Hij zei ik ben nu al ten dode opgeschrevenquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hoezo wat heeft hij gedaan? Of niet gedaan?
Let's hope and pray...🙏quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij zei ik ben nu al ten dode opgeschreven
Hij gaat naar huis denkt hij
Morgen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jajaquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
Hij zei er ook nog bij dat als er een spel komt hij de nominatie neemt en niet Jolien.![]()
![]()
Ja dat is een ander verhaal maar wij zijn ook ten dode opgeschreven 😵quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:56 schreef Frummelie het volgende:
Die jeugd van tegenwoordig kan ook helemaal niks... moet je de oorlog mee winnen..
Ja hij weet dat hij het niet kan maken het weer in andermans schoenen te schuiven..quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
Hij zei er ook nog bij dat als er een spel komt hij de nominatie neemt en niet Jolien.![]()
![]()
Ik doelde op de peren en daarop is de uitspraak gebaseerd, wordt verder niks mee bedoeld..quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:58 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja dat is een ander verhaal maar wij zijn ook ten dode opgeschreven 😵
Nou dat is wel zeker na al die beschuldigingen aan BB dat die hem benadelen en vals spelenquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan doet ie wel (uiteraard per ongeluk) iets verkeerd waardoor hij hem weer net niet krijgt...quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hij weet dat hij het niet kan maken het weer in andermans schoenen te schuiven..
Damage control noemen ze dat….alleen veel te laatquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
![]()
Zei daarna dat dat niet zou gebeuren of zo ietsquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:02 schreef Tascha071 het volgende:
Keanu droomde over de finale. Hij ging er als vierde uit
quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan doet ie wel (uiteraard per ongeluk) iets verkeerd waardoor hij hem weer net niet krijgt...
of begint achteraf weer te jammeren dat hij het zo niet had bedoeld, maar dat hij BB niet goed had begrepen...quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan doet ie wel (uiteraard per ongeluk) iets verkeerd waardoor hij hem weer net niet krijgt...
Daarom hij moet er echt uitquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:04 schreef Verida het volgende:
[..]
of begint achteraf weer te jammeren dat hij het zo niet had bedoeld, maar dat hij BB niet goed had begrepen...
Dat bedoel ik iddquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:04 schreef Verida het volgende:
[..]
of begint achteraf weer te jammeren dat hij het zo niet had bedoeld, maar dat hij BB niet goed had begrepen...
Dat gaan we vast nog wel paar keer horen vandaagquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:13 schreef Tascha071 het volgende:
Keanu’s verteld nogmaals een keer dat hij zijn eerste keer peer schillen heeft gedaan
Ze was nog maar op de helftquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:18 schreef Droopie het volgende:
Mannelijke noobvraag
Is dat een normale hoeveelheid makeup bij Jolien?
Ik ben bijna de helft ouder, maar gebruik meer dan de helft minderquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:18 schreef Droopie het volgende:
Mannelijke noobvraag
quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeuj .. tandenstokende Jordy is niet mijn favoriete Jordy.
Wat is wel jou favoriete Jordy?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeuj .. tandenstokende Jordy is niet mijn favoriete Jordy.
En dat gezicht van Milena over Jane, de arrogantie.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:24 schreef Tascha071 het volgende:
Matt nu bij Milena verslag doen van t gesprek met jane
Thuiszittende Jordy.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:26 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Wat is wel jou favoriete Jordy?
Matt zit in zijn onzekere uurtje ofzoquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:25 schreef Tascha071 het volgende:
Milena vind t grappig dat sommige hun best doen om goed te staan. Ze maakt duidelijk dat ze Jane bedoelt
Ze gaan dus op David en Charicequote:Op woensdag 5 februari 2025 09:27 schreef Tascha071 het volgende:
Matt en Jordy in bespreking. Gaat over david
Wat een lafbekkenquote:
Had je gedacht dan dat Matt op z'n maatje zou gaan? En Jordy?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een lafbekken
ze durven gewoon niet op Jeffrey te gaan volgens mij,
Dit valt me heel erg tegen
Ik had niet anders verwacht van Jordy en Mattiequote:Op woensdag 5 februari 2025 09:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een lafbekken
ze durven gewoon niet op Jeffrey te gaan volgens mij,
Dit valt me heel erg tegen
zoals ze gisteren reageerden had ik een klein beetje hoopquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Had je gedacht dan dat Matt op z'n maatje zou gaan? En Jordy?
Dat zit hij zeker. Al is het misschien ook tactiek. Aansluiten bij een Nederlands groepje is ook niet handig. Er komen ook Belgen in de finale.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:30 schreef Verida het volgende:
[..]
zoals ze gisteren reageerden had ik een klein beetje hoop
maar Jordy zit inderdaad tot aan zijn oksels in de reet van Jeffry
bah
quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Best case scenario, en dan Jeffrey er alleen op als ze de 2e stem slim verdelen, en niet allemaal op DavidS gaan. Ben bang dat het DavidS zal worden.
Thanks! Dan eva eruit please
Jane - Axel -> Jeffrey
Keanu - Elsa
Milena - Eva -> Jeffrey
Jeffrey - Jolien
Wicky - Sharice -> Jeffrey
DavidS - Pootje -> Jeffrey
Jordy - Matt -> Sharice en DavidS
Ze hebben gisteren besproken om het niet te doen. Ze denken dat er toch een van hun op de bank komt en ze hebben berekend, dat ze maar 1 persoon dan kunnen redden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:34 schreef basicsaint het volgende:
Zijn Axel en Jane zo slim om hun GC in te zetten? Dat is de grote vraag vandaag.
Dat probeerde hij gisteren al, hij dacht echt dat die doos erin zou trappen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
![]()
Ik denk dat elk team een ander team moet nomineren.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:34 schreef Thorelf het volgende:
Als ze allemaal sharice als 2e doen..zit zij op de bank
Maar jordy gaat op Sharice en david bvquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:36 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik denk dat elk team een ander team moet nomineren.
Het kan zo zijn, dat ze enkel een koppel moeten noemen. Gevolg is gelijkspel, waardoor de DM mogen kiezen. Al heeft Keanu de gamechanger De Beslissende stem. Hij zal die wel inzetten. BB zal dat ook wel leuk vinden om uit te zenden: Eerste gamechanger gebruiktquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:34 schreef Thorelf het volgende:
Als ze allemaal sharice als 2e doen..zit zij op de bank
Dat kan niet wat een aantal hebben een vrijstellingquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:36 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik denk dat elk team een ander team moet nomineren.
Dat hoop ik ook, Axel heeft de censuur en Jane de dubbele stem , axel kan dus een stem van een bewoner weghalen en Jane een dubbele gevenquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:34 schreef basicsaint het volgende:
Zijn Axel en Jane zo slim om hun GC in te zetten? Dat is de grote vraag vandaag.
Alle mensen met vrijstellingen en nominaties zitten bij elkaar in een team, dus die zijn logischerwijs uitgesloten voor nominatie.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat kan niet wat een aantal hebben een vrijstelling
Handig? Betwijfel het. Dan gaat ie nog eerder dan Keanu.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:33 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat zit hij zeker. Al is het misschien ook tactiek. Aansluiten bij een Nederlands groepje is ook niet handig. Er komen ook Belgen in de finale.
Wellicht dat dat dus niet kan. Ze horen pas in de DBK hoe of wat.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:38 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Maar jordy gaat op Sharice en david bv
Zo'n zuigelingen mondjequote:Op woensdag 5 februari 2025 09:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens mij heeft de botoxprovider van Eva net iets teveel in dat bovenlipje gespoten. Die beweegt ze maar moeilijk.
Zou maar zo kunnen idd.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wellicht dat dat dus niet kan. Ze horen pas in de DBK hoe of wat.
nou geloof nog meer want ze was nog niet klaar hahaquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:18 schreef Droopie het volgende:
Mannelijke noobvraag
Omdat ze andere mensen op de bank willen. Andere keus en keanu zou er minder moeite mee hebbenquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:42 schreef Tascha071 het volgende:
Keanu ze the dat hij mensen niet kan kwetsen. I.i.g. niet samen met Elsa?
Jolien en Jeffrey gaan op Jane en ja de 2de is ?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Best case scenario, en dan Jeffrey er alleen op als ze de 2e stem slim verdelen, en niet allemaal op DavidS gaan. Ben bang dat het DavidS zal worden.
Jane - Axel -> Jeffrey
Keanu - Elsa
Milena - Eva -> Jeffrey
Jeffrey - Jolien
Wicky - Sharice -> Jeffrey
DavidS - Pootje -> Jeffrey
Jordy - Matt -> Sharice en DavidS
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hij denkt dat het tussen Sharice en David gaat
Kan niet Jane heeft al een nominatie..Ik denk Sharice en Davidquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Jolien en Jeffrey gaan op Jane en ja de 2de is ?
Is elk jaar hetzelfde met die reten op het aanrechtquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:46 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom zeggen ze er niks van?
Rot op met je reet van het aanrecht.
Het is popu gedrag Bah
Het viel dit jaar nog mee. Eva is de eerste die dit doet dacht ik.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is elk jaar hetzelfde met die reten op het aanrecht
quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als BBdit toestaat, wa t das een verloren stemquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar nu stemt hij mee wat mattie wil vanwege vrijstellingquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:50 schreef Folies het volgende:
Ik dacht te verstaan dat Jordy zei anders op Jeffrey te stemmen?
oja das waar, was ik even vergetenquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Kan niet Jane heeft al een nominatie..Ik denk Sharice en David
Jane heeft al een nominatie pin.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Wat doet hij verkeerd?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
Matt en Jeff zijn wie ze zijn. Prima. Ik vind het eikels.
Maar die Jordy he.
Wat is dat voor zielig figuur?
Ah mooi, had ik het toch goed verstaan. Jordy is goed.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar nu stemt hij mee wat mattie wil vanwege vrijstelling
Jep als hij de vrijstelling van Matti niet had gehad had hij op Jeff gegaan.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:50 schreef Folies het volgende:
Jeffrey zit er toch bij?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:50 schreef Folies het volgende:
Sharice krijgt dan te horen dat de censuur is ingezet en kan die ongedaan maken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:54 schreef Flow3r het volgende:
Jeff is redelijk rustig
Jolien heeft waarschijnlijk haar censuur gamechanger ingezet en bijvoorbeeld Jane uitgesloten van stemmen
Jane heeft een dubbele stem maar denk niet dat ze die al in gaat zetten
En ze moeten in duo's stemmen
Zal me niks verbazen als Jeff wéer niet op de bank komt
Ja klopt..verder nietquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:54 schreef Droopie het volgende:
Wie zijn nu echt de gesprekken aangegaan met Sharice, alleen Keanu?
Ook zoiets raars: het was geen gesprek aangaan maar iemand op het matje roepenquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:54 schreef Droopie het volgende:
Wie zijn nu echt de gesprekken aangegaan met Sharice, alleen Keanu?
Nee kan hij niet, veel te opzichtigquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:57 schreef Puzzie het volgende:
Een stokende Jordy is niet om aan te zien
Waarom vals?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:57 schreef Droopie het volgende:
Zou Milena op Jeff stemmen
Dat zou echt vals zijn met zoveel keuze
Hoop niet dat het gelijkspel gaat worden , dan mag keanu zijn beslissende stem uitbrengenquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:55 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Sharice krijgt dan te horen dat de censuur is ingezet en kan die ongedaan maken.
Ja wat ze gaat niet op Mattie, Sharice of Davidquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:57 schreef Droopie het volgende:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook zoiets raars: het was geen gesprek aangaan maar iemand op het matje roepen
Hij zit toch echt zijn tanden te doenquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:57 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee kan hij niet, veel te opzichtig
Heel 'toevallig'quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
En bij ieder gesprek weet je dat Jolien komt buurten.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij zit toch echt zijn tanden te doen
Ja ineens begint Jeffrey over het niet mogen praten over nomineren.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:00 schreef Koos1958 het volgende:
Wel mooi hoor wat jordy nu doet. Beetje onzekerheid kweken bij Jeff
Vind juist dat ie redelijk kalm en relaxed isquote:
Milena is ook klaar met dat gedrag van Jeffrey. Hij kan namelijk ook niet normaal doen tegen haar. In de overige teams zitten allemaal mensen waar ze ook niet op wilt stemmen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:57 schreef Droopie het volgende:
Ik zag hem anders zijn rare zenuwachtige trekjes doen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vind juist dat ie redelijk kalm en relaxed is
En is Jeff zijn gedrag spuugzatquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:58 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja wat ze gaat niet op Mattie, Sharice of David
Jordy zegt nog speculeren mag, je mag alleen niet zeggen wat je gedaan heb, maar Jef houd voet bij stuk je mag er niet over praten whahahquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:01 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja ineens begint Jeffrey over het niet mogen praten over nomineren.
Eens.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vind juist dat ie redelijk kalm en relaxed is
Dat gespeculeer had ik eerder van Jeff dan van Jordy verwacht
Misschien gek, maar ik heb niet veel vertrouwen in Jordy's analytisch vermogen. Hij heeft hooguit per ongeluk gelijk.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:02 schreef marky het volgende:
Jordy zijn analyse is wel goed en ook dat het tussen Jeff en Eva zal gaan en dat het lastig voor Jeff gaat worden.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:04 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Misschien gek, maar ik heb niet veel vertrouwen in Jordy's analytisch vermogen. Hij heeft hooguit per ongeluk gelijk.
Wordt BB nu eindelijk strenger?!quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Jordy zegt nog speculeren mag, je mag alleen niet zeggen wat je gedaan heb, maar Jef houd voet bij stuk je mag er niet over praten whahah
niet dat ikweet volgens mijn wilde Jeffrey het er gewoon niet meer over hebbenquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:08 schreef Verity het volgende:
Jolien heeft haar gamechanger niet ingezet
Yup, we kunnen pas juichen als ie vrijdag in die auto gepropt zitquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:06 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb er een hard hoofd inJeff zal wel gesaved worden
Sowieso is dat hele BB 2025 gebeuren 1 grote warboel.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:00 schreef Droopie het volgende:
Ik snap alleen 1 ding niet. Ze nomineren nu, maar Jeff heeft geen targetpin.?
Er zijn geen target pinnen nu.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Sowieso is dat hele BB 2025 gebeuren 1 grote warboel.
Mijn vraag zou nu zijn: heeft er iemand een targetpin?
ze deden het deze ronde toch zonder targetpin, er zijn er al 3 genomineerd gewoon, en de rest moet nu hun nominatie geven misschien gewoon voor 1 persoon, zou zomaar kunnen dat ze maar 1 naam moesten geven maakt het voor beide personen moeilijk ook om een keuze te maken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik snap er ook weinig van.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De haat buiten is groot. Nu eruit kan hij zich wat gedeist houden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:06 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb er een hard hoofd inJeff zal wel gesaved worden
mijn uitleg hierboven denk dat het zo is gegaanquote:
Hou eens op met mensen verantwoording te vragen hoe ze over iets of iemand denken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:55 schreef marky het volgende:
[..]
Ze spelen allemaal het spel ik neem dat geen van hen kwalijk zelfs Jeff niet. Ik noem niemand huichelaars omdat ze overleggen. Dat doen ze ook allemaal.
Denkquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mijn uitleg hierboven denk dat het zo is gegaan
ik ook dan zullen ze sharis hebben gestemdquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:14 schreef Flow3r het volgende:
Dus ga ik ervan uit dat Elsa heeft toegegeven en niet op Jeff heeft gestemd
Jeffrey en ??quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef Tascha071 het volgende:
Beide een slechte week gehad. Close tussen due
Het gaat om het nuquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef Clasientje het volgende:
Erg sneu dit vind ik Jeffrey dat door velen omlaag wordt gehaald. Die jongen heeft veel meegemaakt en is denk ik ook beschadigd wat je niet weet.
Dat geloof ik ook best wel,maar je word nu eenmaal afgerekend op wat je laat zien in het programmaquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef Clasientje het volgende:
Erg sneu dit vind ik Jeffrey dat door velen omlaag wordt gehaald. Die jongen heeft veel meegemaakt en is denk ik ook beschadigd wat je niet weet.
niemand anders die het bedacht hadquote:
Dat is echt een lieve vrouw. Heeft wat ADHD gedrag = lekker druk en vrolijk en merkt van alles opquote:
Iedereen daar heeft een rugzakje, Milena heeft bijvoorbeeld zelfs beiden ouders verloren in paar maanden tijd.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef Clasientje het volgende:
Dan mogen de DM's de keuze makenquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:17 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu: "Als het gelijkspel is moet ik kiezen, maar ik zou die nu niet inzetten, denk ik"
En dan, 5 genomineerden?
Wat hij ooit heeft meegemaakt, mag hij niet als excuus blijven gebruiken voor de rest van zijn leven.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef Clasientje het volgende:
Dan had ie naar een psychiater moeten gaan, niet naar BB.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef Clasientje het volgende:
En precies dat heeft hij wel gedaan , ten koste van anderen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat hij ooit heeft meegemaakt, mag hij niet als excuus blijven gebruiken voor de rest van zijn leven.
Hij gebruikt dat verleden, geloof niet dat ie er momenteel echt mee bezig is, alles voor het spel, hij wil perse winnen en gunt niemand iets, is karakterquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En precies dat heeft hij wel gedaan , ten koste van anderen.
nooit goed te praten, weg ermee.
Das het enige goede antwoord voor mij, ik ben iig niet de enige die het niet snaptquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als hij meerdere BB's heeft gezien weet hij dat de leuke, lieve, grappige mensen de grootste kans hebben om te winnen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij gebruikt dat verleden, geloof niet dat ie er momenteel echt mee bezig is, alles voor het spel, hij wil perse winnen en gunt niemand iets, is karakter
En dat wil hij nu graag laten zien, heeft ie in al die 5 weken niet de kans voor gehad, zo sneuquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als hij meerdere BB's heeft gezien weet hij dat de leuke, lieve, grappige mensen de grootste kans hebben om te winnen.
Jordy heeft er veel gezien, maar snapt ook niet wat nodig is om te winnen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als hij meerdere BB's heeft gezien weet hij dat de leuke, lieve, grappige mensen de grootste kans hebben om te winnen.
Karakter wordt gevormd.... Door je opvoeding, door je omgeving enz.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:23 schreef Cupfighter het volgende:
Wat Jeff doet heeft weinig met zijn verleden te maken, het is gewoon het karakter van hem en dat is niet best
Wie is er niet beschadigd? Mag je je daarom maar als een asshole gedragenquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef Clasientje het volgende:
Dat vind ik wel mooi. Wellicht snapte ik het verkeerd.. weet nu niet meer of ik dit mooi vind...quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:26 schreef Tascha071 het volgende:
Alleen op vakantie met de kindjes is niet voor Milena. Ze wil delen de leuke dingen van de kindjes. Voelt zich dan eenzaam
Juist!quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:26 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wie is er niet beschadigd? Mag je je daarom maar als een asshole gedragen
quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:26 schreef Flow3r het volgende:
Milena vindt het moeilijk om alleen met de kindjes op vakantie te gaan want dan is ze savonds eenzaam
[ afbeelding ]
Het is haar eigen keuze, ze wil toch geen relatie?quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:26 schreef Flow3r het volgende:
Milena vindt het moeilijk om alleen met de kindjes op vakantie te gaan want dan is ze savonds eenzaam
[ afbeelding ]
ze gebruikt ook een beetje makeupquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:35 schreef Verida het volgende:
[..]
de oogleden van charisse lijken iets minder te hangen sinds ze haar eigen kleding heeft.
Ik vind er heel erg veel van, maar "sneu" komt daar niet in voor...quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef Clasientje het volgende:
Volgens mij is iedereen met "niets" een target deze ronde.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja hoorde je dat ookquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:40 schreef Puzzie het volgende:
Wij kicken erop om Jeff op zijn slechtst te zien
Jaquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja hoorde je dat ookHij durft wel…Nog even en het ligt aan de interpretatie van de kijkers als Jeffrey naar huis gaat
De rillingen van die gozer. Idioot en heel eng persoon die jeffquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey denkt dat ze alleen de slechte dingen te zien krijgen. Er moet is goeds gebeuren zegt ie.
Heeft ie toch echt zelf in de hand ..
To Little, To Latequote:Op woensdag 5 februari 2025 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey denkt dat ze alleen de slechte dingen te zien krijgen. Er moet is goeds gebeuren zegt ie.
Altijd maar het vingertje naar een ander wijzen.. wat een triest kind is dat. Calimero gedrag wat hij daar de hele tijd laat zien.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
Echt he. Dat ze kicken op het gedrag wat hij vertoont.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:39 schreef basicsaint het volgende:
Jeffrey geeft weer de schuld aan BB.
Ik vind het trouwens wel erg schattig dat je wat goeds in hem blijft zien ondanks wat hij heeft laten zien en heeft gezegd en gedaan.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef Clasientje het volgende:
Ik heb daar iets andere woorden voorquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel erg schattig dat je wat goeds in hem blijft zien ondanks wat hij heeft laten zien en heeft gezegd en gedaan.
Ja ze kunnen het niet mooier maken.. er zijn ook geen andere beelden van hem geweestquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey: "Ja maar ik heb me zelf ook slecht gezet, maar dat wordt ook slecht gezet op TV"
Keanu is voor mij degene die ik het slechts kan verdragen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:44 schreef basicsaint het volgende:
Keanu legt voor de zekerheid nog eens is dat hij heel nobel is.
Hmmm mhhmmquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:44 schreef basicsaint het volgende:
Keanu legt voor de zekerheid nog eens is dat hij heel nobel is.
Denk dat hij de indruk heeft van welquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja ze kunnen het niet mooier maken.. er zijn ook geen andere beelden van hem geweest
Milena heeft haar van de week ook al gewaarschuwd, dat dit hetzelfde is wat ze al eerder heeft meegemaakt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:46 schreef lojanda het volgende:
Sharice kan praten wat ze wil maar Jolien zal er toch niets van aannemen en vol gr Jeffrey in alles. Zegt uit een toxic relatie te komen maar ze stapt vrolijk weer in een nieuwe toxic relatie.
Kloptquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:48 schreef Verity het volgende:
[..]
Milena heeft haar van de week ook al gewaarschuwd, dat dit hetzelfde is wat ze al eerder heeft meegemaakt.
Hoop dat dit gesprek met Sharice echt wel tot haar doordringt, maar ben er ook bang voor.
Ik krijg ook negatieve kriebels van hem, wat velen hier met Eva hebben, heb ik met hem, die stem ook, brrrrquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:46 schreef Harry het volgende:
[..]
Keanu is voor mij degene die ik het slechts kan verdragen.
Ze is een bepaald type..naief. toch soms een eigen mening...oppervlakkig...wel lief,maar er mist ietsquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:46 schreef lojanda het volgende:
Sharice kan praten wat ze wil maar Jolien zal er toch niets van aannemen en vol gr Jeffrey in alles. Zegt uit een toxic relatie te komen maar ze stapt vrolijk weer in een nieuwe toxic relatie.
Ik ook met keanu.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik krijg ook negatieve kriebels van hem, wat velen hier met Eva hebben, heb ik met hem, die stem ook, brrrr
hersensquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:49 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ze is een bepaald type..naief. toch soms een eigen mening...oppervlakkig...wel lief,maar er mist iets
Ik moet elke keer aan haar missie denken. Die is mislukt. Ze kan naar huis.quote:
Ze zou enorme red vlagen moeten zien en er hard van weglopen maar Jolien gaat er mee zwaaienquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:48 schreef Verity het volgende:
[..]
Milena heeft haar van de week ook al gewaarschuwd, dat dit hetzelfde is wat ze al eerder heeft meegemaakt.
Hoop dat dit gesprek met Sharice echt wel tot haar doordringt, maar ben er ook bang voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |