abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 februari 2025 @ 09:28:41 #151
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_216556279
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 13:07 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Dan zul je vast begrijpen dat dit tot veel onbegrip en frustratie gaat leiden. Zowel op school als bij leerlingen thuis. Het echte gevaar zit in de gebrek aan acceptatie voor de persoonlijke overtuigingen van andere mensen en bemoeienis met hoe en of zij met God communiceren. Want wanneer Moslims dan maar uit hun eigen scholen beginnen en daarmee zich 'afscheiden' van de meute moet daar ook weer een stokje voor gestoken worden.
Religieuzen moeten er gewoon aan wennen dat niet de hele samenleving voor ze aan de kant gaat. Bij de Christenen hebben we de afgelopen decennia goede resultaten geboekt, en nu er een nieuwe, achterlijke religie bij is gekomen, gaan we het die gelovigen ook leren. Bidden doe je lekker thuis. Daar ga je niet de hele gemeenschap mee lastig vallen.

quote:
Het echte gevaar zit in de gebrek aan acceptatie voor de persoonlijke overtuigingen van andere mensen
Als een gelovige hiermee komt, is dat vrijwel altijd een one-way-street.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 5 februari 2025 @ 09:34:36 #152
Why is all the rum gone?
pi_216556333
quote:
15s.gif Op zondag 2 februari 2025 14:42 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik zeg je eerlijk, hoezeer ik je input ook waardeer kan hem me vrij weinig schelen. Ik bid waar ik wil en wanneer ik wil.

Internetridder. _O-
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 5 februari 2025 @ 09:42:38 #153
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216556403
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 09:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Internetridder. _O-
Ja toch. Ik bedoel ik heb van de Schepper zoveel gunsten gekregen en dan ga ik me druk maken om de mening van een mentor of rector. Ik ga gewoon bidden.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_216556671
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 09:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Religieuzen moeten er gewoon aan wennen dat niet de hele samenleving voor ze aan de kant gaat. Bij de Christenen hebben we de afgelopen decennia goede resultaten geboekt, en nu er een nieuwe, achterlijke religie bij is gekomen, gaan we het die gelovigen ook leren. Bidden doe je lekker thuis. Daar ga je niet de hele gemeenschap mee lastig vallen.
[..]
Klinkt heel erg als een one-way-street, dit.
Die one-way street bouw je toch echt zelf.

Ik vind mensen pas achterlijk wanneer ze bijvoorbeeld hun ideologie op mijn kinderen proberen te projecteren. Dat doe ik zelf namelijk nooit. Een voorbeeld daarvan is dat atheïstische hoogstandje waar dat transgender-gezeur ook uit voortkomt. Verder moet je zelf weten wat je doet, welk lichaamsdeel je eraf snijdt of waar je je geslachtsdeel in steekt, bijvoorbeeld.

Maar zoals ik dit lees (en corrigeer me alsjeblieft als ik het mis heb, want daar hoop ik echt op), is wat jij wilt van precies hetzelfde kaliber als wanneer ik van jou zou eisen dat jouw vrouw een hoofddoek draagt omdat ik moslim ben. Alsof het mijn probleem is en ik de verantwoordelijkheid voor 'gevolgen' bij jou en haar neerleg als ze dat niet doet. Compleet bizar, toch?

Misschien heb je het niet door, maar als ik je goed begrijp, heb je verrassend veel raakvlakken met salafisten.
Heel veel sambal
pi_216556700
Ik geloof dat er een reden is dat mensen met zulk gedachtegoed nogal veel moeite blijken te hebben om zich voort te planten.

God steekt daar gewoon een stokje voor. Zo lijkt het. ;)
Heel veel sambal
pi_216556852
quote:
15s.gif Op woensdag 5 februari 2025 09:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja toch. Ik bedoel ik heb van de Schepper zoveel gunsten gekregen en dan ga ik me druk maken om de mening van een mentor of rector. Ik ga gewoon bidden.

Ben je Christen of Moslim? Maakt verder niet uit, ik vind het al mooi dat je gelooft in iets wat groter is dan jezelf en erkent dat er iets groter is dan jezelf. Nederigheid is een mooi iets en je lijkt dat op persoonlijk niveau serieus te nemen. Heel mooi!
Heel veel sambal
  woensdag 5 februari 2025 @ 10:34:39 #157
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216556954
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:24 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Ben je Christen of Moslim? Maakt verder niet uit, ik vind het al mooi dat je gelooft in iets wat groter is dan jezelf en erkent dat er iets groter is dan jezelf. Nederigheid is een mooi iets en je lijkt dat op persoonlijk niveau serieus te nemen. Heel mooi!
Ik ben overtuigd Moslim. Dank je wel!

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_216557014
quote:
15s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik ben overtuigd Moslim. Dank je wel!

Mashallah!
Heel veel sambal
  woensdag 5 februari 2025 @ 10:53:49 #159
Why is all the rum gone?
pi_216557147
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:09 schreef Nyamuk het volgende:

Die one-way street bouw je toch echt zelf.
Maak jezelf dat maar wijs, junior. Daar zijn 'jullie' tenslotte goed in. :')

quote:
Ik vind mensen pas achterlijk wanneer ze bijvoorbeeld hun ideologie op mijn kinderen proberen te projecteren.
Zoals de kerken en gelovigen al millennia lang doen, bedoel je?

quote:
Dat doe ik zelf namelijk nooit.
_O-

quote:
Maar zoals ik dit lees (en corrigeer me alsjeblieft als ik het mis heb, want daar hoop ik echt op), is wat jij wilt van precies hetzelfde kaliber als wanneer ik van jou zou eisen dat jouw vrouw een hoofddoek draagt omdat ik moslim ben. Alsof het mijn probleem is en ik de verantwoordelijkheid voor 'gevolgen' bij jou en haar neerleg als ze dat niet doet. Compleet bizar, toch?
Grootste kul ooit gelezen. Er is nog wat werk nodig aan jouw 'begrijpend lezen'. Aannames doen is per definitie dom, deze aanname is wat dat betreft superieur. :')
(Correctie genoeg?).

I didn't expect anything else.
  woensdag 5 februari 2025 @ 10:54:58 #160
Why is all the rum gone?
pi_216557162
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:24 schreef Nyamuk het volgende:

Ben je Christen of Moslim?
Moet je dat echt vragen? Ben jij nieuw hier?
  woensdag 5 februari 2025 @ 10:59:18 #161
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216557206
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 09:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
[..]
Als een gelovige hiermee komt, is dat vrijwel altijd een one-way-street.
"When the Islam is in the minority, it is very concerned about minority rights. When the Islam is in the majority, there are no minority rights". Winston Churchill.
pi_216557241
quote:
15s.gif Op woensdag 5 februari 2025 09:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dank voor je effort. Maar ik heb moeite je berichten te begrijpen door je manier van posten. Post eens zonder dat het lijkt op een Sinterklaas gedicht.

Inhoudelijk: gebeden inhalen is niet toegestaan zonder extreem geldige reden en nog bij hoge uitzondering (denk daarbij aan bv. overmacht). School en werk zijn dat niet. Prio 1 is bidden, de rest moet er om heen worden gebouwd.

Ja.

Moslims probleem zit in de profeet isa.
Isa is namelijk de laatste profeet en als die gevolgt zal worden dan hoeven ze niet meer te bidden .
Aangezien isa met God hij alle zonde van de mens op zicht neemt.
Isa is de laatste profeet en de hoofd profeet .

Maar de moslims willen dat niet die willen vast houden aan alle hun profeten.

Moslims moeten eens gaan kijken in hun eigen geloof waar het fout gaat .

Isa heeft ook gezegt dat hij de laatste is en nog een valse profeet na hem zal komen.
Isa zal terug komen en als hij terug komt is hij met God .
En dat is de dag van de oordeel van de mensheid.

Wie nog niet door heeft wie Isa is.
Isa is Jezus en de nieuwe geloof is christendom.
Daarom is de christendom de grootste geloof in de wereld.
Omdat de laatste en de nieuwe regels voor de mensheid is
Staat ook zo geschreven namelijke dat alle geloven te zwaar is voor de mensheid.

En daar is Jezus / Isa voor gestorven.
Om juist de mensheid een nieuwe kans te geven.

Helaas te veel mensen willen maar vast houden aan hun eigen geloof en juist daardoor afstand doen van God (meerderen namen) laatste zegen.

Gaat zelfs zo ver dat moslims zeggend dat Jezus niet aan de kruis gestorven maar iemand hem heeft vervangen .

Joden beweren hoog en laag dat hun niet de verantwoordelijk voor de kruising waren.

Maar helaas het staat in alle boeken geschreven .
En je kan niet zeggen dat alle boeken die in die tijd zijn gemaakt leugens zijn.
Zo ver verrot is de mensheid geworden.
Allemaal om hun macht over bepaalde groep mensen willen houden.

We zijn als mens niet eens in staat om de basic geboden te houden.
We zoeken alleen maar excuses en uitzondering.
pi_216557329
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Maak jezelf dat maar wijs, junior. Daar zijn 'jullie' tenslotte goed in. :')
[..]
Zoals de kerken en gelovigen al millennia lang doen, bedoel je?
[..]
_O-
[..]
Grootste kul ooit gelezen. Er is nog wat werk nodig aan jouw 'begrijpend lezen'. Aannames doen is per definitie dom, deze aanname is wat dat betreft superieur. :')
(Correctie genoeg?).

I didn't expect anything else.
Junior? :D

Wat ga jij het ongelofelijk kut krijgen de aankomende jaren en decennia. _O-
Heel veel sambal
  woensdag 5 februari 2025 @ 13:55:27 #164
Why is all the rum gone?
pi_216558990
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 11:09 schreef Nyamuk het volgende:

Wat ga jij het ongelofelijk kut krijgen de aankomende jaren en decennia.
Jij bent degene die in sprookjes gelooft, ik niet. :')
pi_216559079
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 13:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Jij bent degene die in sprookjes gelooft, ik niet. :')
En jij bent de gene die daar een probleem mee heeft.

Suck it up & get over it. ^O^
Heel veel sambal
  zondag 9 februari 2025 @ 08:44:42 #166
Why is all the rum gone?
pi_216604342
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 14:03 schreef Nyamuk het volgende:

En jij bent de gene die daar een probleem mee heeft.
Zolang jij het bij jezelf houdt, heb ik er geen probleem mee. Als je het niet bij jezelf houdt, komt er vanzelf een reactie.

Oh, ik heb wel een probleem met 'stupid'. Als je in sprookjes gelooft, dan voldoe je wel aan die definitie. :')
pi_216604443
Bekijk deze YouTube-video
The 5 Laws of Human Stupidity That Rule the World
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zondag 9 februari 2025 @ 09:16:28 #168
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_216604475
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 08:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Zolang jij het bij jezelf houdt, heb ik er geen probleem mee. Als je het niet bij jezelf houdt, komt er vanzelf een reactie.

Oh, ik heb wel een probleem met 'stupid'. Als je in sprookjes gelooft, dan voldoe je wel aan die definitie. :')
Dat je nog lang aan me denkt. _O-
Heel veel sambal
pi_216604491
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 09:16 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Dat je nog lang aan me denkt. _O-
En dat zegt iemand die op zoek is naar mensen geen geloof hebben om die te bekeren.
  zondag 9 februari 2025 @ 09:24:32 #170
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_216604515
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 09:20 schreef torentje het volgende:

[..]
En dat zegt iemand die op zoek is naar mensen geen geloof hebben om die te bekeren.
Lees de reactie keten eens. Ik veroordeel niemand. Ik houd hem een spiegel voor en dat vindt hij niet zo leuk.

Huilen dan :')
Heel veel sambal
  zondag 9 februari 2025 @ 09:24:49 #171
Why is all the rum gone?
pi_216604518
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 09:16 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Dat je nog lang aan me denkt.
Wie ben jij?
pi_216604522
Je ZOU natuurlijk een compromis kunnen sluiten. We laten het alleen 1x toe op vrijdagmiddag.
.
  zondag 9 februari 2025 @ 09:26:05 #173
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_216604523
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 09:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Wie ben jij?
Iemand die rent-free in jouw hoofd leeft (blijkbaar)
Heel veel sambal
  zondag 9 februari 2025 @ 09:29:25 #174
Why is all the rum gone?
pi_216604545
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 09:24 schreef Nyamuk het volgende:

Ik houd hem een spiegel voor en dat vindt hij niet zo leuk.

Jij bent helemaal niet in staat om dat te beoordelen. Daarvoor zitten je oogkleppen in de weg. Jij bent net als elke andere gelovige sukkel: zeiken als jij vindt dat iemand jouw 'vrijheid van geloof' beperkt, maar blind voor de beperkingen die jij anderen wil opleggen. Daar heb ik een mening over, nl. :r
  zondag 9 februari 2025 @ 09:32:08 #175
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_216604566
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 09:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Jij bent helemaal niet in staat om dat te beoordelen. Daarvoor zitten je oogkleppen in de weg. Jij bent net als elke andere gelovige sukkel: zeiken als jij vindt dat iemand jouw 'vrijheid van geloof' beperkt, maar blind voor de beperkingen die jij anderen wil opleggen. Daar heb ik een mening over, nl. :r
Citeer de beperkingen die ik een ander wil opleggen eens dan
Heel veel sambal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')