quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Jolien en Jeffrey gaan op Jane en ja de 2de is ?
Zou lachen zijn als BBdit toestaat, wa t das een verloren stemquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar nu stemt hij mee wat mattie wil vanwege vrijstellingquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:50 schreef Folies het volgende:
Ik dacht te verstaan dat Jordy zei anders op Jeffrey te stemmen?
oja das waar, was ik even vergetenquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Kan niet Jane heeft al een nominatie..Ik denk Sharice en David
Jane heeft al een nominatie pin.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Wat doet hij verkeerd?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
Matt en Jeff zijn wie ze zijn. Prima. Ik vind het eikels.
Maar die Jordy he.
Wat is dat voor zielig figuur?
Ah mooi, had ik het toch goed verstaan. Jordy is goed.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar nu stemt hij mee wat mattie wil vanwege vrijstelling
Jep als hij de vrijstelling van Matti niet had gehad had hij op Jeff gegaan.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:50 schreef Folies het volgende:
Jeffrey zit er toch bij?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:50 schreef Folies het volgende:
Sharice krijgt dan te horen dat de censuur is ingezet en kan die ongedaan maken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:54 schreef Flow3r het volgende:
Jeff is redelijk rustig
Jolien heeft waarschijnlijk haar censuur gamechanger ingezet en bijvoorbeeld Jane uitgesloten van stemmen
Jane heeft een dubbele stem maar denk niet dat ze die al in gaat zetten
En ze moeten in duo's stemmen
Zal me niks verbazen als Jeff wéer niet op de bank komt
Ja klopt..verder nietquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:54 schreef Droopie het volgende:
Wie zijn nu echt de gesprekken aangegaan met Sharice, alleen Keanu?
Ook zoiets raars: het was geen gesprek aangaan maar iemand op het matje roepenquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:54 schreef Droopie het volgende:
Wie zijn nu echt de gesprekken aangegaan met Sharice, alleen Keanu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |