Huhquote:Op maandag 3 februari 2025 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat het daar te vaak voor regent.
SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS! SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS! SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS!quote:
man man manquote:Op maandag 3 februari 2025 12:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat veranderd niks! NIKS ZEG IK JE!
Ik doe meequote:Op maandag 3 februari 2025 12:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS! SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS! SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS! SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS!
*blokkeert A12*
Zon in de rug, dat rijdt harderquote:Op maandag 3 februari 2025 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe mee
Muv zonlicht tijdens het autorijden
Zoveel rijtjeshuizen die tegenwoordig zonnepanelen hebbenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:23 schreef kwiwi het volgende:
Het enige met zonnenpanelen is dat het licht heel irritant in het huis of de tuin van buren kan reflecteren. Maar lelijk.. meh.
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ZE PAKKEN ALLES VAN ONS AF
DIE HOOGE HEEREN IN HET PLUUSJE IN DE HAAG
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS! SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS! SUNLIGHTS ARE HUMAN RIGHTS!
*blokkeert A12*
Zag ik nou gisteren bij de AH dat je ze alleen per 2 zakken kan kopen?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vorige week wel de lays Mac&cheese gekocht.
Nog niet geprobeerd.
Vond ze wel belachelijk duur
Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zag ik nou gisteren bij de AH dat je ze alleen per 2 zakken kan kopen?
Koen69quote:
mac & cheese is toch het paupervoer bij uitstek?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd.
Nou ja mooi is het niet natuurlijk maar de aarde gaat voor!quote:Op maandag 3 februari 2025 12:23 schreef kwiwi het volgende:
Het enige met zonnenpanelen is dat het licht heel irritant in het huis of de tuin van buren kan reflecteren. Maar lelijk.. meh.
Past bij de patatje joppie-chips?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mac & cheese is toch het paupervoer bij uitstek?
Gelukkig hoef je het niet te kopenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd.
Jog nooit gehadquote:Op maandag 3 februari 2025 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mac & cheese is toch het paupervoer bij uitstek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |