SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Kun je daar in Nederland tegen in beroep gaan? Hier heb je geen recht op uitzicht, ook als dat de waarde van de huis doet dalen kun je er niks tegenin brengen.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende: Ben wel als de dood dat ze hier achter appartementen gaan bouwen die m'n licht en uitzicht wegnemen.
ik haat alle dunne sokken, ook als ze heppie zijnquote:
Die leert het ook nooit.quote:
Aard van het aapje hč.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die leert het ook nooit.
Hier volgens mij ook niet. Ze zijn her en der extra woonlagen boven winkels aan het bouwen dus vandaar.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je daar in Nederland tegen in beroep gaan? Hier heb je geen recht op uitzicht, ook als dat de waarde van de huis doet dalen kun je er niks tegenin brengen.
Ik weet hier niks van maar ik weet wel dat een kennis zn zonnepanelen moest verwijderen van de gemeente omdat het zorgde voor een lelijk (!) uitzicht voor de burenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je daar in Nederland tegen in beroep gaan? Hier heb je geen recht op uitzicht, ook als dat de waarde van de huis doet dalen kun je er niks tegenin brengen.
Wat voor sokken draag je dan in nette schoenen?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik haat alle dunne sokken, ook als ze heppie zijn
Wat nou dan weer.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alles. Nummer 1. dat Justin 'blackface' Trudeau ze draagt.
ohja, ik draag op het moment vaak twee paar. Waar haal je dikkere sokken, of let je daar gewoon op bij het kopenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik haat alle dunne sokken, ook als ze heppie zijn
Ah ok. Ja dat zou jammer zijn.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier volgens mij ook niet. Ze zijn her en der extra woonlagen boven winkels aan het bouwen dus vandaar.
Ik heb bijna alleen maar vrolijke sokken. Ik draag nu Powerpuff Girls sokken haha.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
Oh ik zat te denken wanneer ik hier was komen wonen maar kak over 3 dagen is mijn moeder alweer 6 jaar geleden overleden.![]()
(Vorige maand woonde ik dan hier 6 jaar).
Hier is het eigenlijk alleen de gemeente die je de vergunning niet verleent als wat je wil bouwen dat niet past bij de omgeving. Maar als buren heb je weinig inspraak.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet hier niks van maar ik weet wel dat een kennis zn zonnepanelen moest verwijderen van de gemeente omdat het zorgde voor een lelijk (!) uitzicht voor de buren. Het waren vier zonnepanelen
.
De Canadese Jesse Klaver is toch wel klaar?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja zijn dit soort momentjes dat je even nadenkt en dan beseft ohja dat ging allemaal snel na elkaar en ze heeft nooit mijn eerste huurhuisje van binnen gezien. Maar daar denk je dan weer aan als je denkt aan het verhuizen.quote:
Ik heb hier ook een heel reglement liggen. Ik mag hier geen zonnewering plaatsen en als ik een scherm ofzo neem moet dat een bepaalde kleur hebben. En ik mag technisch gezien ook geen wasgoed op het balkon hebben. En de rolluiken mogen alleen aan de galerijkant maar die moeten ook een bepaalde kleur hebben. Die van mij wijken af maar heb nog geen klachten gehad.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet hier niks van maar ik weet wel dat een kennis zn zonnepanelen moest verwijderen van de gemeente omdat het zorgde voor een lelijk (!) uitzicht voor de buren. Het waren vier zonnepanelen
.
En een tshirt met een printje erop. Is ze ook allergisch voor.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:19 schreef kwiwi het volgende:
Als ik dimmy eens meet trek ik twee verschillende happy socks aan
Ik kijk nu uit op een draaiende molenquote:
En hoe heb jij daar precies last van?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat veranderd niks! NIKS ZEG IK JE!quote:Op maandag 3 februari 2025 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Canadese Jesse Klaver is toch wel klaar?
die 2x per jaar dat ik nette schoenen aan heb doe ik wel dunne sokken aan, maar dat wil niet zeggen dat ik dat leuk vind.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat voor sokken draag je dan in nette schoenen?
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zijn dit soort momentjes dat je even nadenkt en dan beseft ohja dat ging allemaal snel na elkaar en ze heeft nooit mijn eerste huurhuisje van binnen gezien. Maar daar denk je dan weer aan als je denkt aan het verhuizen.
Damnquote:Op maandag 3 februari 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een heel reglement liggen. Ik mag hier geen zonnewering plaatsen en als ik een scherm ofzo neem moet dat een bepaalde kleur hebben. En ik mag technisch gezien ook geen wasgoed op het balkon hebben. En de rolluiken mogen alleen aan de galerijkant maar die moeten ook een bepaalde kleur hebben. Die van mij wijken af maar heb nog geen klachten gehad.
Ja daar heb ik zelf ook niks mee. Een netjes printje op een blouse kan ik nog mee leven, maar logo's, bands, dieren...quote:Op maandag 3 februari 2025 12:19 schreef Ama het volgende:
[..]
En een tshirt met een printje erop. Is ze ook allergisch voor.
nja, ik draag meestal gewoon zwarte sportsokkenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, ik draag op het moment vaak twee paar. Waar haal je dikkere sokken, of let je daar gewoon op bij het kopen
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:19 schreef kwiwi het volgende:
Als ik dimmy eens meet trek ik twee verschillende happy socks aan
Waarom hebben jullie een hekel aan mij.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:19 schreef Ama het volgende:
[..]
En een tshirt met een printje erop. Is ze ook allergisch voor.
Justin speelt hoofdpiet?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan ga je echt gillen als je mijn kledingkast ziet van binnen.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja daar heb ik zelf ook niks mee. Een netjes printje op een blouse kan ik nog mee leven, maar logo's, bands, dieren...
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja daar heb ik zelf ook niks mee. Een netjes printje op een blouse kan ik nog mee leven, maar logo's, bands, dieren...
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben hier twaalf jaar geleden ofzo ook een winkel verbouwd met een extra verdieping erop, waardoor de mensen op de eerste woonlaag in het donker zitten!
Stiekem hou ik wel van je hoor.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Waarom hebben jullie een hekel aan mij.
En nu betalen die buren de stroomrekening?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
Die buren stonden in hun recht anders hadden ze geen gelijk gekregenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En nu betalen die buren de stroomrekening?
Kan ook dat dit het 'echte' verhaal is en dat die mensen er hun eigen verhaal van hadden gemaaktquote:Op maandag 3 februari 2025 12:23 schreef kwiwi het volgende:
Het enige met zonnenpanelen is dat het licht heel irritant in het huis of de tuin van buren kan reflecteren. Maar lelijk.. meh.
Stom.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die buren stonden in hun recht anders hadden ze geen gelijk gekregendus nee
Huhquote:Op maandag 3 februari 2025 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat het daar te vaak voor regent.
SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS! SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS! SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS!quote:
man man manquote:Op maandag 3 februari 2025 12:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat veranderd niks! NIKS ZEG IK JE!
Ik doe meequote:Op maandag 3 februari 2025 12:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS! SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS! SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS! SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS!
*blokkeert A12*
Zon in de rug, dat rijdt harderquote:Op maandag 3 februari 2025 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe mee
Muv zonlicht tijdens het autorijden
Zoveel rijtjeshuizen die tegenwoordig zonnepanelen hebbenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:23 schreef kwiwi het volgende:
Het enige met zonnenpanelen is dat het licht heel irritant in het huis of de tuin van buren kan reflecteren. Maar lelijk.. meh.
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ZE PAKKEN ALLES VAN ONS AF
DIE HOOGE HEEREN IN HET PLUUSJE IN DE HAAG
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS! SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS! SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS!
*blokkeert A12*
Vorige week wel de lays Mac&cheese gekocht.quote:
Zag ik nou gisteren bij de AH dat je ze alleen per 2 zakken kan kopen?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vorige week wel de lays Mac&cheese gekocht.
Nog niet geprobeerd.
Vond ze wel belachelijk duur
Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zag ik nou gisteren bij de AH dat je ze alleen per 2 zakken kan kopen?
Koen69quote:
mac & cheese is toch het paupervoer bij uitstek?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd.
Nou ja mooi is het niet natuurlijk maar de aarde gaat voor!quote:Op maandag 3 februari 2025 12:23 schreef kwiwi het volgende:
Past bij de patatje joppie-chips?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mac & cheese is toch het paupervoer bij uitstek?
Gelukkig hoef je het niet te kopenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd.
Jog nooit gehadquote:Op maandag 3 februari 2025 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mac & cheese is toch het paupervoer bij uitstek?
Schandaligquote:
Ik mag geloof ik zelfs m'n mistvoorlampen aan.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag geloof ik zelfs m'n mistvoorlampen aan.
Voorlampen heb je wel echt nodig, beetje klote dat je die mist.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag geloof ik zelfs m'n mistvoorlampen aan.
kanjersmerig is dat trouwens.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Past bij de patatje joppie-chips?
Mag bij zicht minder dan 200m. Die vlek op buienradar heeft het over 125m zicht.quote:
die is ook lekkerquote:Op maandag 3 februari 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind de oven baked chips het lekkerst.
De prijs ging omhoog en de zak was voornamelijk luchtquote:Op maandag 3 februari 2025 12:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is ook wel oké oven baked
Die verkocht Lays een tijdje (misschien nog)
Zat alleen een beetje weinig in
200?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag bij zicht minder dan 200m. Die vlek op buienradar heeft het over 125m zicht.
Hmmquote:Op maandag 3 februari 2025 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag bij zicht minder dan 200m. Die vlek op buienradar heeft het over 125m zicht.
Inderdaad 😂 echt zo domquote:Op maandag 3 februari 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De prijs ging omhoog en de zak was voornamelijk luchtTwee handjes en op.
Dat is achterquote:Op maandag 3 februari 2025 12:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
200?Hier is het pas bij minder dan 50 meter.
Thai Sweet Chili bestequote:Op maandag 3 februari 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind de oven baked chips het lekkerst.
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja of you know gewoon een gezonde salade
Want mensen die op dieet zijn mogen onmogelijk af en toe iets ongezonds want dan is natuurlijk alle progressie meteen wegquote:
Ja, net opgezocht bij Rijkswaterstaat.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
200?Hier is het pas bij minder dan 50 meter.
Lekkerquote:
Gewoon en soep en salade en gekookte eitjes en worstenbroodjesquote:
Tot nu toe zijn de dingen die je hebt benoemd te eten tijdens je dieet allemaal niet zo voedzaamquote:Op maandag 3 februari 2025 12:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Want mensen die op dieet zijn mogen onmogelijk af en toe iets ongezonds want dan is natuurlijk alle progressie meteen weg
Zag lasagne, tosti en worstenbroodjes langskomen. Lijkt me nou niet perse goed dieetvoer, maar het is mijn lichaam niet, dus doe wat je wilquote:Op maandag 3 februari 2025 12:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Want mensen die op dieet zijn mogen onmogelijk af en toe iets ongezonds want dan is natuurlijk alle progressie meteen weg
allellsschhh!!!quote:Op maandag 3 februari 2025 12:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon en soep en salade en gekookte eitjes en worstenbroodjes
Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat is zo fijnZou bijna 's middags gaan koken en 's avonds een broodje eten.
sinds 1800quote:Op maandag 3 februari 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar sinds wanneer kraken we elkaar daarop af?
Ik dacht alleen dat je dimmy's opmerking niet begreep. Never mindquote:Op maandag 3 februari 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar sinds wanneer kraken we elkaar daarop af?
Dan eet ik om negen uur de keuken op.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
allellsschhh!!!
[..]
Wat houdt je tegen?als je daar zin in hebt
Prijzige snack.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan eet ik om negen uur de keuken op.
Is misschien ook niet bijster goed dieetvoer. Maar het afvallen gaat nog gestaag dus doe toch ergens iets goed.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag lasagne, tosti en worstenbroodjes langskomen. Lijkt me nou diet perse goed dieetvoer, maar het is mijn lichaam niet, dus doe wat je wil
Tosti hangt ook wel vanaf hoe je 'm maakt. Of je nou een broodje kaas eet of dat je datzelfde broodje kaas tussen twee grillplaten steekt maakt qua impact niet uit.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag lasagne, tosti en worstenbroodjes langskomen. Lijkt me nou diet perse goed dieetvoer, maar het is mijn lichaam niet, dus doe wat je wil
Hier is de boom achter iets minder wazig, maar voor lijkt het een beetje zonnigquote:Op maandag 3 februari 2025 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Al is nu een gebouw aan de overkant weer zichtbaar, dus zķ erg zal het niet meer zijn.
Ja okquote:Op maandag 3 februari 2025 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan eet ik om negen uur de keuken op.
Idem, of ja nee niet per se koud. Gewoon kamertemperatuur, of het moet echt tropisch warm zijnquote:Op maandag 3 februari 2025 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, alleen als het warm is buiten heb ik liever wat kouds voor lunch.
Zon probeert het hier ook.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is de boom achter iets minder wazig, maar voor lijkt het een beetje zonnig
Hup zonquote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:45 schreef kwiwi het volgende:
Anyway, hier salade met spinazie, feta en granaatappel
Als je een paar kilo te zwaar bent niet. Als je een heel extra persoon aan vet meedraagt, ja.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Soepquote:Op maandag 3 februari 2025 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja okben wel echt super fan van soepen de afgelopen tijd. Dat is ook best een gezonde tussendoor-snack
Zolang je hem daarna niet vol plempt met sausquote:Op maandag 3 februari 2025 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tosti hangt ook wel vanaf hoe je 'm maakt. Of je nou een broodje kaas eet of dat je datzelfde broodje kaas tussen twee grillplaten steekt maakt qua impact niet uit.
wat is fladdersoep?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SoepBen nu into Flädlisuppe, eet het elke week wel een keer of twee. Verse bloemkool-broccoli soep is ook heerlie de peerlie
![]()
Flädlisuppe:
[ afbeelding ]
pannenkoekreepjes?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SoepBen nu into Flädlisuppe, eet het elke week wel een keer of twee. Verse bloemkool-broccoli soep is ook heerlie de peerlie
![]()
Flädlisuppe:
[ afbeelding ]
Dar ziet er lekker uitquote:Op maandag 3 februari 2025 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
Flädlisuppe:
[ afbeelding ]
Hou eens op zeg. Je reageert alleen op me met een sneer, een negatieve opmerking, iets kwetsends of vervelends. Doe eens niet johquote:Op maandag 3 februari 2025 12:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je een paar kilo te zwaar bent niet. Als je een heel extra persoon aan vet meedraagt, ja.
Is ook heel makkelijk om te maken. Heb het alleen nog niet durven invriezen want ik weet niet hoe het dan met de pannenkoekreepjes aflooptquote:
quote:
Ananas erop voor een vitamientje.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tosti hangt ook wel vanaf hoe je 'm maakt. Of je nou een broodje kaas eet of dat je datzelfde broodje kaas tussen twee grillplaten steekt maakt qua impact niet uit.
Maar dan niet die ingeblikte suikertroep.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ananas erop voor een vitamientje.
Have you met Dimmy?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:57 schreef Grotetijd het volgende:
Je reageert alleen op me met een sneer, een negatieve opmerking, iets kwetsends of vervelends.![]()
Kleine testportie invriezen?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook heel makkelijk om te maken. Heb het alleen nog niet durven invriezen want ik weet niet hoe het dan met depannenkoekreepjes afloopt
Je moet het wel vol kunnen houden, en jezelf alles ontzeggen houden veel mensen niet vol op de lange termijn.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je een paar kilo te zwaar bent niet. Als je een heel extra persoon aan vet meedraagt, ja.
Owquote:Op maandag 3 februari 2025 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dan niet die ingeblikte suikertroep.
Diepvries ananas is veel lekkerder en net zo makkelijkquote:Op maandag 3 februari 2025 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dan niet die ingeblikte suikertroep.
Ja of misschien gewoon een pannenkoek en de soep allebei apart invriezen dan.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kleine testportie invriezen?
Los kun je pannekoeken wel invriezen, maar weet niet wat het doet in soep..
Precies dit.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet het wel vol kunnen houden, en jezelf alles ontzeggen houden veel mensen niet vol op de lange termijn.
Wees blij dat je geen chocoladekleur hebt.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hou eens op zeg. Je reageert alleen op me met een sneer, een negatieve opmerking, iets kwetsends of vervelends. Doe eens niet joh![]()
SOWquote:Op maandag 3 februari 2025 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen chocoladekleur hebt.
Dat is eigenlijk wel een goede, want ik heb vaak maar een klein beetje nodig. te weinig om een hele ananas te slachten of om een heel blik open te maken.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Diepvries ananas is veel lekkerder en net zo makkelijk
Makkelijker eigenlijk, want je hoeft niet zo'n kutblikje open te maken
Oeh dat ziet er lekker uit, en weer eens wat andersquote:Op maandag 3 februari 2025 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
Flädlisuppe:
[ afbeelding ]
maar eerlijk, dit is ondertussen een meerjaren-dieet gewordenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet het wel vol kunnen houden, en jezelf alles ontzeggen houden veel mensen niet vol op de lange termijn.
Ja man, want je kan inderdaad niet in elk geval proberen om normaal en aardig tegen iemand te doenquote:
Jaquote:Op maandag 3 februari 2025 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja of misschien gewoon een pannenkoek en de soep allebei apart invriezen dan.
Dit ja, beter om gaandeweg steeds wat te tweaken dan dat je ineens alles om poogt te flikkeren.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dit serieus of nietquote:Op maandag 3 februari 2025 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
Oh tevens mijn FFF goals:
Weegmoment 1 feb: 70.9
Goal 1 maa: 68
Hoe?: Keto maaltijdplan, vier keer per week sporten of zwemmen, meer trappen pakken, doordeweeks geheelonthouding.
Eval dag: Elke zaterdag
Jullie mogen hieronder jullie goals aanvullen:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja ik weet ook eigenlijk niks over diëten want ik ben zelf ook te vetquote:Op maandag 3 februari 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeh dat ziet er lekker uit, en weer eens wat anders
Wat voor soep is het (dus los van de reepjes)?
[..]
maar eerlijk, dit is ondertussen een meerjaren-dieet geworden
Ja precies, je kan gewoon een handje of 2 uit zo'n doosje halen, net hoeveel je nodig hebtquote:Op maandag 3 februari 2025 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een goede, want ik heb vaak maar een klein beetje nodig. te weinig om een hele ananas te slachten of om een heel blik open te maken.
M'n wat?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe?: Keto maaltijdplan, vier keer per week sporten of zwemmen, meer trappen pakken, doordeweeks geheelonthouding.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ik weet er veel van maar dat betekent niet dat het in de praktijk luktquote:Op maandag 3 februari 2025 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik weet ook eigenlijk niks over diëten want ik ben zelf ook te vet
Dit zijn de tips waar ik het voor doe.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Diepvries ananas is veel lekkerder en net zo makkelijk
Makkelijker eigenlijk, want je hoeft niet zo'n kutblikje open te maken
Het is eigenlijk gewoon een groentensoep, gebaseerd op groenten- of runderbouillon.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja hoi.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet er veel van maar dat betekent niet dat het in de praktijk lukt
Dat doe ik met avocado soms ook, maar die is los in een salade niet te vreten.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies, je kan gewoon een handje of 2 uit zo'n doosje halen, net hoeveel je nodig hebt
Juist. Dat laatste heb ik geprobeerd, en dat werkt heel demotiverend voor mij. En daarnaast was de kans op terugval veel groter.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja, beter om gaandeweg steeds wat te tweaken dan dat je ineens alles om poogt te flikkeren.
Je krijgt energie van sportenquote:Op maandag 3 februari 2025 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Vier keer per week sporten. Ik heb daar écht de energie niet voor. Misschien mankeer ik wat ofzo.
Beter nog: zelf de ananas slachten en dan invriezenquote:Op maandag 3 februari 2025 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit zijn de tips waar ik het voor doe.
4x per week sporten vind ik wel lekker eigenlijkquote:Op maandag 3 februari 2025 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Vier keer per week sporten. Ik heb daar écht de energie niet voor. Misschien mankeer ik wat ofzo.
Ohnee die ananasstukjes zijn prima uit de vriezerquote:Op maandag 3 februari 2025 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik met avocado soms ook, maar die is los in een salade niet te vreten.
Ik kan wel leukere dingen bedenken.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4x per week sporten vind ik wel lekker eigenlijk
Is ook omdat je niet sport misschien. Want het sporten zelf geeft je ook weer energie vind ik.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:02 schreef CherryLips het volgende:
5x per week sporten?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan wel leukere dingen bedenken.
Ik ging eerst dus elke week zwemmen maar de rest van de dag was ik een vaatdoek die naar patat snakte.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je krijgt energie van sportenof iig bij mij gaat dat zo, heb meer energie na het sporten dan ervoor
Niks qua beweging wat je wel leuk vindt?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan wel leukere dingen bedenken.
Topquote:Op maandag 3 februari 2025 13:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon een groentensoep, gebaseerd op groenten- of runderbouillon.
Zwemmen op zich, maar dat gezeik eromheen vind ik minder. En een vol zwembadquote:Op maandag 3 februari 2025 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks qua beweging wat je wel leuk vindt?
Wandelen? Fietsen? Buitenlucht doet wonderen.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging eerst dus elke week zwemmen maar de rest van de dag was ik een vaatdoek die naar patat snakte.
quote:
Ohja, van zwemmen werd ik ook altijd slaperigquote:Op maandag 3 februari 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging eerst dus elke week zwemmen maar de rest van de dag was ik een vaatdoek die naar patat snakte.
Buitenlucht is wel vrij fris op dit moment.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wandelen? Fietsen? Buitenlucht doet wonderen.
Ik merk dat het sterk samenhangt met m'n stemming. De afgelopen paar maanden was één keer in de week eigenlijk al te veel qua belasting, nu begin ik daar weer meer ruimte voor te krijgen.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook omdat je niet sport misschien. Want het sporten zelf geeft je ook weer energie vind ik.
Ja wandelen wel. Het is echt een motivatiekwestie.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wandelen? Fietsen? Buitenlucht doet wonderen.
Die lucht slaat ontzettend op mn keel, was een uur aan het kotshoesten door die kouquote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Buitenlucht is wel vrij fris op dit moment.
al is dat met hardlopen niet zo'n probleem
- iets minder buikquote:Op maandag 3 februari 2025 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ging 's ochtendsquote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ohja, van zwemmen werd ik ook altijd slaperigwel heerlijk als je daarna gaat slapen
Dat maakt het juist zo lekker vind ik. Daarna heerlijk warm douchenquote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wandelbuddy? Inplannen?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wandelen wel. Het is echt een motivatiekwestie.
Maar wandelen is wel heerlijkquote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is ie jarig?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gefeliciteerd Luctor en welkom bij de club. Ga je nu ook bij de buren posten?
Ja dit is voor mij ideaal weer eigenlijk. Ik krijg het altijd zo ontzettend warm van beweging.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wandelen is wel heerlijk
Zeker met dit weer
nja, dat wel, dat had ik zaterdag tijdens het fietsen ook. Als je echt zwaar aan het ademen bent, maakt die kou het niet beterquote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die lucht slaat ontzettend op mn keel, was een uur aan het kotshoesten door die kou![]()
/pussy
Tips vragen aan Djmo.quote:
Heb je niet iemand waarmee je samen kunt gaan wandelen op een vast moment? Zo ging ik vroeger 2x per week naar tae bo (#omavertelt) met een vriendin. Had echt nooit zin om te gaan maar omdat je het had afgesproken ging je dan toch maar, en achteraf was ik er dan wel blij om.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wandelen wel. Het is echt een motivatiekwestie.
Ik heb hier heel lang zo'n fiets in de werkkamer gehad, dan kon ik tv kijken tijdens het fietsen. Drie keer gedaan ofzo.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Koop zo'n mini loopbandLekker voor de tv stapjes maken. Ideaal
Goede tip! Ben ook in de markt voor zo'n ding. Ideaalquote:Op maandag 3 februari 2025 13:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Voorheen deed ik dat met de hometrainer.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tegen iedereen? Nee dat kan niet inderdaad.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja man, want je kan inderdaad niet in elk geval proberen om normaal en aardig tegen iemand te doen
Blijkbaarquote:
Deed dat ook regelmatig met de hometrainer. Maar uiteindelijk gaf ik toch de voorkeur aan stappen zetten i.p.v fietsen dus hometrainer weggedaan.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorheen deed ik dat met de hometrainer.
Serie aangooien en een aflevering of 2 fietsen
Ja preciesquote:Op maandag 3 februari 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit is voor mij ideaal weer eigenlijk. Ik krijg het altijd zo ontzettend warm van beweging.
M'n zus wil naar dat pilates-gebeuren dat binnenkort hier opengaat, reformer pilates.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je niet iemand waarmee je samen kunt gaan wandelen op een vast moment? Zo ging ik vroeger 2x per week naar tae bo (#omavertelt) met een vriendin. Had echt nooit zin om te gaan maar omdat je het had afgesproken ging je dan toch maar, en achteraf was ik er dan wel blij om.
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hou eens op zeg. Je reageert alleen op me met een sneer, een negatieve opmerking, iets kwetsends of vervelends. Doe eens niet joh![]()
Dan moet je er wel op gaan staan ja of zitten. Het is vooral consistentie. Motivatie helpt misschien voor 1 of 2x. De rest is gewoon jezelf dwingen te doen wat je met jezelf hebt afgesproken.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hier heel lang zo'n fiets in de werkkamer gehad, dan kon ik tv kijken tijdens het fietsen. Drie keer gedaan ofzo.
heb je daar toevallig tips voor?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, dat wel, dat had ik zaterdag tijdens het fietsen ook. Als je echt zwaar aan het ademen bent, maakt die kou het niet beter
wandelen met een doel kan ook helpen, iets simpels als geocaching oid vond ik wel leukquote:Op maandag 3 februari 2025 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je niet iemand waarmee je samen kunt gaan wandelen op een vast moment? Zo ging ik vroeger 2x per week naar tae bo (#omavertelt) met een vriendin. Had echt nooit zin om te gaan maar omdat je het had afgesproken ging je dan toch maar, en achteraf was ik er dan wel blij om.
Vroeger had ik zo'n step-apparaat. Daar stond ik dan drie kwartier op, bijna elke dag. CSI en House kijkenquote:Op maandag 3 februari 2025 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorheen deed ik dat met de hometrainer.
Serie aangooien en een aflevering of 2 fietsen
lust ik nietquote:Op maandag 3 februari 2025 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die van mij kon je niet inklappen. Was op een gegeven moment een soort droogrek geworden.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:09 schreef essnhills het volgende:
Heb zo'n inklapbare hometrainer, dus neemt niet zoveel ruimte in beslag
Een maat van mij had ook nooit energie. Die bleek een falende hartklep te hebben. En wij altijd maar denken dat ie lui was.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag trouwens dat je Hogwarts enzo kunt verkennen op YT, speciaal voor mensen op de loopbandquote:Op maandag 3 februari 2025 13:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja ga weer iedereen een medisch probleem aanpraten.... lekker handig.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Een maat van mij had ook nooit energie. Die bleek een falende hartklep te hebben. En wij altijd maar denken dat ie lui was.
Kinderachtige kwalquote:
dit is een meerdecennia-dieetquote:Op maandag 3 februari 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
maar eerlijk, dit is ondertussen een meerjaren-dieet geworden
Ja zag ik ookquote:Op maandag 3 februari 2025 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat je Hogwarts enzo kunt verkennen op YT, speciaal voor mensen op de loopband
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja ga weer iedereen een medisch probleem aanpraten.... lekker handig.
Beetje wel jaquote:Op maandag 3 februari 2025 13:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
dit is een meerdecennia-dieet
Ja preciesquote:Op maandag 3 februari 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger had ik zo'n step-apparaat. Daar stond ik dan drie kwartier op, bijna elke dag. CSI en House kijken
Jazekerquote:Op maandag 3 februari 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is dit serieus of niet
dit is een serieuze vraag
hmm, nee, geen idee.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je daar toevallig tips voor?moet je dan een langere warming up doen ofzo, helpt dat
[..]
wandelen met een doel kan ook helpen, iets simpels als geocaching oid vond ik wel leuk
Helpt bij mij persoonlijk niet, heb al vanalles geprobeerdquote:Op maandag 3 februari 2025 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je daar toevallig tips voor?moet je dan een langere warming up doen ofzo, helpt dat
Ik heb er bloed voor laten prikken omdat ik ook een tijdje dutjes deed van een paar uur, en laatst in Disney was ik de laatste dag echt ziek van vermoeidheid. Maar er valt meestal geen oorzaak voor vermoeidheid te vinden.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Een maat van mij had ook nooit energie. Die bleek een falende hartklep te hebben. En wij altijd maar denken dat ie lui was.
kunnen we hier elkaar niet helpen met bewegen en motiverenquote:
Toen ik de eerste keer corona had en nog twee weken binnen moest blijven heb ik hem gebruikt om nog een beetje beweging te krijgen, maar dat was geen succes.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies
Ik deed het een tijdlang 3, 4x in de week
S avonds na het eten tv aan en op dat ding zitten
Niet per se heel snel ofzo maar als je anderhalf uur aan het fietsen bent dan hoeft dat ook niet per se
Zo'n crosstrainer (wel een luxere variant heb ik ook lang gehad.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:14 schreef Karzai het volgende:
Ik vind dat ik al voldoende beweging krijg op een dag, alleeen wat minder drinken.
Er staan hier overigens voldoende afgedankte fitnessapparaten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter om gewoon ingevroren ananasblokjes te kopen danquote:Op maandag 3 februari 2025 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beter nog: zelf de ananas slachten en dan invriezen
Ga 's avonds zwemmenquote:Op maandag 3 februari 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil het wel, op zich. Maar het uiteindelijk doen en dan ook een beetje een fatsoenlijke afstand afleggen vind ik lastig. Zit ook gewoon tussen de oren, want vroeger deed ik het wel.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Wil je wel wandelen? Of ga je wandelen omdat je vindt dat dat moet?
Voeding doet heel veel.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er bloed voor laten prikken omdat ik ook een tijdje dutjes deed van een paar uur, en laatst in Disney was ik de laatste dag echt ziek van vermoeidheid. Maar er valt meestal geen oorzaak voor vermoeidheid te vinden.
Scheelt in de afgehakte vingers.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter om gewoon ingevroren ananasblokjes te kopen dan
Zou zo'n dunne buff niet helpen daarbij? Dat de "scherpste" kou eraf is?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, dat wel, dat had ik zaterdag tijdens het fietsen ook. Als je echt zwaar aan het ademen bent, maakt die kou het niet beter
Misschien is ie wel blauwquote:Op maandag 3 februari 2025 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gebruik hem nu heel af en toe. Als het te slecht weer is om een half uurtje buiten te wandelen (regen, glad, te heet oid) dan ga ik er wel opquote:Op maandag 3 februari 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik de eerste keer corona had en nog twee weken binnen moest blijven heb ik hem gebruikt om nog een beetje beweging te krijgen, maar dat was geen succes.
Kan hier niet, dan heb je discozwemmen en waterhupsen. En dat waterhupsen zou ik wel willen doen, maar in m'n eentje vind ik alles lastig.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nee, geen idee.
en verkouden zijn en daardoor de hele tijd door je mond moeten ademen helpt ook niet.
op een gegeven moment probeerde ik even een reepje te eten op de fiets, maar toen kon ik niet door mn mond ademen, maar door mn neus lukte ook niet
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helpt bij mij persoonlijk niet, heb al vanalles geprobeerdUiteindelijk doen m'n longen gewoon pijn, maar gaat ook relatief snel weer weg als ik weer normaal adem.
Je moet hier wel voorzichtig zijn merk ik want mensen maken er zomaar iets vanquote:Op maandag 3 februari 2025 13:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja ga weer iedereen een medisch probleem aanpraten.... lekker handig.
Waterhupsen is leuk.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan hier niet, dan heb je discozwemmen en waterhupsen. En dat waterhupsen zou ik wel willen doen, maar in m'n eentje vind ik alles lastig.
Deze jongen helemaal van de leg, rustaaaghquote:Op maandag 3 februari 2025 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je eigen doel post en dit niet een gemene sneer naar mij is
Via zijn huid ofzo?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]en toen, hoe ben je toen gaan ademen?
[..]
Dankjewel.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gefeliciteerd Luctor en welkom bij de club. Ga je nu ook bij de buren posten?
Echt hequote:
oeh die linker is ooit door een omaatje in de jaren '50 aangeschaftquote:Op maandag 3 februari 2025 13:14 schreef Karzai het volgende:
Ik vind dat ik al voldoende beweging krijg op een dag, alleeen wat minder drinken.
Er staan hier overigens voldoende afgedankte fitnessapparaten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb dat eens geprobeerd toen het ver onder nul was, maar zelfs toen heb ik 'm van ellende weer weggetrokken omdat je al snel het gevoel hebt niet goed te kunnen ademen.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou zo'n dunne buff niet helpen daarbij? Dat de "scherpste" kou eraf is?
watquote:Op maandag 3 februari 2025 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zonder FUPA lijkt je piemel wel groter
ik moest denken aan anusquote:
over je gezicht bedoel je dan?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou zo'n dunne buff niet helpen daarbij? Dat de "scherpste" kou eraf is?
Ik probeer dat al jaren.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kunnen we hier elkaar niet helpen met bewegen en motiveren![]()
![]()
vooral met sporten helpt dat wel
Ik persoonlijk kan ook echt niets met die dingen, maar ik ken wel lui die er fan van zijn.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb dat eens geprobeerd toen het ver onder nul was, maar zelfs toen heb ik 'm van ellende weer weggetrokken omdat je al snel het gevoel hebt niet goed te kunnen ademen.
Dankjewelquote:Op maandag 3 februari 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
Gefeliciteerd @:luctor.et.emergo![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
heel oncharmant door af en toe met mn mond ver open naar lucht te snakkenquote:Op maandag 3 februari 2025 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]en toen, hoe ben je toen gaan ademen?
[..]Hmm
Het is hier redelijk snel oke afhankelijk van hoe intensief ik heb gesport. Allemaal wel te doen maar fijn is anders
Buikkilo'squote:Op maandag 3 februari 2025 13:15 schreef Crack_ het volgende:
En joh dat is maar 3kg @:datismijnmening, of zijn het drie hele lastige kilo's?
Sorry wilde je niet bang(er) maken!quote:Op maandag 3 februari 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er bloed voor laten prikken omdat ik ook een tijdje dutjes deed van een paar uur, en laatst in Disney was ik de laatste dag echt ziek van vermoeidheid. Maar er valt meestal geen oorzaak voor vermoeidheid te vinden.
Ik heb gisteren hardgelopen, dus vandaag rustdag.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik probeer dat al jaren.![]()
Daarom moet iedereen verplicht meedoen met FFF
fist f.. februari?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op een gegeven moment, poef, weg Dimmyquote:Op maandag 3 februari 2025 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Buikkilo's![]()
En daarna wil ik door naar 65, 63, 60
welke buik?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Buikkilo's![]()
Okee.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet hoor.
Zoek een buddyquote:Op maandag 3 februari 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan hier niet, dan heb je discozwemmen en waterhupsen. En dat waterhupsen zou ik wel willen doen, maar in m'n eentje vind ik alles lastig.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 3 februari 2025 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deze jongen helemaal van de leg, rustaaagh
Was inderdaad een grapje, niks mis met je pikkie
Fat upper pubic areaquote:Op maandag 3 februari 2025 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat
[..]
ik moest denken aan anus
ik weet niet wat er mis is met mij vandaag, inb4 'haha vandaag xD xD'
Dat maakt het minder speciaal dan.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee.![]()
Ik postte er overigens al voordat ik 30 werd...
En ook op de meets komen er 40 minners
Kussentje voor je organenquote:
*Klimt weer voorzichtig van de kastquote:Op maandag 3 februari 2025 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deze jongen helemaal van de leg, rustaaagh
Was inderdaad een grapje, niks mis met je pikkie
Geef het dan gewoon op en accepteer hoe prachtig je bentquote:Op maandag 3 februari 2025 13:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Dat matcht toch niet met keto.quote:
ohw, dan ben ik zaterdag en zondag al flink de mist in gegaanquote:
heb jij na de meet een buik gekweekt?quote:
Breek me de bek niet open van mist.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, dan ben ik zaterdag en zondag al flink de mist in gegaan
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel oncharmant door af en toe met mn mond ver open naar lucht te snakken
Ook een meerjarenplan dusquote:Op maandag 3 februari 2025 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Buikkilo's![]()
quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geef het dan gewoon op en accepteer hoe prachtig je bent![]()
![]()
Wil jij meer wegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geef het dan gewoon op en accepteer hoe prachtig je bent![]()
![]()
Halve biologische koe per maand eten, opgelost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op het randje van het bed gaan walrussen.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Al vraag ik me soms wel af hoe mensen met extreem obesitas seksen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |