Hij ziet Jane als zijn grootste vijand (lees concurrent) en die kan je maar beter dichtbij houdenquote:
Ja wat een kneusquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij ziet Jane als zijn grootste vijand en die kan je maar beter dichtbij houden
quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:32 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie Keanu er wel voor aan dat hij straks ook met Mattie nog in gesprek wil
Zou mij niet verbazenquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:32 schreef Hznootje het volgende:
Ja hij moet aan iedereen zijn probleem vertellen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:32 schreef Hznootje het volgende:
Wat doet hij verkeerd dan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:34 schreef Puzzie het volgende:
Maar ja Jordy roept het ook wel wat af op zichzelf , alleen heeft hij het zelf niet door
Ik zie het zo voor me dat ie in de DBK tegen BB begint te zeveren en dan na 30 seconden zegt BB: "Je tijd is om, je moet terug het huis in!"quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:32 schreef Hznootje het volgende:
het gaat om verkeerd maar wat je geeft krijg je terug en Jordy heeft een draai gemaakt waar je wel wat vraagtekens bij kan zetten en wat in zijn gezicht kan ontploffen :karmaquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat doet hij verkeerd dan?
Pure verveling.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat gezeur over het eten, Ik snap het maar om er elke 5 minuten over te beginnen
Hier heeft hij 0 deel aan gehad dit is Keanu die iets denkt te voelen. Je kan in de snelkookpan van BB de eerste week niet vergelijken met week 5. Jordy kan niet veel met het geestelijk navelstaren van Keanu.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:34 schreef Puzzie het volgende:
Maar ja Jordy roept het ook wel wat af op zichzelf , alleen heeft hij het zelf niet door
Maar das toch niet aangaande Keanu?quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
het gaat om verkeerd maar wat je geeft krijg je terug en Jordy heeft een draai gemaakt waar je wel wat vraagtekens bij kan zetten en wat in zijn gezicht kan ontploffen :karma
Ook , dat lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:37 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar das toch niet aangaande Keanu?
Mwaah..ik vind het wat Keanu betreft wel een beetje overtrokken. Die zwabbert zelf ook van de een naar de ander, maar net wie er wil luisteren naar dat gezaagquote:
It’s alive!quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:39 schreef spapaars het volgende:
De spinazieknipper David S in de keuken.
Het is bij beiden wat overtrokken , ze doen op een andere eigenlijk hetzelfdequote:Op donderdag 6 februari 2025 17:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Mwaah..ik vind het wat Keanu betreft wel een beetje overtrokken. Die zwabbert zelf ook van de een naar de ander, maar net wie er wil luisteren naar dat gezaag
Keanu ergert mij meer dan Jef. Dat zagemannetje met zijn depressieve stem mag er uit.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat het huis wel zo fantastisch opknapt in sfeer en gezelligheid. Ook om te kijken, kan jefflien niet meer aanzien/horen
Optisch lijkt het dan meerquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:47 schreef jooba het volgende:
[..]
Waarom knippen ze daar de spinazie ? Spinazie krimt vanzelf.
Niemand die het weetquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:47 schreef jooba het volgende:
[..]
Waarom knippen ze daar de spinazie ? Spinazie krimt vanzelf.
Ik ook.quote:
Ik Zei Jordyquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Axel is niet bang.
En iedereen heeft een peer.
Als ze nou eens een kluissleutel van iemand pakken en verstoppen. Jeffrey zei van de week dat dat gewoon mag, dan kan iemand niet de kluis in.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:50 schreef mazaru het volgende:
Het is toch net een bejaardenhuis met al die bedliggers
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat dat mag. Dat valt onder persoonlijke voorwerpen. Zou je hem moeten horen als ze iets van hem zouden pakkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:54 schreef Verity het volgende:
[..]
Als ze nou eens een kluissleutel van iemand pakken en verstoppen. Jeffrey zei van de week dat dat gewoon mag, dan kan iemand niet de kluis in.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:52 schreef Ireth het volgende:
Zo, was ff uurtje werk, maar 10x op jane, 10x op elsa en 10x op Eva gestemd.
Nu mijn collega's allemaal instructies gegeven om zo tijdens hun pauze ook te doen
Het mocht van Big Brother, weet alleen niet waar de grens ligt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat mag. Dat valt onder persoonlijke voorwerpen. Zou je hem moeten horen als ze iets van hem zouden pakken
Jeffrey en Evaquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:01 schreef Hznootje het volgende:
Duo nomineren, Duo kluis, Duo naar huis
Ik wil daar nog niet eens over nadenken..Dan zo’n uitgesproken arrogant smoelwerk erbijquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:03 schreef Puzzie het volgende:
Het zou een zware teleurstelling zijn als die kneus morgen gewoon mag blijven
Ik denk dat ik morgen ook niet ga kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:03 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik wil daar nog nuet eens over nadenken..Dan zo’n uitgesproken arrogant smoelwerk erbij
En een overdreven huilende en opgeluchte Jolien.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:03 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik wil daar nog niet eens over nadenken..Dan zo’n uitgesproken arrogant smoelwerk erbij
Ja ik ga wel kijken, maar na morgen misschien niet meerquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen ook niet ga kijken![]()
Z'n grote faalactie bij het vrijstellingspel met Jolien komt nog op TV, geloof niet dat ie daar zoveel sympathie stemmen mee zal winnen. En met die speech van vanmorgen denk ik ook niet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:03 schreef Puzzie het volgende:
Het zou een zware teleurstelling zijn als die kneus morgen gewoon mag blijven
Ik ga niet kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
En een overdreven huilende en opgeluchte Jolien.
Sommige mensen vinden dit "sensatie en drama" wat jef doet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja ik ga wel kijken, maar na morgen misschien niet meer
Nu ook weer: ik heb 1 slechte week, en ik sta er op hé..Mensen zijn heel oppervlakkig
Ja want volgens Jeffrey zijn ‘wij’ heel oppervlakkig, zegt hij netquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Z'n grote faalactie bij het vrijstellingspel met Jolien komt nog op TV, geloof niet dat ie daar zoveel sympathie stemmen mee zal winnen. En met die speech van vanmorgen denk ik ook niet.
Maar misschien overschat ik het tv kijkende publiek wel
Ik kon het me al niet voorstellen na wat hij bij Jane heeft gedaanquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Z'n grote faalactie bij het vrijstellingspel met Jolien komt nog op TV, geloof niet dat ie daar zoveel sympathie stemmen mee zal winnen. En met die speech van vanmorgen denk ik ook niet.
Maar misschien overschat ik het tv kijkende publiek wel
Is het een keer spannend, is t weer niet goedquote:
Truequote:Op donderdag 6 februari 2025 18:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is het een keer spannend, is t weer niet goed
De eerste keer dat de kijker kan verliezen
Positivoquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:08 schreef Ireth het volgende:
Pauze weer voorbij, ik ga weer werken!![]()
Jeffrey gaat naar huis ole ole!!
Straks gaan er heel veel fangirls van Jolien op Jeff stemmenquote:
Ik heb horizontaal ook veel leuke ervaringen opgedaan in mijn levenquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
zoveel mogelijk horizontaal, de ervaring van je leven![]()
[ afbeelding ]
Lekker positiefquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Straks gaan er heel veel fangirls van Jolien op Jeff stemmen
Maar geen idee, anders komt ie binnenkort wel aan de beurt.
Jazeker wij zijn niet intelligent genoeg om zijn oppervlakkigheid te begrijpenquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:08 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey: "Mensen thuis zijn heel oppervlakkig"
...zo verstond ik het iig...
Ik heb nog niet gestemd maar ik wil dat Eva ook blijftquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mensen op Eva vergeten te stemmen
Eva krijgt mijn stem, als ze hem nodig heeft. Even afwachten wat de polls doen, wil ook nog niet dat Jane of Elsa naar huis gaan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mensen op Eva vergeten te stemmen
Samequote:Op donderdag 6 februari 2025 18:13 schreef Verity het volgende:
[..]
Eva krijgt mijn stem, als ze hem nodig heeft. Even afwachten wat de polls doen, wil ook nog niet dat Jane of Elsa naar huis gaan.
Ook met zoveel mensen die toekijken?quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb horizontaal ook veel leuke ervaringen opgedaan in mijn leven![]()
Gekkiequote:Op donderdag 6 februari 2025 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook met zoveel mensen die toekijken?
quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:13 schreef Verity het volgende:
[..]
Eva krijgt mijn stem, als ze hem nodig heeft. Even afwachten wat de polls doen, wil ook nog niet dat Jane of Elsa naar huis gaan.
Van mij ook als het nodig mocht zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |