Ga 's avonds zwemmenquote:Op maandag 3 februari 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging eerst dus elke week zwemmen maar de rest van de dag was ik een vaatdoek die naar patat snakte.
Ik wil het wel, op zich. Maar het uiteindelijk doen en dan ook een beetje een fatsoenlijke afstand afleggen vind ik lastig. Zit ook gewoon tussen de oren, want vroeger deed ik het wel.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Wil je wel wandelen? Of ga je wandelen omdat je vindt dat dat moet?
Voeding doet heel veel.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er bloed voor laten prikken omdat ik ook een tijdje dutjes deed van een paar uur, en laatst in Disney was ik de laatste dag echt ziek van vermoeidheid. Maar er valt meestal geen oorzaak voor vermoeidheid te vinden.
Scheelt in de afgehakte vingers.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter om gewoon ingevroren ananasblokjes te kopen dan
Zou zo'n dunne buff niet helpen daarbij? Dat de "scherpste" kou eraf is?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, dat wel, dat had ik zaterdag tijdens het fietsen ook. Als je echt zwaar aan het ademen bent, maakt die kou het niet beter
Misschien is ie wel blauwquote:Op maandag 3 februari 2025 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen chocoladekleur hebt.
Ik gebruik hem nu heel af en toe. Als het te slecht weer is om een half uurtje buiten te wandelen (regen, glad, te heet oid) dan ga ik er wel opquote:Op maandag 3 februari 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik de eerste keer corona had en nog twee weken binnen moest blijven heb ik hem gebruikt om nog een beetje beweging te krijgen, maar dat was geen succes.
Kan hier niet, dan heb je discozwemmen en waterhupsen. En dat waterhupsen zou ik wel willen doen, maar in m'n eentje vind ik alles lastig.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nee, geen idee.
en verkouden zijn en daardoor de hele tijd door je mond moeten ademen helpt ook niet.
op een gegeven moment probeerde ik even een reepje te eten op de fiets, maar toen kon ik niet door mn mond ademen, maar door mn neus lukte ook niet
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helpt bij mij persoonlijk niet, heb al vanalles geprobeerdUiteindelijk doen m'n longen gewoon pijn, maar gaat ook relatief snel weer weg als ik weer normaal adem.
Je moet hier wel voorzichtig zijn merk ik want mensen maken er zomaar iets vanquote:Op maandag 3 februari 2025 13:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja ga weer iedereen een medisch probleem aanpraten.... lekker handig.
Waterhupsen is leuk.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan hier niet, dan heb je discozwemmen en waterhupsen. En dat waterhupsen zou ik wel willen doen, maar in m'n eentje vind ik alles lastig.
Deze jongen helemaal van de leg, rustaaaghquote:Op maandag 3 februari 2025 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je eigen doel post en dit niet een gemene sneer naar mij is
Via zijn huid ofzo?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]en toen, hoe ben je toen gaan ademen?
[..]
Dankjewel.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gefeliciteerd Luctor en welkom bij de club. Ga je nu ook bij de buren posten?
Echt hequote:
oeh die linker is ooit door een omaatje in de jaren '50 aangeschaftquote:Op maandag 3 februari 2025 13:14 schreef Karzai het volgende:
Ik vind dat ik al voldoende beweging krijg op een dag, alleeen wat minder drinken.
Er staan hier overigens voldoende afgedankte fitnessapparaten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb dat eens geprobeerd toen het ver onder nul was, maar zelfs toen heb ik 'm van ellende weer weggetrokken omdat je al snel het gevoel hebt niet goed te kunnen ademen.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou zo'n dunne buff niet helpen daarbij? Dat de "scherpste" kou eraf is?
watquote:Op maandag 3 februari 2025 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zonder FUPA lijkt je piemel wel groter
ik moest denken aan anusquote:
over je gezicht bedoel je dan?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou zo'n dunne buff niet helpen daarbij? Dat de "scherpste" kou eraf is?
Ik probeer dat al jaren.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kunnen we hier elkaar niet helpen met bewegen en motiveren![]()
![]()
vooral met sporten helpt dat wel
Ik persoonlijk kan ook echt niets met die dingen, maar ik ken wel lui die er fan van zijn.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb dat eens geprobeerd toen het ver onder nul was, maar zelfs toen heb ik 'm van ellende weer weggetrokken omdat je al snel het gevoel hebt niet goed te kunnen ademen.
Dankjewelquote:Op maandag 3 februari 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
Gefeliciteerd @:luctor.et.emergo![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
heel oncharmant door af en toe met mn mond ver open naar lucht te snakkenquote:Op maandag 3 februari 2025 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]en toen, hoe ben je toen gaan ademen?
[..]Hmm
Het is hier redelijk snel oke afhankelijk van hoe intensief ik heb gesport. Allemaal wel te doen maar fijn is anders
Buikkilo'squote:Op maandag 3 februari 2025 13:15 schreef Crack_ het volgende:
En joh dat is maar 3kg @:datismijnmening, of zijn het drie hele lastige kilo's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |