Het ergste is, hij meent dit echt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:23 schreef Poesjuh het volgende:
Milena tegen jeff, u weet dat wij u genomineerd hebben
Wist ik niet nee maar maakt niet uit ik sta dr op.
Milena legt uit. Had je liever dat ik op jolien stemde dan? Ja dan was IK safe WAUW
Jeff neemt het wel mee zon dinges. Ik schoot erover jaaaa
Ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff gaat strijden voor samen Valentijn
quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:26 schreef -river- het volgende:
Als het aan FB ligt dan gaat Eva naar huis.
Ik heb nog een account over, ik ben bijna in staat om die te gebruiken om op die meid te stemmen. Maar ik denk dat ik nachtmerries ga krijgen dan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:26 schreef -river- het volgende:
Als het aan FB ligt dan gaat Eva naar huis.
Ik heb op eva gestemd, puur om jeff te blokkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nog een account over, ik ben bijna in staat om die te gebruiken om op die meid te stemmen. Maar ik denk dat ik nachtmerries ga krijgen dan.
Klinkt gezondquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:30 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja allemaal verzot op narcisten.
Precies. Moet je eens opletten hoe vaak hij de zinnen herhaalt die een ander zegt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:09 schreef mazaru het volgende:
Die Mattheus is ook een vies stokertje hoor. Hij fokt ze op en staat aan de zijkant met een halo boven zijn hoofd
Gaat per account. Je kunt net zoveel stemmen als dat je e-mail adressen hebt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:34 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Er zijn mensen die 5x op Jef gestemd hebben maar telt dat echt of is dat gewoon per IP adres?
Ik denk dat het huis wel zo fantastisch opknapt in sfeer en gezelligheid. Ook om te kijken, kan jefflien niet meer aanzien/horenquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:32 schreef Ebinas het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik wil dat Jeff gaat.
Dubbel is het.
Erger me kapot aan hem, maar aan de andere kant.... ik kan er van genieten als hem niet de hand boven het hoofd wordt gehouden en hoe hij dat niet aan kan
Per ipquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:34 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Er zijn mensen die 5x op Jef gestemd hebben maar telt dat echt of is dat gewoon per IP adres?
Dat is ook weer zo en wellicht dat er weer andere verhoudingen ontstaan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat het huis wel zo fantastisch opknapt in sfeer en gezelligheid. Ook om te kijken, kan jefflien niet meer aanzien/horen
Hahaha ze wil jouw stemquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:34 schreef mazaru het volgende:
Die Eva achtervolgt me in de streams. Iedere keer als ik voor haar vlucht komt ze me achterna in de andere stream. Maar weer terug naar stream 2 dan![]()
[ afbeelding ]
Gaat per e-mail. Ik heb net nog een keer gestemd op Elsa omdat die nek aan nek met Eva ligtquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Toch? Sommige zeggen per email of account
Nu nogggggquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:37 schreef mazaru het volgende:
Keanu weer janken over Jordy. Hij was ziek en Jordy kwam niet vragen of het goed met hem ging. Jordy lacht niet terug als hij naar hem lacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:39 schreef mazaru het volgende:
En keanu voelde zich echt slecht en Jordy leeft niet mee vraagt helemaal niet of het wel goed gaat met Keanu![]()
![]()
Brintabreinquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:41 schreef KinKiJan het volgende:
Dit is toch bizar?! Jordy reageert niet op hem zoals hij zou willen, Jordy heeft herhaaldelijk gezegd dat er niks aan de hand is en geen idee heeft waar dat idee bij Keanu dan vandaag komt en toch blijft Jordy de boeman in het brintabrein van Keanu.
Schiet mij maar lek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |