachen is......ook hierna niet denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |