quote:Op maandag 3 februari 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ha, weet je ook eens hoe ik me voel![]()
Ik ben mn hippe sokken aan het showenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan kijken mensen alleen maar naar je kuiten
Misschien betalen die britten veel beter, weet jij veelquote:Op maandag 3 februari 2025 12:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Duh. Maar goed als je dan toch prostituee gaat worden kun je maar beter één miljardair als client hebben dan dertig vunzige naar bier en zweet meurende Britten.
50 inchquote:Op maandag 3 februari 2025 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahaen te dicht langs, is het zo'n gammel tvtje?
Mja, maar daardoor heb je dan ook gelijk geen eigen leven meer.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Duh. Maar goed als je dan toch prostituee gaat worden kun je maar beter één miljardair als client hebben dan dertig vunzige naar bier en zweet meurende Britten.
Happy socks zeker?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben mn hippe sokken aan het showen
[..]
Misschien betalen die britten veel beter, weet jij veel
Hoezo? Ze doet weinig verkeerd tot nu toe hoor. Ze is naar mij toe ook steeds aanhankelijker. En Hedwig is nog maar 9 maanden he dus sowieso nog zo gek als een deur.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik word door Ama haar verhalen wel weer extra dankbaar voor mijn beestjes. Dat is leuk![]()
![]()
![]()
Neen want die vind ik te duurquote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo? Ze doet weinig verkeerd tot nu toe hoor. Ze is naar mij toe ook steeds aanhankelijker. En Hedwig is nog maar 9 maanden he dus sowieso nog zo gek als een deur.
Op naar de volgende 12?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik woon hier precies 12 jaar alweer
Gefeliciteerd! Wat een feestjes vandaag zegquote:Op maandag 3 februari 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik woon hier precies 12 jaar alweer
Dat is de trade off.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, maar daardoor heb je dan ook gelijk geen eigen leven meer.
Ieder z'n dingquote:Op maandag 3 februari 2025 12:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is de trade off.
Er zijn ook legio insta moppies die zich in Dubai laten onderpoepen in ruil voor een Kelly
Dat zie je op Instagram dan weer niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is de trade off.
Er zijn ook legio insta moppies die zich in Dubai laten onderpoepen in ruil voor een Kelly
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zal niet rusten voor mijn crusade tegen heppie soks compleet is
Het zonnetje schijntquote:Op maandag 3 februari 2025 12:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat een feestjes vandaag zeg
Nope. Maar als je een jong ding zit op veel verschillende exotische locaties zonder de juiste achternaam of social following, dan is ze geen influencer maar een hoer.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zie je op Instagram dan weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |