Ik denk niet dat dat mag. Dat valt onder persoonlijke voorwerpen. Zou je hem moeten horen als ze iets van hem zouden pakkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:54 schreef Verity het volgende:
[..]
Als ze nou eens een kluissleutel van iemand pakken en verstoppen. Jeffrey zei van de week dat dat gewoon mag, dan kan iemand niet de kluis in.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:52 schreef Ireth het volgende:
Zo, was ff uurtje werk, maar 10x op jane, 10x op elsa en 10x op Eva gestemd.
Nu mijn collega's allemaal instructies gegeven om zo tijdens hun pauze ook te doen
Het mocht van Big Brother, weet alleen niet waar de grens ligt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat mag. Dat valt onder persoonlijke voorwerpen. Zou je hem moeten horen als ze iets van hem zouden pakken
Jeffrey en Evaquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:01 schreef Hznootje het volgende:
Duo nomineren, Duo kluis, Duo naar huis
Ik wil daar nog niet eens over nadenken..Dan zo’n uitgesproken arrogant smoelwerk erbijquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:03 schreef Puzzie het volgende:
Het zou een zware teleurstelling zijn als die kneus morgen gewoon mag blijven
Ik denk dat ik morgen ook niet ga kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:03 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik wil daar nog nuet eens over nadenken..Dan zo’n uitgesproken arrogant smoelwerk erbij
En een overdreven huilende en opgeluchte Jolien.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:03 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik wil daar nog niet eens over nadenken..Dan zo’n uitgesproken arrogant smoelwerk erbij
Ja ik ga wel kijken, maar na morgen misschien niet meerquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen ook niet ga kijken![]()
Z'n grote faalactie bij het vrijstellingspel met Jolien komt nog op TV, geloof niet dat ie daar zoveel sympathie stemmen mee zal winnen. En met die speech van vanmorgen denk ik ook niet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:03 schreef Puzzie het volgende:
Het zou een zware teleurstelling zijn als die kneus morgen gewoon mag blijven
Ik ga niet kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
En een overdreven huilende en opgeluchte Jolien.
Sommige mensen vinden dit "sensatie en drama" wat jef doet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja ik ga wel kijken, maar na morgen misschien niet meer
Nu ook weer: ik heb 1 slechte week, en ik sta er op hé..Mensen zijn heel oppervlakkig
Ja want volgens Jeffrey zijn ‘wij’ heel oppervlakkig, zegt hij netquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Z'n grote faalactie bij het vrijstellingspel met Jolien komt nog op TV, geloof niet dat ie daar zoveel sympathie stemmen mee zal winnen. En met die speech van vanmorgen denk ik ook niet.
Maar misschien overschat ik het tv kijkende publiek wel
Ik kon het me al niet voorstellen na wat hij bij Jane heeft gedaanquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Z'n grote faalactie bij het vrijstellingspel met Jolien komt nog op TV, geloof niet dat ie daar zoveel sympathie stemmen mee zal winnen. En met die speech van vanmorgen denk ik ook niet.
Maar misschien overschat ik het tv kijkende publiek wel
Is het een keer spannend, is t weer niet goedquote:
Truequote:Op donderdag 6 februari 2025 18:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is het een keer spannend, is t weer niet goed
De eerste keer dat de kijker kan verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |