Mwaah..ik vind het wat Keanu betreft wel een beetje overtrokken. Die zwabbert zelf ook van de een naar de ander, maar net wie er wil luisteren naar dat gezaagquote:
It’s alive!quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:39 schreef spapaars het volgende:
De spinazieknipper David S in de keuken.
Het is bij beiden wat overtrokken , ze doen op een andere eigenlijk hetzelfdequote:Op donderdag 6 februari 2025 17:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Mwaah..ik vind het wat Keanu betreft wel een beetje overtrokken. Die zwabbert zelf ook van de een naar de ander, maar net wie er wil luisteren naar dat gezaag
Keanu ergert mij meer dan Jef. Dat zagemannetje met zijn depressieve stem mag er uit.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat het huis wel zo fantastisch opknapt in sfeer en gezelligheid. Ook om te kijken, kan jefflien niet meer aanzien/horen
Optisch lijkt het dan meerquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:47 schreef jooba het volgende:
[..]
Waarom knippen ze daar de spinazie ? Spinazie krimt vanzelf.
Niemand die het weetquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:47 schreef jooba het volgende:
[..]
Waarom knippen ze daar de spinazie ? Spinazie krimt vanzelf.
Ik ook.quote:
Ik Zei Jordyquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Axel is niet bang.
En iedereen heeft een peer.
Als ze nou eens een kluissleutel van iemand pakken en verstoppen. Jeffrey zei van de week dat dat gewoon mag, dan kan iemand niet de kluis in.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:50 schreef mazaru het volgende:
Het is toch net een bejaardenhuis met al die bedliggers
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |