niet dat ikweet volgens mijn wilde Jeffrey het er gewoon niet meer over hebbenquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:08 schreef Verity het volgende:
Jolien heeft haar gamechanger niet ingezet
Yup, we kunnen pas juichen als ie vrijdag in die auto gepropt zitquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:06 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb er een hard hoofd inJeff zal wel gesaved worden
Sowieso is dat hele BB 2025 gebeuren 1 grote warboel.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:00 schreef Droopie het volgende:
Ik snap alleen 1 ding niet. Ze nomineren nu, maar Jeff heeft geen targetpin.?
Er zijn geen target pinnen nu.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Sowieso is dat hele BB 2025 gebeuren 1 grote warboel.
Mijn vraag zou nu zijn: heeft er iemand een targetpin?
ze deden het deze ronde toch zonder targetpin, er zijn er al 3 genomineerd gewoon, en de rest moet nu hun nominatie geven misschien gewoon voor 1 persoon, zou zomaar kunnen dat ze maar 1 naam moesten geven maakt het voor beide personen moeilijk ook om een keuze te maken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik snap er ook weinig van.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De haat buiten is groot. Nu eruit kan hij zich wat gedeist houden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:06 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb er een hard hoofd inJeff zal wel gesaved worden
mijn uitleg hierboven denk dat het zo is gegaanquote:
Hou eens op met mensen verantwoording te vragen hoe ze over iets of iemand denken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:55 schreef marky het volgende:
[..]
Ze spelen allemaal het spel ik neem dat geen van hen kwalijk zelfs Jeff niet. Ik noem niemand huichelaars omdat ze overleggen. Dat doen ze ook allemaal.
Denkquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mijn uitleg hierboven denk dat het zo is gegaan
ik ook dan zullen ze sharis hebben gestemdquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:14 schreef Flow3r het volgende:
Dus ga ik ervan uit dat Elsa heeft toegegeven en niet op Jeff heeft gestemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |