Ja preciesquote:Op maandag 3 februari 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit is voor mij ideaal weer eigenlijk. Ik krijg het altijd zo ontzettend warm van beweging.
M'n zus wil naar dat pilates-gebeuren dat binnenkort hier opengaat, reformer pilates.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je niet iemand waarmee je samen kunt gaan wandelen op een vast moment? Zo ging ik vroeger 2x per week naar tae bo (#omavertelt) met een vriendin. Had echt nooit zin om te gaan maar omdat je het had afgesproken ging je dan toch maar, en achteraf was ik er dan wel blij om.
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hou eens op zeg. Je reageert alleen op me met een sneer, een negatieve opmerking, iets kwetsends of vervelends. Doe eens niet joh![]()
Dan moet je er wel op gaan staan ja of zitten. Het is vooral consistentie. Motivatie helpt misschien voor 1 of 2x. De rest is gewoon jezelf dwingen te doen wat je met jezelf hebt afgesproken.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hier heel lang zo'n fiets in de werkkamer gehad, dan kon ik tv kijken tijdens het fietsen. Drie keer gedaan ofzo.
heb je daar toevallig tips voor?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, dat wel, dat had ik zaterdag tijdens het fietsen ook. Als je echt zwaar aan het ademen bent, maakt die kou het niet beter
wandelen met een doel kan ook helpen, iets simpels als geocaching oid vond ik wel leukquote:Op maandag 3 februari 2025 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je niet iemand waarmee je samen kunt gaan wandelen op een vast moment? Zo ging ik vroeger 2x per week naar tae bo (#omavertelt) met een vriendin. Had echt nooit zin om te gaan maar omdat je het had afgesproken ging je dan toch maar, en achteraf was ik er dan wel blij om.
Vroeger had ik zo'n step-apparaat. Daar stond ik dan drie kwartier op, bijna elke dag. CSI en House kijkenquote:Op maandag 3 februari 2025 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorheen deed ik dat met de hometrainer.
Serie aangooien en een aflevering of 2 fietsen
lust ik nietquote:Op maandag 3 februari 2025 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen chocoladekleur hebt.
Die van mij kon je niet inklappen. Was op een gegeven moment een soort droogrek geworden.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:09 schreef essnhills het volgende:
Heb zo'n inklapbare hometrainer, dus neemt niet zoveel ruimte in beslag
Een maat van mij had ook nooit energie. Die bleek een falende hartklep te hebben. En wij altijd maar denken dat ie lui was.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Vier keer per week sporten. Ik heb daar écht de energie niet voor. Misschien mankeer ik wat ofzo.
Ik zag trouwens dat je Hogwarts enzo kunt verkennen op YT, speciaal voor mensen op de loopbandquote:Op maandag 3 februari 2025 13:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Koop zo'n mini loopbandLekker voor de tv stapjes maken. Ideaal
Ja ga weer iedereen een medisch probleem aanpraten.... lekker handig.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Een maat van mij had ook nooit energie. Die bleek een falende hartklep te hebben. En wij altijd maar denken dat ie lui was.
Kinderachtige kwalquote:
dit is een meerdecennia-dieetquote:Op maandag 3 februari 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeh dat ziet er lekker uit, en weer eens wat anders
Wat voor soep is het (dus los van de reepjes)?
[..]
maar eerlijk, dit is ondertussen een meerjaren-dieet geworden
Ja zag ik ookquote:Op maandag 3 februari 2025 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat je Hogwarts enzo kunt verkennen op YT, speciaal voor mensen op de loopband
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja ga weer iedereen een medisch probleem aanpraten.... lekker handig.
Beetje wel jaquote:Op maandag 3 februari 2025 13:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
dit is een meerdecennia-dieet
Ja preciesquote:Op maandag 3 februari 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger had ik zo'n step-apparaat. Daar stond ik dan drie kwartier op, bijna elke dag. CSI en House kijken
Jazekerquote:Op maandag 3 februari 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is dit serieus of niet
dit is een serieuze vraag
hmm, nee, geen idee.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je daar toevallig tips voor?moet je dan een langere warming up doen ofzo, helpt dat
[..]
wandelen met een doel kan ook helpen, iets simpels als geocaching oid vond ik wel leuk
Helpt bij mij persoonlijk niet, heb al vanalles geprobeerdquote:Op maandag 3 februari 2025 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je daar toevallig tips voor?moet je dan een langere warming up doen ofzo, helpt dat
Ik heb er bloed voor laten prikken omdat ik ook een tijdje dutjes deed van een paar uur, en laatst in Disney was ik de laatste dag echt ziek van vermoeidheid. Maar er valt meestal geen oorzaak voor vermoeidheid te vinden.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Een maat van mij had ook nooit energie. Die bleek een falende hartklep te hebben. En wij altijd maar denken dat ie lui was.
kunnen we hier elkaar niet helpen met bewegen en motiverenquote:
Toen ik de eerste keer corona had en nog twee weken binnen moest blijven heb ik hem gebruikt om nog een beetje beweging te krijgen, maar dat was geen succes.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies
Ik deed het een tijdlang 3, 4x in de week
S avonds na het eten tv aan en op dat ding zitten
Niet per se heel snel ofzo maar als je anderhalf uur aan het fietsen bent dan hoeft dat ook niet per se
Zo'n crosstrainer (wel een luxere variant heb ik ook lang gehad.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:14 schreef Karzai het volgende:
Ik vind dat ik al voldoende beweging krijg op een dag, alleeen wat minder drinken.
Er staan hier overigens voldoende afgedankte fitnessapparaten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter om gewoon ingevroren ananasblokjes te kopen danquote:Op maandag 3 februari 2025 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beter nog: zelf de ananas slachten en dan invriezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |