Topquote:Op maandag 3 februari 2025 13:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon een groentensoep, gebaseerd op groenten- of runderbouillon.
Zwemmen op zich, maar dat gezeik eromheen vind ik minder. En een vol zwembadquote:Op maandag 3 februari 2025 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks qua beweging wat je wel leuk vindt?
Wandelen? Fietsen? Buitenlucht doet wonderen.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging eerst dus elke week zwemmen maar de rest van de dag was ik een vaatdoek die naar patat snakte.
quote:
Ohja, van zwemmen werd ik ook altijd slaperigquote:Op maandag 3 februari 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging eerst dus elke week zwemmen maar de rest van de dag was ik een vaatdoek die naar patat snakte.
Buitenlucht is wel vrij fris op dit moment.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wandelen? Fietsen? Buitenlucht doet wonderen.
Ik merk dat het sterk samenhangt met m'n stemming. De afgelopen paar maanden was één keer in de week eigenlijk al te veel qua belasting, nu begin ik daar weer meer ruimte voor te krijgen.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook omdat je niet sport misschien. Want het sporten zelf geeft je ook weer energie vind ik.
Ja wandelen wel. Het is echt een motivatiekwestie.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wandelen? Fietsen? Buitenlucht doet wonderen.
Die lucht slaat ontzettend op mn keel, was een uur aan het kotshoesten door die kouquote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Buitenlucht is wel vrij fris op dit moment.
al is dat met hardlopen niet zo'n probleem
- iets minder buikquote:Op maandag 3 februari 2025 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
Oh tevens mijn FFF goals:
Weegmoment 1 feb: 70.9
Goal 1 maa: 68
Hoe?: Keto maaltijdplan, vier keer per week sporten of zwemmen, meer trappen pakken, doordeweeks geheelonthouding.
Eval dag: Elke zaterdag
Jullie mogen hieronder jullie goals aanvullen:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik ging 's ochtendsquote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ohja, van zwemmen werd ik ook altijd slaperigwel heerlijk als je daarna gaat slapen
Dat maakt het juist zo lekker vind ik. Daarna heerlijk warm douchenquote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wandelbuddy? Inplannen?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wandelen wel. Het is echt een motivatiekwestie.
Maar wandelen is wel heerlijkquote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is ie jarig?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gefeliciteerd Luctor en welkom bij de club. Ga je nu ook bij de buren posten?
Ja dit is voor mij ideaal weer eigenlijk. Ik krijg het altijd zo ontzettend warm van beweging.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wandelen is wel heerlijk
Zeker met dit weer
nja, dat wel, dat had ik zaterdag tijdens het fietsen ook. Als je echt zwaar aan het ademen bent, maakt die kou het niet beterquote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die lucht slaat ontzettend op mn keel, was een uur aan het kotshoesten door die kou![]()
/pussy
Tips vragen aan Djmo.quote:
Heb je niet iemand waarmee je samen kunt gaan wandelen op een vast moment? Zo ging ik vroeger 2x per week naar tae bo (#omavertelt) met een vriendin. Had echt nooit zin om te gaan maar omdat je het had afgesproken ging je dan toch maar, en achteraf was ik er dan wel blij om.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wandelen wel. Het is echt een motivatiekwestie.
Ik heb hier heel lang zo'n fiets in de werkkamer gehad, dan kon ik tv kijken tijdens het fietsen. Drie keer gedaan ofzo.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Koop zo'n mini loopbandLekker voor de tv stapjes maken. Ideaal
Goede tip! Ben ook in de markt voor zo'n ding. Ideaalquote:Op maandag 3 februari 2025 13:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Voorheen deed ik dat met de hometrainer.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tegen iedereen? Nee dat kan niet inderdaad.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja man, want je kan inderdaad niet in elk geval proberen om normaal en aardig tegen iemand te doen
Blijkbaarquote:
Deed dat ook regelmatig met de hometrainer. Maar uiteindelijk gaf ik toch de voorkeur aan stappen zetten i.p.v fietsen dus hometrainer weggedaan.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorheen deed ik dat met de hometrainer.
Serie aangooien en een aflevering of 2 fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |