Jeffrey en ??quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef Tascha071 het volgende:
Beide een slechte week gehad. Close tussen due
Het gaat om het nuquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef Clasientje het volgende:
Erg sneu dit vind ik Jeffrey dat door velen omlaag wordt gehaald. Die jongen heeft veel meegemaakt en is denk ik ook beschadigd wat je niet weet.
Dat geloof ik ook best wel,maar je word nu eenmaal afgerekend op wat je laat zien in het programmaquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef Clasientje het volgende:
Erg sneu dit vind ik Jeffrey dat door velen omlaag wordt gehaald. Die jongen heeft veel meegemaakt en is denk ik ook beschadigd wat je niet weet.
niemand anders die het bedacht hadquote:
Dat is echt een lieve vrouw. Heeft wat ADHD gedrag = lekker druk en vrolijk en merkt van alles opquote:
Iedereen daar heeft een rugzakje, Milena heeft bijvoorbeeld zelfs beiden ouders verloren in paar maanden tijd.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef Clasientje het volgende:
Dan mogen de DM's de keuze makenquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:17 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu: "Als het gelijkspel is moet ik kiezen, maar ik zou die nu niet inzetten, denk ik"
En dan, 5 genomineerden?
Wat hij ooit heeft meegemaakt, mag hij niet als excuus blijven gebruiken voor de rest van zijn leven.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef Clasientje het volgende:
Dan had ie naar een psychiater moeten gaan, niet naar BB.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef Clasientje het volgende:
En precies dat heeft hij wel gedaan , ten koste van anderen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat hij ooit heeft meegemaakt, mag hij niet als excuus blijven gebruiken voor de rest van zijn leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |