Nee kan hij niet, veel te opzichtigquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:57 schreef Puzzie het volgende:
Een stokende Jordy is niet om aan te zien
Waarom vals?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:57 schreef Droopie het volgende:
Zou Milena op Jeff stemmen
Dat zou echt vals zijn met zoveel keuze
Hoop niet dat het gelijkspel gaat worden , dan mag keanu zijn beslissende stem uitbrengenquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:55 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Sharice krijgt dan te horen dat de censuur is ingezet en kan die ongedaan maken.
Ja wat ze gaat niet op Mattie, Sharice of Davidquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:57 schreef Droopie het volgende:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook zoiets raars: het was geen gesprek aangaan maar iemand op het matje roepen
Hij zit toch echt zijn tanden te doenquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:57 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee kan hij niet, veel te opzichtig
Heel 'toevallig'quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
En bij ieder gesprek weet je dat Jolien komt buurten.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij zit toch echt zijn tanden te doen
Ja ineens begint Jeffrey over het niet mogen praten over nomineren.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:00 schreef Koos1958 het volgende:
Wel mooi hoor wat jordy nu doet. Beetje onzekerheid kweken bij Jeff
Vind juist dat ie redelijk kalm en relaxed isquote:
Milena is ook klaar met dat gedrag van Jeffrey. Hij kan namelijk ook niet normaal doen tegen haar. In de overige teams zitten allemaal mensen waar ze ook niet op wilt stemmen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:57 schreef Droopie het volgende:
Ik zag hem anders zijn rare zenuwachtige trekjes doen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vind juist dat ie redelijk kalm en relaxed is
En is Jeff zijn gedrag spuugzatquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:58 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja wat ze gaat niet op Mattie, Sharice of David
Jordy zegt nog speculeren mag, je mag alleen niet zeggen wat je gedaan heb, maar Jef houd voet bij stuk je mag er niet over praten whahahquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:01 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja ineens begint Jeffrey over het niet mogen praten over nomineren.
Eens.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vind juist dat ie redelijk kalm en relaxed is
Dat gespeculeer had ik eerder van Jeff dan van Jordy verwacht
Misschien gek, maar ik heb niet veel vertrouwen in Jordy's analytisch vermogen. Hij heeft hooguit per ongeluk gelijk.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:02 schreef marky het volgende:
Jordy zijn analyse is wel goed en ook dat het tussen Jeff en Eva zal gaan en dat het lastig voor Jeff gaat worden.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:04 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Misschien gek, maar ik heb niet veel vertrouwen in Jordy's analytisch vermogen. Hij heeft hooguit per ongeluk gelijk.
Wordt BB nu eindelijk strenger?!quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Jordy zegt nog speculeren mag, je mag alleen niet zeggen wat je gedaan heb, maar Jef houd voet bij stuk je mag er niet over praten whahah
niet dat ikweet volgens mijn wilde Jeffrey het er gewoon niet meer over hebbenquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:08 schreef Verity het volgende:
Jolien heeft haar gamechanger niet ingezet
Yup, we kunnen pas juichen als ie vrijdag in die auto gepropt zitquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:06 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb er een hard hoofd inJeff zal wel gesaved worden
Sowieso is dat hele BB 2025 gebeuren 1 grote warboel.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:00 schreef Droopie het volgende:
Ik snap alleen 1 ding niet. Ze nomineren nu, maar Jeff heeft geen targetpin.?
Er zijn geen target pinnen nu.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Sowieso is dat hele BB 2025 gebeuren 1 grote warboel.
Mijn vraag zou nu zijn: heeft er iemand een targetpin?
ze deden het deze ronde toch zonder targetpin, er zijn er al 3 genomineerd gewoon, en de rest moet nu hun nominatie geven misschien gewoon voor 1 persoon, zou zomaar kunnen dat ze maar 1 naam moesten geven maakt het voor beide personen moeilijk ook om een keuze te maken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik snap er ook weinig van.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De haat buiten is groot. Nu eruit kan hij zich wat gedeist houden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:06 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb er een hard hoofd inJeff zal wel gesaved worden
mijn uitleg hierboven denk dat het zo is gegaanquote:
Hou eens op met mensen verantwoording te vragen hoe ze over iets of iemand denken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:55 schreef marky het volgende:
[..]
Ze spelen allemaal het spel ik neem dat geen van hen kwalijk zelfs Jeff niet. Ik noem niemand huichelaars omdat ze overleggen. Dat doen ze ook allemaal.
Denkquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mijn uitleg hierboven denk dat het zo is gegaan
ik ook dan zullen ze sharis hebben gestemdquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:14 schreef Flow3r het volgende:
Dus ga ik ervan uit dat Elsa heeft toegegeven en niet op Jeff heeft gestemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |