Wellicht dat dat dus niet kan. Ze horen pas in de DBK hoe of wat.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:38 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Maar jordy gaat op Sharice en david bv
Zo'n zuigelingen mondjequote:Op woensdag 5 februari 2025 09:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens mij heeft de botoxprovider van Eva net iets teveel in dat bovenlipje gespoten. Die beweegt ze maar moeilijk.
Zou maar zo kunnen idd.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wellicht dat dat dus niet kan. Ze horen pas in de DBK hoe of wat.
nou geloof nog meer want ze was nog niet klaar hahaquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:18 schreef Droopie het volgende:
Mannelijke noobvraag
Is dat een normale hoeveelheid makeup bij Jolien?
Omdat ze andere mensen op de bank willen. Andere keus en keanu zou er minder moeite mee hebbenquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:42 schreef Tascha071 het volgende:
Keanu ze the dat hij mensen niet kan kwetsen. I.i.g. niet samen met Elsa?
Jolien en Jeffrey gaan op Jane en ja de 2de is ?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Best case scenario, en dan Jeffrey er alleen op als ze de 2e stem slim verdelen, en niet allemaal op DavidS gaan. Ben bang dat het DavidS zal worden.
Jane - Axel -> Jeffrey
Keanu - Elsa
Milena - Eva -> Jeffrey
Jeffrey - Jolien
Wicky - Sharice -> Jeffrey
DavidS - Pootje -> Jeffrey
Jordy - Matt -> Sharice en DavidS
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hij denkt dat het tussen Sharice en David gaat
Kan niet Jane heeft al een nominatie..Ik denk Sharice en Davidquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Jolien en Jeffrey gaan op Jane en ja de 2de is ?
Is elk jaar hetzelfde met die reten op het aanrechtquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:46 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom zeggen ze er niks van?
Rot op met je reet van het aanrecht.
Het is popu gedrag Bah
Het viel dit jaar nog mee. Eva is de eerste die dit doet dacht ik.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is elk jaar hetzelfde met die reten op het aanrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |