Zag ik nou gisteren bij de AH dat je ze alleen per 2 zakken kan kopen?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vorige week wel de lays Mac&cheese gekocht.
Nog niet geprobeerd.
Vond ze wel belachelijk duur
Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zag ik nou gisteren bij de AH dat je ze alleen per 2 zakken kan kopen?
Koen69quote:
mac & cheese is toch het paupervoer bij uitstek?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd.
Nou ja mooi is het niet natuurlijk maar de aarde gaat voor!quote:Op maandag 3 februari 2025 12:23 schreef kwiwi het volgende:
Het enige met zonnenpanelen is dat het licht heel irritant in het huis of de tuin van buren kan reflecteren. Maar lelijk.. meh.
Past bij de patatje joppie-chips?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mac & cheese is toch het paupervoer bij uitstek?
Gelukkig hoef je het niet te kopenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd.
Jog nooit gehadquote:Op maandag 3 februari 2025 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mac & cheese is toch het paupervoer bij uitstek?
Schandaligquote:
Ik mag geloof ik zelfs m'n mistvoorlampen aan.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag geloof ik zelfs m'n mistvoorlampen aan.
Voorlampen heb je wel echt nodig, beetje klote dat je die mist.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag geloof ik zelfs m'n mistvoorlampen aan.
kanjersmerig is dat trouwens.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Past bij de patatje joppie-chips?
Mag bij zicht minder dan 200m. Die vlek op buienradar heeft het over 125m zicht.quote:
die is ook lekkerquote:Op maandag 3 februari 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind de oven baked chips het lekkerst.
De prijs ging omhoog en de zak was voornamelijk luchtquote:Op maandag 3 februari 2025 12:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is ook wel oké oven baked
Die verkocht Lays een tijdje (misschien nog)
Zat alleen een beetje weinig in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |