Hij zei ik ben nu al ten dode opgeschrevenquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hoezo wat heeft hij gedaan? Of niet gedaan?
Let's hope and pray...🙏quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij zei ik ben nu al ten dode opgeschreven
Hij gaat naar huis denkt hij
Morgen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jajaquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
Hij zei er ook nog bij dat als er een spel komt hij de nominatie neemt en niet Jolien.![]()
![]()
Ja dat is een ander verhaal maar wij zijn ook ten dode opgeschreven 😵quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:56 schreef Frummelie het volgende:
Die jeugd van tegenwoordig kan ook helemaal niks... moet je de oorlog mee winnen..
Ja hij weet dat hij het niet kan maken het weer in andermans schoenen te schuiven..quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
Hij zei er ook nog bij dat als er een spel komt hij de nominatie neemt en niet Jolien.![]()
![]()
Ik doelde op de peren en daarop is de uitspraak gebaseerd, wordt verder niks mee bedoeld..quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:58 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja dat is een ander verhaal maar wij zijn ook ten dode opgeschreven 😵
Nou dat is wel zeker na al die beschuldigingen aan BB dat die hem benadelen en vals spelenquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan doet ie wel (uiteraard per ongeluk) iets verkeerd waardoor hij hem weer net niet krijgt...quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hij weet dat hij het niet kan maken het weer in andermans schoenen te schuiven..
Damage control noemen ze dat….alleen veel te laatquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
![]()
Zei daarna dat dat niet zou gebeuren of zo ietsquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:02 schreef Tascha071 het volgende:
Keanu droomde over de finale. Hij ging er als vierde uit
quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan doet ie wel (uiteraard per ongeluk) iets verkeerd waardoor hij hem weer net niet krijgt...
of begint achteraf weer te jammeren dat hij het zo niet had bedoeld, maar dat hij BB niet goed had begrepen...quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan doet ie wel (uiteraard per ongeluk) iets verkeerd waardoor hij hem weer net niet krijgt...
Daarom hij moet er echt uitquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:04 schreef Verida het volgende:
[..]
of begint achteraf weer te jammeren dat hij het zo niet had bedoeld, maar dat hij BB niet goed had begrepen...
Dat bedoel ik iddquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:04 schreef Verida het volgende:
[..]
of begint achteraf weer te jammeren dat hij het zo niet had bedoeld, maar dat hij BB niet goed had begrepen...
Dat gaan we vast nog wel paar keer horen vandaagquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:13 schreef Tascha071 het volgende:
Keanu’s verteld nogmaals een keer dat hij zijn eerste keer peer schillen heeft gedaan
Ze was nog maar op de helftquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:18 schreef Droopie het volgende:
Mannelijke noobvraag
Is dat een normale hoeveelheid makeup bij Jolien?
Ik ben bijna de helft ouder, maar gebruik meer dan de helft minderquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:18 schreef Droopie het volgende:
Mannelijke noobvraag
Is dat een normale hoeveelheid makeup bij Jolien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |