Hij gebruikt dat verleden, geloof niet dat ie er momenteel echt mee bezig is, alles voor het spel, hij wil perse winnen en gunt niemand iets, is karakterquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En precies dat heeft hij wel gedaan , ten koste van anderen.
nooit goed te praten, weg ermee.
Das het enige goede antwoord voor mij, ik ben iig niet de enige die het niet snaptquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Sowieso is dat hele BB 2025 gebeuren 1 grote warboel.
Mijn vraag zou nu zijn: heeft er iemand een targetpin?
Als hij meerdere BB's heeft gezien weet hij dat de leuke, lieve, grappige mensen de grootste kans hebben om te winnen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij gebruikt dat verleden, geloof niet dat ie er momenteel echt mee bezig is, alles voor het spel, hij wil perse winnen en gunt niemand iets, is karakter
En dat wil hij nu graag laten zien, heeft ie in al die 5 weken niet de kans voor gehad, zo sneuquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als hij meerdere BB's heeft gezien weet hij dat de leuke, lieve, grappige mensen de grootste kans hebben om te winnen.
Jordy heeft er veel gezien, maar snapt ook niet wat nodig is om te winnen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als hij meerdere BB's heeft gezien weet hij dat de leuke, lieve, grappige mensen de grootste kans hebben om te winnen.
Karakter wordt gevormd.... Door je opvoeding, door je omgeving enz.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:23 schreef Cupfighter het volgende:
Wat Jeff doet heeft weinig met zijn verleden te maken, het is gewoon het karakter van hem en dat is niet best
Wie is er niet beschadigd? Mag je je daarom maar als een asshole gedragenquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef Clasientje het volgende:
Erg sneu dit vind ik Jeffrey dat door velen omlaag wordt gehaald. Die jongen heeft veel meegemaakt en is denk ik ook beschadigd wat je niet weet.
Dat vind ik wel mooi. Wellicht snapte ik het verkeerd.. weet nu niet meer of ik dit mooi vind...quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:26 schreef Tascha071 het volgende:
Alleen op vakantie met de kindjes is niet voor Milena. Ze wil delen de leuke dingen van de kindjes. Voelt zich dan eenzaam
Juist!quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:26 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wie is er niet beschadigd? Mag je je daarom maar als een asshole gedragen
quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:26 schreef Flow3r het volgende:
Milena vindt het moeilijk om alleen met de kindjes op vakantie te gaan want dan is ze savonds eenzaam
[ afbeelding ]
Het is haar eigen keuze, ze wil toch geen relatie?quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:26 schreef Flow3r het volgende:
Milena vindt het moeilijk om alleen met de kindjes op vakantie te gaan want dan is ze savonds eenzaam
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |