Ik vind het trouwens wel erg schattig dat je wat goeds in hem blijft zien ondanks wat hij heeft laten zien en heeft gezegd en gedaan.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef Clasientje het volgende:
Erg sneu dit vind ik Jeffrey dat door velen omlaag wordt gehaald. Die jongen heeft veel meegemaakt en is denk ik ook beschadigd wat je niet weet.
Ik heb daar iets andere woorden voorquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel erg schattig dat je wat goeds in hem blijft zien ondanks wat hij heeft laten zien en heeft gezegd en gedaan.
Ja ze kunnen het niet mooier maken.. er zijn ook geen andere beelden van hem geweestquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey: "Ja maar ik heb me zelf ook slecht gezet, maar dat wordt ook slecht gezet op TV"
Keanu is voor mij degene die ik het slechts kan verdragen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:44 schreef basicsaint het volgende:
Keanu legt voor de zekerheid nog eens is dat hij heel nobel is.
Hmmm mhhmmquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:44 schreef basicsaint het volgende:
Keanu legt voor de zekerheid nog eens is dat hij heel nobel is.
Denk dat hij de indruk heeft van welquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja ze kunnen het niet mooier maken.. er zijn ook geen andere beelden van hem geweest
Milena heeft haar van de week ook al gewaarschuwd, dat dit hetzelfde is wat ze al eerder heeft meegemaakt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:46 schreef lojanda het volgende:
Sharice kan praten wat ze wil maar Jolien zal er toch niets van aannemen en vol gr Jeffrey in alles. Zegt uit een toxic relatie te komen maar ze stapt vrolijk weer in een nieuwe toxic relatie.
Kloptquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:48 schreef Verity het volgende:
[..]
Milena heeft haar van de week ook al gewaarschuwd, dat dit hetzelfde is wat ze al eerder heeft meegemaakt.
Hoop dat dit gesprek met Sharice echt wel tot haar doordringt, maar ben er ook bang voor.
Ik krijg ook negatieve kriebels van hem, wat velen hier met Eva hebben, heb ik met hem, die stem ook, brrrrquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:46 schreef Harry het volgende:
[..]
Keanu is voor mij degene die ik het slechts kan verdragen.
Ze is een bepaald type..naief. toch soms een eigen mening...oppervlakkig...wel lief,maar er mist ietsquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:46 schreef lojanda het volgende:
Sharice kan praten wat ze wil maar Jolien zal er toch niets van aannemen en vol gr Jeffrey in alles. Zegt uit een toxic relatie te komen maar ze stapt vrolijk weer in een nieuwe toxic relatie.
Ik ook met keanu.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik krijg ook negatieve kriebels van hem, wat velen hier met Eva hebben, heb ik met hem, die stem ook, brrrr
hersensquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:49 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ze is een bepaald type..naief. toch soms een eigen mening...oppervlakkig...wel lief,maar er mist iets
Ik moet elke keer aan haar missie denken. Die is mislukt. Ze kan naar huis.quote:
Ze zou enorme red vlagen moeten zien en er hard van weglopen maar Jolien gaat er mee zwaaienquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:48 schreef Verity het volgende:
[..]
Milena heeft haar van de week ook al gewaarschuwd, dat dit hetzelfde is wat ze al eerder heeft meegemaakt.
Hoop dat dit gesprek met Sharice echt wel tot haar doordringt, maar ben er ook bang voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |