SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Kun je daar in Nederland tegen in beroep gaan? Hier heb je geen recht op uitzicht, ook als dat de waarde van de huis doet dalen kun je er niks tegenin brengen.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende: Ben wel als de dood dat ze hier achter appartementen gaan bouwen die m'n licht en uitzicht wegnemen.
ik haat alle dunne sokken, ook als ze heppie zijnquote:
Die leert het ook nooit.quote:
Aard van het aapje hè.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die leert het ook nooit.
Hier volgens mij ook niet. Ze zijn her en der extra woonlagen boven winkels aan het bouwen dus vandaar.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je daar in Nederland tegen in beroep gaan? Hier heb je geen recht op uitzicht, ook als dat de waarde van de huis doet dalen kun je er niks tegenin brengen.
Ik weet hier niks van maar ik weet wel dat een kennis zn zonnepanelen moest verwijderen van de gemeente omdat het zorgde voor een lelijk (!) uitzicht voor de burenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je daar in Nederland tegen in beroep gaan? Hier heb je geen recht op uitzicht, ook als dat de waarde van de huis doet dalen kun je er niks tegenin brengen.
Wat voor sokken draag je dan in nette schoenen?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik haat alle dunne sokken, ook als ze heppie zijn
Wat nou dan weer.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alles. Nummer 1. dat Justin 'blackface' Trudeau ze draagt.
ohja, ik draag op het moment vaak twee paar. Waar haal je dikkere sokken, of let je daar gewoon op bij het kopenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik haat alle dunne sokken, ook als ze heppie zijn
Ah ok. Ja dat zou jammer zijn.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier volgens mij ook niet. Ze zijn her en der extra woonlagen boven winkels aan het bouwen dus vandaar.
Ik heb bijna alleen maar vrolijke sokken. Ik draag nu Powerpuff Girls sokken haha.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
Oh ik zat te denken wanneer ik hier was komen wonen maar kak over 3 dagen is mijn moeder alweer 6 jaar geleden overleden.![]()
(Vorige maand woonde ik dan hier 6 jaar).
Hier is het eigenlijk alleen de gemeente die je de vergunning niet verleent als wat je wil bouwen dat niet past bij de omgeving. Maar als buren heb je weinig inspraak.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet hier niks van maar ik weet wel dat een kennis zn zonnepanelen moest verwijderen van de gemeente omdat het zorgde voor een lelijk (!) uitzicht voor de buren. Het waren vier zonnepanelen
.
De Canadese Jesse Klaver is toch wel klaar?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja zijn dit soort momentjes dat je even nadenkt en dan beseft ohja dat ging allemaal snel na elkaar en ze heeft nooit mijn eerste huurhuisje van binnen gezien. Maar daar denk je dan weer aan als je denkt aan het verhuizen.quote:
Ik heb hier ook een heel reglement liggen. Ik mag hier geen zonnewering plaatsen en als ik een scherm ofzo neem moet dat een bepaalde kleur hebben. En ik mag technisch gezien ook geen wasgoed op het balkon hebben. En de rolluiken mogen alleen aan de galerijkant maar die moeten ook een bepaalde kleur hebben. Die van mij wijken af maar heb nog geen klachten gehad.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet hier niks van maar ik weet wel dat een kennis zn zonnepanelen moest verwijderen van de gemeente omdat het zorgde voor een lelijk (!) uitzicht voor de buren. Het waren vier zonnepanelen
.
En een tshirt met een printje erop. Is ze ook allergisch voor.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:19 schreef kwiwi het volgende:
Als ik dimmy eens meet trek ik twee verschillende happy socks aan
Ik kijk nu uit op een draaiende molenquote:
En hoe heb jij daar precies last van?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat veranderd niks! NIKS ZEG IK JE!quote:Op maandag 3 februari 2025 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Canadese Jesse Klaver is toch wel klaar?
die 2x per jaar dat ik nette schoenen aan heb doe ik wel dunne sokken aan, maar dat wil niet zeggen dat ik dat leuk vind.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat voor sokken draag je dan in nette schoenen?
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zijn dit soort momentjes dat je even nadenkt en dan beseft ohja dat ging allemaal snel na elkaar en ze heeft nooit mijn eerste huurhuisje van binnen gezien. Maar daar denk je dan weer aan als je denkt aan het verhuizen.
Damnquote:Op maandag 3 februari 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een heel reglement liggen. Ik mag hier geen zonnewering plaatsen en als ik een scherm ofzo neem moet dat een bepaalde kleur hebben. En ik mag technisch gezien ook geen wasgoed op het balkon hebben. En de rolluiken mogen alleen aan de galerijkant maar die moeten ook een bepaalde kleur hebben. Die van mij wijken af maar heb nog geen klachten gehad.
Ja daar heb ik zelf ook niks mee. Een netjes printje op een blouse kan ik nog mee leven, maar logo's, bands, dieren...quote:Op maandag 3 februari 2025 12:19 schreef Ama het volgende:
[..]
En een tshirt met een printje erop. Is ze ook allergisch voor.
nja, ik draag meestal gewoon zwarte sportsokkenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, ik draag op het moment vaak twee paar. Waar haal je dikkere sokken, of let je daar gewoon op bij het kopen
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:19 schreef kwiwi het volgende:
Als ik dimmy eens meet trek ik twee verschillende happy socks aan
Waarom hebben jullie een hekel aan mij.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:19 schreef Ama het volgende:
[..]
En een tshirt met een printje erop. Is ze ook allergisch voor.
Justin speelt hoofdpiet?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan ga je echt gillen als je mijn kledingkast ziet van binnen.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja daar heb ik zelf ook niks mee. Een netjes printje op een blouse kan ik nog mee leven, maar logo's, bands, dieren...
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja daar heb ik zelf ook niks mee. Een netjes printje op een blouse kan ik nog mee leven, maar logo's, bands, dieren...
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben hier twaalf jaar geleden ofzo ook een winkel verbouwd met een extra verdieping erop, waardoor de mensen op de eerste woonlaag in het donker zitten!
Stiekem hou ik wel van je hoor.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Waarom hebben jullie een hekel aan mij.
En nu betalen die buren de stroomrekening?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
Die buren stonden in hun recht anders hadden ze geen gelijk gekregenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En nu betalen die buren de stroomrekening?
Kan ook dat dit het 'echte' verhaal is en dat die mensen er hun eigen verhaal van hadden gemaaktquote:Op maandag 3 februari 2025 12:23 schreef kwiwi het volgende:
Het enige met zonnenpanelen is dat het licht heel irritant in het huis of de tuin van buren kan reflecteren. Maar lelijk.. meh.
Stom.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die buren stonden in hun recht anders hadden ze geen gelijk gekregendus nee
Huhquote:Op maandag 3 februari 2025 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat het daar te vaak voor regent.
SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS! SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS! SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS!quote:
man man manquote:Op maandag 3 februari 2025 12:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat veranderd niks! NIKS ZEG IK JE!
Ik doe meequote:Op maandag 3 februari 2025 12:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS! SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS! SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS! SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS!
*blokkeert A12*
Zon in de rug, dat rijdt harderquote:Op maandag 3 februari 2025 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe mee
Muv zonlicht tijdens het autorijden
Zoveel rijtjeshuizen die tegenwoordig zonnepanelen hebbenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:23 schreef kwiwi het volgende:
Het enige met zonnenpanelen is dat het licht heel irritant in het huis of de tuin van buren kan reflecteren. Maar lelijk.. meh.
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ZE PAKKEN ALLES VAN ONS AF
DIE HOOGE HEEREN IN HET PLUUSJE IN DE HAAG
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS! SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS! SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS!
*blokkeert A12*
Vorige week wel de lays Mac&cheese gekocht.quote:
Zag ik nou gisteren bij de AH dat je ze alleen per 2 zakken kan kopen?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vorige week wel de lays Mac&cheese gekocht.
Nog niet geprobeerd.
Vond ze wel belachelijk duur
Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zag ik nou gisteren bij de AH dat je ze alleen per 2 zakken kan kopen?
Koen69quote:
mac & cheese is toch het paupervoer bij uitstek?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd.
Nou ja mooi is het niet natuurlijk maar de aarde gaat voor!quote:Op maandag 3 februari 2025 12:23 schreef kwiwi het volgende:
Past bij de patatje joppie-chips?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mac & cheese is toch het paupervoer bij uitstek?
Gelukkig hoef je het niet te kopenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd.
Jog nooit gehadquote:Op maandag 3 februari 2025 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mac & cheese is toch het paupervoer bij uitstek?
Schandaligquote:
Ik mag geloof ik zelfs m'n mistvoorlampen aan.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag geloof ik zelfs m'n mistvoorlampen aan.
Voorlampen heb je wel echt nodig, beetje klote dat je die mist.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag geloof ik zelfs m'n mistvoorlampen aan.
kanjersmerig is dat trouwens.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Past bij de patatje joppie-chips?
Mag bij zicht minder dan 200m. Die vlek op buienradar heeft het over 125m zicht.quote:
die is ook lekkerquote:Op maandag 3 februari 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind de oven baked chips het lekkerst.
De prijs ging omhoog en de zak was voornamelijk luchtquote:Op maandag 3 februari 2025 12:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is ook wel oké oven baked
Die verkocht Lays een tijdje (misschien nog)
Zat alleen een beetje weinig in
200?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag bij zicht minder dan 200m. Die vlek op buienradar heeft het over 125m zicht.
Hmmquote:Op maandag 3 februari 2025 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag bij zicht minder dan 200m. Die vlek op buienradar heeft het over 125m zicht.
Inderdaad 😂 echt zo domquote:Op maandag 3 februari 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De prijs ging omhoog en de zak was voornamelijk luchtTwee handjes en op.
Dat is achterquote:Op maandag 3 februari 2025 12:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
200?Hier is het pas bij minder dan 50 meter.
Thai Sweet Chili bestequote:Op maandag 3 februari 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind de oven baked chips het lekkerst.
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja of you know gewoon een gezonde salade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |