Er is niets weggehaald. Of wellicht 1 post is tegengengehouden/weggehaald maar was van dezelfde strekking als de andere posts.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, op die fiets.
Daar zie ik inderdaad ook niets banwaardigs tussen maar ik weet niet of er wat verwijderd is.
Ik ben er wel harder in gegaan de laatste weken en zelfs geen note opgelopen, m'n laatste is van juli.
Dat was inderdaad een foutje die inmiddels al ongedaan is gemaakt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:31 schreef HardeZaken het volgende:
[..]
Dank, vond het al redelijk bizar.
Heb niet eens iemand echt beledigd, laat staan echt iets wat tot een permban leidt.
Bedankt en geen probleem en eens om dat achterwege te laten, waarvoor mijn excuses.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een foutje die inmiddels al ongedaan is gemaakt.
Wat we overigens NIET toestaan zijn beledigende of suggestieve comments richting crew en beleid. Dus laat dat verder achterwege ajb, dan is er wmb niets aan de hand.
En excuus voor de fout.
Nee dat zien we niet zittenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Willen jullie overwegen een Trump sub-forum te maken? Dat is veel overzichtelijker, nu worden er zoveel topics gerelateerd aan hem geopend.
Iets zegt me dat dit ook nog wel even zo blijft.
Echt helemaal mee eens, doodziek word je ervan. Jammer dat de leiding een andere mening is toegedaanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Willen jullie overwegen een Trump sub-forum te maken? Dat is veel overzichtelijker, nu worden er zoveel topics gerelateerd aan hem geopend.
Iets zegt me dat dit ook nog wel even zo blijft.
Oh jammer, hoezo niet?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee dat zien we niet zitten
Dan moeten we er mods voor vinden, krijg je gebakkelei wat er in nws, wat in pol en wat in dat subforum moet staan.quote:
Oké, ik begrijp het. Mocht het zich verder escaleren; Trump bezet Groenland of verjaagd de Gazanen samen met Israël, is er wel een kans. Toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan moeten we er mods voor vinden, krijg je gebakkelei wat er in nws, wat in pol en wat in dat subforum moet staan.
En dit zal ook allemaal wel afzwakken...hoopt iedereen
Serieus?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ggen idee waar de persoonlijke aanvallen van @:EttovanBelgie in dit topic ineens vandaan komen of over welke "jullie volgende protestactie" hij het heeft. Maar wat mij betreft mag het wel een tandje minder: Whiskers2009 in NWS / Trump wil luxeresort van Gaza maken #4
Gewoon al die Trumptopics een schopje [TRU].quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan moeten we er mods voor vinden, krijg je gebakkelei wat er in nws, wat in pol en wat in dat subforum moet staan.
En dit zal ook allemaal wel afzwakken...hoopt iedereen
Precies, lekker in de eigen bubbel blijvenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gewoon al die Trumptopics een schopje [TRU].
Ja, ik heb het niet zo op onbelezen figuren die Israël een 'lompe indringer' noemen... sorryquote:
Laten we hopen dat dat niet zo ver komt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oké, ik begrijp het. Mocht het zich verder escaleren; Trump bezet Groenland of verjaagd de Gazanen samen met Israël, is er wel een kans. Toch?
Dat kan, maar het hoeft niet persoonlijk te wordenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ik heb het niet zo op onbelezen figuren die Israël een 'lompe indringer' noemen... sorry
Zeker!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat niet zo ver komt.
En de eerste alquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:18 schreef Straatcommando. het volgende:
En we zullen op termijn ook echt wel gaan filteren wat er open blijft.
quote:
Ik heb mijn Trump (media) topic voorzien van een [TRUMP] prefix. Dat is ook een prima oplossing als we dat met alle Trump topics zo doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:18 schreef Straatcommando. het volgende:
En we zullen op termijn ook echt wel gaan filteren wat er open blijft. Tot nu toe is het allemaal wel nws.
Los van dat Trump voldoende munitie geeft voor topics zijn er ook die er een handje van hebben om voor elke scheet van Trump een topic te openen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb mijn Trump (media) topic voorzien van een [TRUMP] prefix. Dat is ook een prima oplossing als we dat met alle Trump topics zo doen.
Zo hebben we 1 NWS subforum maar blijft het toch overzichtelijk. Misschien kunnen jullie die andere trump topics ook zo stylen/aanpassen.
En ik tel nu al 10 Trump topics.
Dat snap ik en daar heb je gelijk in. En dan nog blijft het op deze manier overzichtelijker, want zo blijven beide categorieen topics (regulier en Trump) beter zichtbaar en vindbaar, in plaats dat alles door elkaar staat, volgespamd met alle Trump meuk/onderwerpen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:46 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Los van dat Trump voldoende munitie geeft voor topics zijn er ook die er een handje van hebben om voor elke scheet van Trump een topic te openen.
Dat vind ik best een goed idee eigenlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb mijn Trump (media) topic voorzien van een [TRUMP] prefix. Dat is ook een prima oplossing als we dat met alle Trump topics zo doen.
Zo hebben we 1 NWS subforum maar blijft het toch overzichtelijk. Misschien kunnen jullie die andere trump topics ook zo stylen/aanpassen.
En ik tel nu al 10 Trump topics.
Ik zie een nieuw topic aankomenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat vind ik best een goed idee eigenlijk
Greatest FA i've seen. It's true, people ask me how do you know he is the best? Well i have people, very smart people that told me he is. Not unlike crooked @Frutsel Horrible, just horrible. Probably a democrat too. Its a shame, really. Drain the NWS!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zie een nieuw topic aankomen![]()
[TRUMP] Straatcommando stemt in met voorstel Trump
Ben je stekeblind of zo??? Gewoon waar men hem heeft achtergelaten: NWS / Algemeen steektopic, waar er een steekje los zit #3quote:Op zondag 9 februari 2025 23:54 schreef Enchanter het volgende:
Waar is het algemene steektopic gebleven ?
Okay , dank uquote:Op zondag 9 februari 2025 23:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben je stekeblind of zo??? Gewoon waar men hem heeft achtergelaten: NWS / Algemeen steektopic, waar er een steekje los zit #3
quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Zulke grootse complimenten kan @Straatkomkommer. maar mooi in z'n zak steken!quote:Op maandag 10 februari 2025 09:35 schreef Frutsel het volgende:
[TRUMP] Greatest FA of last year, @:Streetwokecommando. , he's not this year anymore, he went bad, bad people influenced hem, stabbed the greatest nws-users in the back. He went rogue with his Carnavalsteek. He has steekje los, cut USAID for him.
Steek je daar een stokje voor?quote:Op maandag 10 februari 2025 11:52 schreef sp3c het volgende:
Ik vind wel dat we hem niet direct te veel veren in zijn reet moeten steken
Nee maar voor de balans zou ik wel de draak met hem gaan stekenquote:
Waar kan ik die vinden?quote:Op maandag 10 februari 2025 16:37 schreef sp3c het volgende:
We hebben al ergens een topic voor memes en cartoons enzo
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit eindeloze gedram van die k#@:moslims is gesputter in de marge vergeleken met wat ons te wachten staat als die groep nog groter wordt. Het is een voorproefje van veel narigheid die dit land nog staat te wachten. Maar ja, blijf vooral van dat volk importeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |