abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216608245
Maar als jij het de directeur vraagt, dan hebben zij de beste der beschavingen, vrijheden en mensenrechten. Wanneer het aankomt op praktijk en bij moslims dan pakken zij een jochie aan die zonder iemand te storen ergens buiten in een hoekje van een fietsenstalling aan het bidden is.

De man zou zich allereerst moeten schamen dat zijn tiranbeleid moslimleerlingen dermate afschrikt dat zij uit hopeloosheid buiten in de kou en vuil plekjes zoeken om even vijf minuutjes te bidden.
pi_216608599
Bidden die je maar thuis of in de moskee.
Als je religie niet aan te passen is, of zelfs je denkwijze, aan de normen en waarde van het land waar in je je begeeft, hoor je hier niet thuis.

Maarrrrr, de islam staat wel degelijk toe dat je “bid beurten” over slaat, als in perse naar het oosten op een kleedje of iets dergelijks moeten bidden 5x per dag.

Het mag namelijk wel degelijk in stilte “in je hart”, juist in dit soort omstandigheden.

Die ophef geeft dus aan dat het niet draait om iets wat verkeerd is, maar dat islam en moslims weer eens willen domineren.
  zondag 9 februari 2025 @ 15:46:12 #203
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216608667
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 15:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als je religie niet aan te passen is, of zelfs je denkwijze, aan de normen en waarde van het land waar in je je begeeft, hoor je hier niet thuis.
Noem het desnoods lichaamsbeweging. Hij is iets gaan doen in zijn eigen tijd (pauze) in het fietsenhok. Je weet wel, de ruimte waar kettingrokers en overspeligen zich overgeven aan een andere religie: het hedonisme.

Opgeklopte room.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_216608885
Zoals al eerder vermeld als deze moslim zo graag wil bidden de moskee is amper een km verderop.
Dit gedrag van hem komt voort uit iets willen afdwingen..want gebeden uitstellen is prima en toelaatbaar in islam.
pi_216608969
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 15:57 schreef Kopofmunt het volgende:
Zoals al eerder vermeld als deze moslim zo graag wil bidden de moskee is amper een km verderop.
Dit gedrag van hem komt voort uit iets willen afdwingen..want gebeden uitstellen is prima en toelaatbaar in islam.
Hm, moeten kiezen tussen de wraak van God, zijn ouders of de schoolmeester. Ja, zo wordt je vroeg oud.
pi_216609023
quote:
15s.gif Op zondag 9 februari 2025 15:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Noem het desnoods lichaamsbeweging. Hij is iets gaan doen in zijn eigen tijd (pauze) in het fietsenhok. Je weet wel, de ruimte waar kettingrokers en overspeligen zich overgeven aan een andere religie: het hedonisme.

Opgeklopte room.

Schoolterrein is schoolterrein.

De school vind het ongewenst, bidden is en blijft een religieuze uiting, dit doe niet in het openbaar.
Al die moskeeën maar nee het moet waar en wanneer je maar wil.

Dat selectieve quoten is dan wel weer apart, zoals ik al zei, de islam staat toe dat je het in stilte doet.
Juist als je als moslim je in een niet islamitische omgeving bevindt.
pi_216609031
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 15:57 schreef Kopofmunt het volgende:
Niet relevant. Zijn geloof, zijn probleem.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_216615366
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 13:43 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Moslims moeten helemaal geen scholen beginnen. We zijn een seculier land en bidden doen ze maar lekker thuis. Als je daar niet mee kan omgaan, moet je hier niet willen wonen. Wij willen geen Islamitisch land zijn.
Het feit dat scholen gerelateerd zijn aan een bepaalde religie stamt uit de jaren 50 en is totaal achterhaald allang. Scholen horen neutraal en openbaar te zijn. Al moet ik zeggen dat ik wel blij was dat ik op een christelijke basisschool zat, zodat ik niet met mohamed enzo hoefde te spelen.
pi_216615895
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 15:13 schreef Werkperd het volgende:
Maar als jij het de directeur vraagt, dan hebben zij de beste der beschavingen, vrijheden en mensenrechten. Wanneer het aankomt op praktijk en bij moslims dan pakken zij een jochie aan die zonder iemand te storen ergens buiten in een hoekje van een fietsenstalling aan het bidden is.

De man zou zich allereerst moeten schamen dat zijn tiranbeleid moslimleerlingen dermate afschrikt dat zij uit hopeloosheid buiten in de kou en vuil plekjes zoeken om even vijf minuutjes te bidden.
Bedankt voor je empathie! Een Christen die te gast is in mijn huis is ook vrij om zijn gebed uit te voeren op momenten dat hem schikt. Wanneer hij wil. Als ik dit niet had gewild had ik geen Christen uitgenodigd in mijn huis maar ze zijn net als elk ander, op Satanisten na, welkom in mijn huis.
Heel veel sambal
  maandag 10 februari 2025 @ 07:10:28 #210
240618 Micson
The lonely stoner
pi_216615951
Maakten ze zich maar eens zo druk om eerwraak of vrouwenbesnijdenis als om hoe vaak ze moeten bidden.
pi_216615956
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 15:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Maarrrrr, de islam staat wel degelijk toe dat je “bid beurten” over slaat, als in perse naar het oosten op een kleedje of iets dergelijks moeten bidden 5x per dag.

Het mag namelijk wel degelijk in stilte “in je hart”, juist in dit soort omstandigheden.

Die ophef geeft dus aan dat het niet draait om iets wat verkeerd is, maar dat islam en moslims weer eens willen domineren.
Een stil hart is een koud hart. Bedankt voor je poging het te begrijpen maar wat je schrijft klopt niet helemaal. Maar dat kan ik je niet kwalijk nemen als niet-moslim. Het gebed en de discipline daarbij is het aller belangrijkst. Allah heeft net als ik de grootste bewondering voor dat jongentje of meisje wat in de kou in het fietsenhok zijn of haar gebed uitvoert.
Heel veel sambal
pi_216615972
Gelovigen zijn de kanker van de maatschappij.
U MAD?
pi_216615991
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 07:18 schreef de_boswachter het volgende:
Gelovigen religieuzen zijn de kanker van de maatschappij.
Even aangepast. ;)

quote:
15s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je valt per defenitie iemand lastig. Of denk jij dat ik zit te wachten op collega's die om het half uur een rookpauze houden van 5 tot 7 minuten. Of dat ik dat gezever over het weer leuk vind. :')

Come on men. Je doet nu dommer dan je daadwerkelijk bent.

Heb jij daar last van? Ja? Dan praat je maar met je leidinggevende.

quote:
15s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik ben overtuigd Moslim. Dank je wel!

Het is niet meer van deze tijd om als volwassene in sprookjes te geloven.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_216615996
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 07:12 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Een stil hart is een koud hart. Bedankt voor je poging het te begrijpen maar wat je schrijft klopt niet helemaal. Maar dat kan ik je niet kwalijk nemen als niet-moslim. Het gebed en de discipline daarbij is het aller belangrijkst. Allah heeft net als ik de grootste bewondering voor dat jongentje of meisje wat in de kou in het fietsenhok zijn of haar gebed uitvoert.
Is dat dezelfde Allah die mannen die sterven door terreur tegen westerse instellingen tig maagden belooft?
pi_216616002
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 07:18 schreef de_boswachter het volgende:
Gelovigen zijn de kanker van de maatschappij.
Ik heb wel eens hetzelfde gehoord over boswachters op de veluwe. :X
Heel veel sambal
pi_216616016
Geheel terecht natuurlijk dat de school dit verbied, als elke moslim zijn matje uitspreid om te bidden waar het hem goeddunkt wordt het 1 grote ratjetoe. Moskeeen en thuis zijn daar de plekken voor.

De naam zegt het al, een fietsenstalling is om fietsen te stallen. Als ik met m'n fiets eruit wil en er zit jan en alleman in de in de weg te bidden wat moet ik dan doen?
pi_216616031
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 07:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Is dat dezelfde Allah die mannen die sterven door terreur tegen westerse instellingen tig maagden belooft?
Ik denk daar persoonlijk anders over. Net als dat jij wellicht denkt dat het een nobel en vooral nodig iets is om bepaalde landen maar eindeloos kapot te bombarderen met hoog-explosieve democratie en de onschuldige slachtoffers daarbij wegschrijft als noodzaak onder de noemer 'collateral damage' wat nodig is voor het "hogere doel"

Ik schrijf het beide af als fundamentalisme. Kun jij dat ook? :)
Heel veel sambal
pi_216616417
Ik vind oorlogen erg dom. En mensen die vanwege oorlogen en opgejut worden door extremistische geloofsfanaten dan nog eens onschuldige burgers als doelwit menen te moeten maken nog vele malen dommer.
  maandag 10 februari 2025 @ 08:52:09 #219
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_216616495
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 07:31 schreef antweerkie het volgende:
Geheel terecht natuurlijk dat de school dit verbied, als elke moslim zijn matje uitspreid om te bidden waar het hem goeddunkt wordt het 1 grote ratjetoe. Moskeeen en thuis zijn daar de plekken voor.

De naam zegt het al, een fietsenstalling is om fietsen te stallen. Als ik met m'n fiets eruit wil en er zit jan en alleman in de in de weg te bidden wat moet ik dan doen?
Dan zeg je “Hey, flikker eens op, ik moet bij mijn fiets “ en dan hoop je dat je niet meteen een mes tussen je ribben krijgt of dat je wat later door een groep neven in elkaar geslagen wordt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 10 februari 2025 @ 09:27:02 #220
13462 BansheeBoy
pi_216616777
quote:
LOL, als sinds jaar en dag gebeuren er dingen in fietsenstallingen die niks met fietsen te maken hebben. :')

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_216617570
quote:
15s.gif Op maandag 10 februari 2025 09:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
LOL, als sinds jaar en dag gebeuren er dingen in fietsenstallingen die niks met fietsen te maken hebben. :')

Kulargument.

Dingen waar een fietsenstalling niet voor bedoeld is, roken, drinken, hangplek en weet ik veel wat niet meer, wordt toch ook tegen opgetreden?

Het is een fietsenstalling met als functie om fietsen te stallen. Het is allemaal niet zo moeilijk.

Ik zet mijn fiets toch ook niet in een kerk of moskee, of ga met wat vrienden een biertje drinken in een moskee?
pi_216617723
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 08:52 schreef nixxx het volgende:

[..]
Dan zeg je “Hey, flikker eens op, ik moet bij mijn fiets “ en dan hoop je dat je niet meteen een mes tussen je ribben krijgt of dat je wat later door een groep neven in elkaar geslagen wordt.
Stalling isj van ons, wij hier bidden, jouw fiets is ook van onsj.

Ja, nee, pleur op. Al jaar en dag is de fietsenstalling ook de plek voor dingen die niet bepaald daglicht kunnen verdragen. Eigenlijk zou die gare ideologie ook in dat rijtje moeten. Maar dan krijg je weer dat agressieve volk wat het praktiseert idd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 10 februari 2025 @ 11:17:25 #223
13462 BansheeBoy
pi_216618070
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 10:34 schreef antweerkie het volgende:

[..]
Kulargument.
Als je 15 krantenartikelen kunt aanleveren waarin hier melding van is gemaakt dat ze het verbieden of tegen optreden ben ik bereid mijn standpunt te heroverwegen.

pi_216618214
quote:
15s.gif Op maandag 10 februari 2025 11:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Als je 15 krantenartikelen kunt aanleveren waarin hier melding van is gemaakt dat ze het verbieden of tegen optreden ben ik bereid mijn standpunt te heroverwegen.

Waarom 15 en geen 6 of 20?
En waarom zou ik je überhaupt met krantenartikelen moeten overtuigen?

Nogmaals: Het is een fietsenstalling met als functie om fietsen te stallen. Het is allemaal niet zo moeilijk.

Als er dagelijks een groepje een jointje staat te roken of whatever, dan behoort het schoolbestuur daar tegen op te treden. Dat doe je maar thuis of op daarvoor bestemde plekken.
pi_216618227
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 08:52 schreef nixxx het volgende:

[..]
Dat je hier serieus rekening mee moet houden is al te zot voor woorden.
  maandag 10 februari 2025 @ 11:41:38 #226
13462 BansheeBoy
pi_216618326
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 11:31 schreef antweerkie het volgende:

[..]
Waarom 15 en geen 6 of 20?
En waarom zou ik je überhaupt met krantenartikelen moeten overtuigen?
Ik wil een trend zien en geen incidenten.

quote:
Nogmaals: Het is een fietsenstalling met als functie om fietsen te stallen. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Toch is er menig kind verwerkt en zijn ontzettend veel pubers daar ontmaagd. Dat is een publiek geheim. Ook worden er op microniveau koffieshops uitgebaat.

quote:
Als er dagelijks een groepje een jointje staat te roken of whatever, dan behoort het schoolbestuur daar tegen op te treden. Dat doe je maar thuis of op daarvoor bestemde plekken.
Absoluut. Het heeft alleen het nieuws nooit bereikt dus of dat wel gebeurt? Al sla je me dood.

Ik wacht nog op je 15 bronnen.

maandag 10 februari 2025 @ 12:02:30 #227
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_216618621
quote:
15s.gif Op maandag 10 februari 2025 11:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
[..]
Toch is er menig kind verwerkt en zijn ontzettend veel pubers daar ontmaagd. Dat is een publiek geheim. Ook worden er op microniveau koffieshops uitgebaat.
[..]
Absoluut. Het heeft alleen het nieuws nooit bereikt dus of dat wel gebeurt? Al sla je me dood.

"Hunnie doen het ook" - over morele armoede gesproken.

Op een openbare school wordt niet gebeden / wordt bidden niet gefaciliteerd. Hoe moeilijk is het? Dat weet je als leerling - daar kies je voor. Bid buiten het hek of ga naar een religieuze school.

Ik ga op de voetbalclub ook niet lopen zeiken om een hoekje waar ik tijdens de rust even kan hockeyen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 10 februari 2025 @ 12:06:16 #228
13462 BansheeBoy
pi_216618670
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 12:02 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
"Hunnie doen het ook" - over morele armoede gesproken.

"Ik heb geen 15 bronnen dus ik praat maar wat."

Prima! Even goede vrienden.

pi_216618706
quote:
15s.gif Op maandag 10 februari 2025 11:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
[..]
[..]

Niet relevant wat er in het verleden allemaal in fietsenstallingen is gebeurd of nog steeds gebeurd. Met je 15 bronnen.

Schoolbestuur stelt gewoon dat een fietsenstalling geen bidplek, koffieshop of hangplek is -> mensen hebben zich daarnaar te gedragen. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?
  maandag 10 februari 2025 @ 12:08:59 #230
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_216618707
quote:
15s.gif Op maandag 10 februari 2025 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
"Ik heb geen 15 bronnen dus ik praat maar wat."

Prima! Even goede vrienden.

15 bronnen? Je verwart me met iemand anders geloof ik.

Ga eens in op de argumentatie.

pi_216619004
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 07:28 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Ik heb wel eens hetzelfde gehoord over boswachters op de veluwe. :X
Jouw probleem.
U MAD?
pi_216619099
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 12:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Jouw probleem.
Het kwam niet uit mijn mond hoor maar uit dat van een Hollander.
Je weet wel, zo'n "klap die jonko alsof het je vrouw is" type.

Over problemen gesproken :X
Heel veel sambal
pi_216623707
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 12:08 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
15 bronnen? Je verwart me met iemand anders geloof ik.

Ga eens in op de argumentatie.
Doet ie niet, trolt liever.
  maandag 10 februari 2025 @ 18:56:51 #234
13462 BansheeBoy
pi_216624053
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 12:02 schreef AgLarrr het volgende:

Op een openbare school wordt niet gebeden / wordt bidden niet gefaciliteerd.
Wat een geijl. Ik heb op een openbare school gezeten en wat waren ze blij met de kerstdagen en met sinterklaas. Kertdiners en kerstfilms kijken en geijl met liedjes over vrede op aarde. Sinterklaasgedichtjes en weet ik wat nog meer.

Dan kan bidden ook wel. Neemt ook maar een fractie van de tijd in beslag. Als je het afzet tegen eerder genoemde onzin.

Nog meer drogredenen?

pi_216624197
quote:
15s.gif Op maandag 10 februari 2025 18:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wat een geijl. Ik heb op een openbare school gezeten en wat waren ze blij met de kerstdagen en met sinterklaas. Kertdiners en kerstfilms kijken en geijl met liedjes over vrede op aarde. Sinterklaasgedichtjes en weet ik wat nog meer.

Dan kan bidden ook wel. Neemt ook maar een fractie van de tijd in beslag. Als je het afzet tegen eerder genoemde onzin.

Nog meer drogredenen?

Wel bizar dat je op een openbare school hebt gezeten en niet weet hoe zo'n school in elkaar steekt. Was je soms vaak afwezig of zo :{
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  maandag 10 februari 2025 @ 19:16:29 #236
13462 BansheeBoy
pi_216624284
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 19:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Wel bizar dat je op een openbare school hebt gezeten en niet weet hoe zo'n school in elkaar steekt. Was je soms vaak afwezig of zo :{
Matige poging. Maar ik waarder je inzet.

pi_216624344
quote:
15s.gif Op maandag 10 februari 2025 19:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Matige poging. Maar ik waarder je inzet.

Je had beter net als mij op een christelijke school (hihi) gezeten, want dan had je het verschil wel geweten _O-
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  maandag 10 februari 2025 @ 19:50:56 #238
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_216624934
Als katholieke school moeten ze even leentje buur doen bij hun Reformatorische "vrienden". Gewoon bidden tot andere Goden dan de Christelijke God verbieden.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_216629576
quote:

[..]

Kerstmis is van origine een heidens feest dat gekaapt is door gelovigen. :D
  dinsdag 11 februari 2025 @ 19:06:35 #240
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_216637340
quote:

[..]

Nog meer drogredenen?

Sinterklaas is sowieso geen religieus feest. Kerst, afhankelijk van hoe je het aanvliegt, ook niet persé. Beiden hebben dan niets met bidden of religie te maken, maar zijn cultuurtradities en die passen prima bij een openbare school in Nederland.

dinsdag 11 februari 2025 @ 20:35:13 #241
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_216638946
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 13:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Vroeg die leerling om een gebedsruimte? Volgens mij niet.

Overigens zijn dit soort redenaties om dingen te verbieden ook wel vergelijkbaar met wat ze in Afghanistan doen.

"Gooi een doek over ze heen, want anders zien ze er sexy uit. En dan neuken ze buiten de deur. De praktijk leert geef ze een vinger.."
Doe toch niet zo kinderlijk naïef man. :')
  dinsdag 11 februari 2025 @ 23:26:09 #242
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216642547
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 20:35 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Doe toch niet zo kinderlijk naïef man. :')
Jij mag niet bidden, anders vraag je straks om een gebedsruimte is precies dezelfde manier van redeneren als jij moet een doek over je heen, anders ga je straks nog vreemd.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 23:34:38 #243
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216642663
quote:

Ik was afgelopen zaterdag nog in Amsterdam. Daar zaten ze voor het station op een matje te bidden.

En in Engeland gaan ze met hele hordes de straat op en bidden ze in een grote groep zodat ze het verkeer stil kunnen leggen.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  woensdag 12 februari 2025 @ 00:27:31 #244
13462 BansheeBoy
pi_216643301
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 23:34 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik was afgelopen zaterdag nog in Amsterdam. Daar zaten ze voor het station op een matje te bidden.
Ah, dus je ergert je er nu dus ook aan in de openbare ruimte. Daar komt de aap uit mouw. Islamofobie is gewoon de echte reden van de tegenstanders. De zgn. argumenten worden er later bij gezocht. Ik noem het drogredenen.

Je kan er echt beter aan wennen: we are here to stay. Je gaat het meer en meer zien. En we wijken niet. We maken gebruik van onze rechten. En fier dat we zijn! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 12-02-2025 00:34:15 ]
pi_216643368
Want dan kan natuurlijk nergens anders dan voor het centraal station. Zal Allah blij mee zijn :')

Beetje hetzelfde als spareribs grillen voor een moskee... Alleen moet daar politie bij te pas komen want anders geweld. #islamofobie.

[ Bericht 10% gewijzigd door havanagila op 12-02-2025 00:45:53 ]
  woensdag 12 februari 2025 @ 00:45:03 #246
13462 BansheeBoy
pi_216643434
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 00:37 schreef havanagila het volgende:
Want dan kan natuurlijk nergens anders dan voor het centraal station. Zal Allah blij mee zijn :')
Als de tijd daar is? Ik heb het ook weleens.

pi_216643478
Mensen die in verzonnen figuren geloven :')
pi_216643642
quote:
15s.gif Op woensdag 12 februari 2025 00:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Als de tijd daar is? Ik heb het ook weleens.

Bij het station? Daar wordt je gebedsmatje maar goor van. Nee dank je. Misschien kan je een gebedsruimte hosselen.
  woensdag 12 februari 2025 @ 01:19:56 #249
13462 BansheeBoy
pi_216643676
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 01:14 schreef havanagila het volgende:

[..]
Bij het station? Daar wordt je gebedsmatje maar goor van. Nee dank je. Misschien kan je een gebedsruimte hosselen.
Ja, de onderkant van je gebedskleedje in het ergste geval. Kan je schoonmaken hè. Of klink ik nu als een raketgeleerde?

pi_216643696
Ja, maar toch. om nou iedere keer na al die ongelovigen te pwnen een wasje te gaan draaien, nah.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')