SOWquote:Op maandag 3 februari 2025 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen chocoladekleur hebt.
Dat is eigenlijk wel een goede, want ik heb vaak maar een klein beetje nodig. te weinig om een hele ananas te slachten of om een heel blik open te maken.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Diepvries ananas is veel lekkerder en net zo makkelijk
Makkelijker eigenlijk, want je hoeft niet zo'n kutblikje open te maken
Oeh dat ziet er lekker uit, en weer eens wat andersquote:Op maandag 3 februari 2025 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SoepBen nu into Flädlisuppe, eet het elke week wel een keer of twee. Verse bloemkool-broccoli soep is ook heerlie de peerlie
![]()
Flädlisuppe:
[ afbeelding ]
maar eerlijk, dit is ondertussen een meerjaren-dieet gewordenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet het wel vol kunnen houden, en jezelf alles ontzeggen houden veel mensen niet vol op de lange termijn.
Ja man, want je kan inderdaad niet in elk geval proberen om normaal en aardig tegen iemand te doenquote:
Jaquote:Op maandag 3 februari 2025 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja of misschien gewoon een pannenkoek en de soep allebei apart invriezen dan.
Dit ja, beter om gaandeweg steeds wat te tweaken dan dat je ineens alles om poogt te flikkeren.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet het wel vol kunnen houden, en jezelf alles ontzeggen houden veel mensen niet vol op de lange termijn.
Is dit serieus of nietquote:Op maandag 3 februari 2025 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
Oh tevens mijn FFF goals:
Weegmoment 1 feb: 70.9
Goal 1 maa: 68
Hoe?: Keto maaltijdplan, vier keer per week sporten of zwemmen, meer trappen pakken, doordeweeks geheelonthouding.
Eval dag: Elke zaterdag
Jullie mogen hieronder jullie goals aanvullen:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja ik weet ook eigenlijk niks over diëten want ik ben zelf ook te vetquote:Op maandag 3 februari 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeh dat ziet er lekker uit, en weer eens wat anders
Wat voor soep is het (dus los van de reepjes)?
[..]
maar eerlijk, dit is ondertussen een meerjaren-dieet geworden
Ja precies, je kan gewoon een handje of 2 uit zo'n doosje halen, net hoeveel je nodig hebtquote:Op maandag 3 februari 2025 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een goede, want ik heb vaak maar een klein beetje nodig. te weinig om een hele ananas te slachten of om een heel blik open te maken.
M'n wat?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe?: Keto maaltijdplan, vier keer per week sporten of zwemmen, meer trappen pakken, doordeweeks geheelonthouding.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ik weet er veel van maar dat betekent niet dat het in de praktijk luktquote:Op maandag 3 februari 2025 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik weet ook eigenlijk niks over diëten want ik ben zelf ook te vet
Dit zijn de tips waar ik het voor doe.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Diepvries ananas is veel lekkerder en net zo makkelijk
Makkelijker eigenlijk, want je hoeft niet zo'n kutblikje open te maken
Het is eigenlijk gewoon een groentensoep, gebaseerd op groenten- of runderbouillon.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeh dat ziet er lekker uit, en weer eens wat anders
Wat voor soep is het (dus los van de reepjes)?
[..]
Ja hoi.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet er veel van maar dat betekent niet dat het in de praktijk lukt
Dat doe ik met avocado soms ook, maar die is los in een salade niet te vreten.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies, je kan gewoon een handje of 2 uit zo'n doosje halen, net hoeveel je nodig hebt
Juist. Dat laatste heb ik geprobeerd, en dat werkt heel demotiverend voor mij. En daarnaast was de kans op terugval veel groter.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja, beter om gaandeweg steeds wat te tweaken dan dat je ineens alles om poogt te flikkeren.
Je krijgt energie van sportenquote:Op maandag 3 februari 2025 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Vier keer per week sporten. Ik heb daar écht de energie niet voor. Misschien mankeer ik wat ofzo.
Beter nog: zelf de ananas slachten en dan invriezenquote:Op maandag 3 februari 2025 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit zijn de tips waar ik het voor doe.
4x per week sporten vind ik wel lekker eigenlijkquote:Op maandag 3 februari 2025 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Vier keer per week sporten. Ik heb daar écht de energie niet voor. Misschien mankeer ik wat ofzo.
Ohnee die ananasstukjes zijn prima uit de vriezerquote:Op maandag 3 februari 2025 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik met avocado soms ook, maar die is los in een salade niet te vreten.
Ik kan wel leukere dingen bedenken.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4x per week sporten vind ik wel lekker eigenlijk
Is ook omdat je niet sport misschien. Want het sporten zelf geeft je ook weer energie vind ik.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:02 schreef CherryLips het volgende:
5x per week sporten?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan wel leukere dingen bedenken.
Ik ging eerst dus elke week zwemmen maar de rest van de dag was ik een vaatdoek die naar patat snakte.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je krijgt energie van sportenof iig bij mij gaat dat zo, heb meer energie na het sporten dan ervoor
Niks qua beweging wat je wel leuk vindt?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan wel leukere dingen bedenken.
Topquote:Op maandag 3 februari 2025 13:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon een groentensoep, gebaseerd op groenten- of runderbouillon.
Zwemmen op zich, maar dat gezeik eromheen vind ik minder. En een vol zwembadquote:Op maandag 3 februari 2025 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks qua beweging wat je wel leuk vindt?
Wandelen? Fietsen? Buitenlucht doet wonderen.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging eerst dus elke week zwemmen maar de rest van de dag was ik een vaatdoek die naar patat snakte.
quote:
Ohja, van zwemmen werd ik ook altijd slaperigquote:Op maandag 3 februari 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging eerst dus elke week zwemmen maar de rest van de dag was ik een vaatdoek die naar patat snakte.
Buitenlucht is wel vrij fris op dit moment.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wandelen? Fietsen? Buitenlucht doet wonderen.
Ik merk dat het sterk samenhangt met m'n stemming. De afgelopen paar maanden was één keer in de week eigenlijk al te veel qua belasting, nu begin ik daar weer meer ruimte voor te krijgen.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook omdat je niet sport misschien. Want het sporten zelf geeft je ook weer energie vind ik.
Ja wandelen wel. Het is echt een motivatiekwestie.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wandelen? Fietsen? Buitenlucht doet wonderen.
Die lucht slaat ontzettend op mn keel, was een uur aan het kotshoesten door die kouquote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Buitenlucht is wel vrij fris op dit moment.
al is dat met hardlopen niet zo'n probleem
- iets minder buikquote:Op maandag 3 februari 2025 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ging 's ochtendsquote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ohja, van zwemmen werd ik ook altijd slaperigwel heerlijk als je daarna gaat slapen
Dat maakt het juist zo lekker vind ik. Daarna heerlijk warm douchenquote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wandelbuddy? Inplannen?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wandelen wel. Het is echt een motivatiekwestie.
Maar wandelen is wel heerlijkquote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is ie jarig?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gefeliciteerd Luctor en welkom bij de club. Ga je nu ook bij de buren posten?
Ja dit is voor mij ideaal weer eigenlijk. Ik krijg het altijd zo ontzettend warm van beweging.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wandelen is wel heerlijk
Zeker met dit weer
nja, dat wel, dat had ik zaterdag tijdens het fietsen ook. Als je echt zwaar aan het ademen bent, maakt die kou het niet beterquote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die lucht slaat ontzettend op mn keel, was een uur aan het kotshoesten door die kou![]()
/pussy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |