Ik wil een trend zien en geen incidenten.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:31 schreef antweerkie het volgende:
[..]
Waarom 15 en geen 6 of 20?
En waarom zou ik je überhaupt met krantenartikelen moeten overtuigen?
Toch is er menig kind verwerkt en zijn ontzettend veel pubers daar ontmaagd. Dat is een publiek geheim. Ook worden er op microniveau koffieshops uitgebaat.quote:Nogmaals: Het is een fietsenstalling met als functie om fietsen te stallen. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Absoluut. Het heeft alleen het nieuws nooit bereikt dus of dat wel gebeurt? Al sla je me dood.quote:Als er dagelijks een groepje een jointje staat te roken of whatever, dan behoort het schoolbestuur daar tegen op te treden. Dat doe je maar thuis of op daarvoor bestemde plekken.
"Hunnie doen het ook" - over morele armoede gesproken.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil een trend zien en geen incidenten.
[..]
Toch is er menig kind verwerkt en zijn ontzettend veel pubers daar ontmaagd. Dat is een publiek geheim. Ook worden er op microniveau koffieshops uitgebaat.
[..]
Absoluut. Het heeft alleen het nieuws nooit bereikt dus of dat wel gebeurt? Al sla je me dood.
Ik wacht nog op je 15 bronnen.²
"Ik heb geen 15 bronnen dus ik praat maar wat."quote:Op maandag 10 februari 2025 12:02 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
"Hunnie doen het ook" - over morele armoede gesproken.
Niet relevant wat er in het verleden allemaal in fietsenstallingen is gebeurd of nog steeds gebeurd. Met je 15 bronnen.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil een trend zien en geen incidenten.
[..]
Toch is er menig kind verwerkt en zijn ontzettend veel pubers daar ontmaagd. Dat is een publiek geheim. Ook worden er op microniveau koffieshops uitgebaat.
[..]
Absoluut. Het heeft alleen het nieuws nooit bereikt dus of dat wel gebeurt? Al sla je me dood.
Ik wacht nog op je 15 bronnen.²
15 bronnen? Je verwart me met iemand anders geloof ik.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"Ik heb geen 15 bronnen dus ik praat maar wat."
Prima! Even goede vrienden.²
Jouw probleem.quote:Op maandag 10 februari 2025 07:28 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ik heb wel eens hetzelfde gehoord over boswachters op de veluwe.
Het kwam niet uit mijn mond hoor maar uit dat van een Hollander.quote:
Doet ie niet, trolt liever.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:08 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
15 bronnen? Je verwart me met iemand anders geloof ik.
Ga eens in op de argumentatie.
Wat een geijl. Ik heb op een openbare school gezeten en wat waren ze blij met de kerstdagen en met sinterklaas. Kertdiners en kerstfilms kijken en geijl met liedjes over vrede op aarde. Sinterklaasgedichtjes en weet ik wat nog meer.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:02 schreef AgLarrr het volgende:
Op een openbare school wordt niet gebeden / wordt bidden niet gefaciliteerd.
Wel bizar dat je op een openbare school hebt gezeten en niet weet hoe zo'n school in elkaar steekt. Was je soms vaak afwezig of zoquote:Op maandag 10 februari 2025 18:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een geijl. Ik heb op een openbare school gezeten en wat waren ze blij met de kerstdagen en met sinterklaas. Kertdiners en kerstfilms kijken en geijl met liedjes over vrede op aarde. Sinterklaasgedichtjes en weet ik wat nog meer.
Dan kan bidden ook wel. Neemt ook maar een fractie van de tijd in beslag. Als je het afzet tegen eerder genoemde onzin.
Nog meer drogredenen?²
Matige poging. Maar ik waarder je inzet.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wel bizar dat je op een openbare school hebt gezeten en niet weet hoe zo'n school in elkaar steekt. Was je soms vaak afwezig of zo
Je had beter net als mij op een christelijke school (hihi) gezeten, want dan had je het verschil wel gewetenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Matige poging. Maar ik waarder je inzet.²
Kerstmis is van origine een heidens feest dat gekaapt is door gelovigen.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een geijl. Ik heb op een openbare school gezeten en wat waren ze blij met de kerstdagen en met sinterklaas. Kertdiners en kerstfilms kijken en geijl met liedjes over vrede op aarde. Sinterklaasgedichtjes en weet ik wat nog meer.
Sinterklaas is sowieso geen religieus feest. Kerst, afhankelijk van hoe je het aanvliegt, ook niet persé. Beiden hebben dan niets met bidden of religie te maken, maar zijn cultuurtradities en die passen prima bij een openbare school in Nederland.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan kan bidden ook wel. Neemt ook maar een fractie van de tijd in beslag. Als je het afzet tegen eerder genoemde onzin.
Nog meer drogredenen?²
Doe toch niet zo kinderlijk naïef man.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vroeg die leerling om een gebedsruimte? Volgens mij niet.
Overigens zijn dit soort redenaties om dingen te verbieden ook wel vergelijkbaar met wat ze in Afghanistan doen.
"Gooi een doek over ze heen, want anders zien ze er sexy uit. En dan neuken ze buiten de deur. De praktijk leert geef ze een vinger.."
Jij mag niet bidden, anders vraag je straks om een gebedsruimte is precies dezelfde manier van redeneren als jij moet een doek over je heen, anders ga je straks nog vreemd.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:35 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Doe toch niet zo kinderlijk naïef man.
Ik was afgelopen zaterdag nog in Amsterdam. Daar zaten ze voor het station op een matje te bidden.quote:Op maandag 10 februari 2025 07:31 schreef antweerkie het volgende:
Geheel terecht natuurlijk dat de school dit verbied, als elke moslim zijn matje uitspreid om te bidden waar het hem goeddunkt wordt het 1 grote ratjetoe. Moskeeen en thuis zijn daar de plekken voor.
De naam zegt het al, een fietsenstalling is om fietsen te stallen. Als ik met m'n fiets eruit wil en er zit jan en alleman in de in de weg te bidden wat moet ik dan doen?
Ah, dus je ergert je er nu dus ook aan in de openbare ruimte. Daar komt de aap uit mouw. Islamofobie is gewoon de echte reden van de tegenstanders. De zgn. argumenten worden er later bij gezocht. Ik noem het drogredenen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zaterdag nog in Amsterdam. Daar zaten ze voor het station op een matje te bidden.
Als de tijd daar is? Ik heb het ook weleens.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:37 schreef havanagila het volgende:
Want dan kan natuurlijk nergens anders dan voor het centraal station. Zal Allah blij mee zijn
Bij het station? Daar wordt je gebedsmatje maar goor van. Nee dank je. Misschien kan je een gebedsruimte hosselen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als de tijd daar is? Ik heb het ook weleens.²
Ja, de onderkant van je gebedskleedje in het ergste geval. Kan je schoonmaken hè. Of klink ik nu als een raketgeleerde?quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:14 schreef havanagila het volgende:
[..]
Bij het station? Daar wordt je gebedsmatje maar goor van. Nee dank je. Misschien kan je een gebedsruimte hosselen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |