Organisatie verder onderzoeken incl geldstromen en mogelijk vaststellen dat het een organisatie is met terrorisme-kenmerken. Leden arresten en organsatie verbiedenquote:Burgemeester Theo Weterings noemt het ‘verwerpelijk’ dat MRWN in de oproep het persoonlijke telefoonnummer van de schooldirecteur deelde. ,,Dat kan alleen als drukmiddel beschouwd worden en dat is niet de weg om ongenoegen te uiten.” MRWN wijst erop dat het betreffende nummer op een website van de school te vinden was.
Intimidatie is hoe de islam zich over de wereld heeft verspreid, in het beste geval.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:47 schreef Claudia_x het volgende:
Zou MRWN zich er niet van bewust zijn hoe gevaarlijk dit voor de schooldirecteur is of is het pure kwaadaardigheid?
Daarom direct een mail naar de ouders dat bij misbruik van het nummer direct een schorsing en aangifte volgt. En Telefoon inleveren bij de politie en ander nummer nemen.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:47 schreef Claudia_x het volgende:
Zou MRWN zich er niet van bewust zijn hoe gevaarlijk dit voor de schooldirecteur is of is het pure kwaadaardigheid?
Dan zul je vast begrijpen dat dit tot veel onbegrip en frustratie gaat leiden. Zowel op school als bij leerlingen thuis. Het echte gevaar zit in de gebrek aan acceptatie voor de persoonlijke overtuigingen van andere mensen en bemoeienis met hoe en of zij met God communiceren. Want wanneer Moslims dan maar uit hun eigen scholen beginnen en daarmee zich 'afscheiden' van de meute moet daar ook weer een stokje voor gestoken worden.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit. Biologieontkenning vanuit het letteralfabet heb ik net zo min wat mee op.
Lijkt wel een beetje op hoe Karel de Grote de lage landen heeft gekerstend.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Intimidatie is hoe de islam zich over de wereld heeft verspreid, in het beste geval.
Pure kwaadaardigheid voor de publiciteit. Misselijkmakend en inderdaad ongelooflijk gevaarlijk, maar dat is hun doel ook.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:47 schreef Claudia_x het volgende:
Goed idee ja, ze dan isoleren in islamitisch onderwijs. Worden ze vast gematigder van.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:18 schreef HowardRoark het volgende:
Er is zeker gevaar dat de Islam zich op die manier verder kan verspreiden.
[..]
Zulke leerlingen zijn beter op hun plek op een Islamtische school.
Nou nee, het verbieden van uitoefening van godsdiensten, zonder dat iemand er aantoonbaar last van heeft, is juist iets dat ze in landen als Afghanistan doen. Neutraliteit, of wat dat holle woord ook mag betekenen, is niet dat je als een controlfreak wilt regelen wat iemand verder voor zichzelf doet. Een maatregel als deze is eigenlijk niet veel anders dan pesten.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is ergens wel bijzonder dat je het verdedigen van neutraliteit wilt vergelijken met Afghanistan en ruimte maken voor de Islam probeert te verdedigen. Dan zit jij met jouw standpunt namelijk het meest in de richting van de Afghaanse samenleving.
Vroeg die leerling om een gebedsruimte? Volgens mij niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een ritueel, dat dagelijks uitgevoerd gaat worden? Lijkt mij logisch dat je zoiets direct dient te stoppen voordat andere moslims zich gaan aansluiten (deels vanwege peer pressure, want anders geen goede moslim). Vervolgens menen ze rechten te hebben en willen ze niet gestoord worden, ook niet als iemand gewoon zijn fiets wil pakken. Dan is de lokatie niet meer goed genoeg en eist men een gebedsruimte…
Vergezocht? Dat zou je denken. Maar de praktijk leert: geef ze een vinger…
Moslims en geschiedenis, altijd een geweldige combi.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:13 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op hoe Karel de Grote de lage landen heeft gekerstend.
Vraag het de Friezen en de Saksen en leer je eigen geschiedenis.
Moslims moeten helemaal geen scholen beginnen. We zijn een seculier land en bidden doen ze maar lekker thuis. Als je daar niet mee kan omgaan, moet je hier niet willen wonen. Wij willen geen Islamitisch land zijn.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:07 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Dan zul je vast begrijpen dat dit tot veel onbegrip en frustratie gaat leiden. Zowel op school als bij leerlingen thuis. Het echte gevaar zit in de gebrek aan acceptatie voor de persoonlijke overtuigingen van andere mensen en bemoeienis met hoe en of zij met God communiceren. Want wanneer Moslims dan maar uit hun eigen scholen beginnen en daarmee zich 'afscheiden' van de meute moet daar ook weer een stokje voor gestoken worden.
Dat willen jullie wel aan jullie stemgedrag over de decennia heen te zien. En de bijbehordende onwil überhaupt aan kinderen te beginnen om maar even in de evolutionaire sfeer te blijven.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Moslims moeten helemaal geen scholen beginnen. We zijn een seculier land en bidden doen ze maar lekker thuis. Als je daar niet mee kan omgaan, moet je hier niet willen wonen. Wij willen geen Islamitisch land zijn.
Vooral in Europa zal het besef moeten gaan ontstaan dat we aan zo'n beetje al onze buitengrenzen (Afrika, Midden-Oosten, Rusland) door achterlijke en onderontwikkelde culturen omgeven worden. Wil je een baken van beschaving in de wereld blijven dan zul je de aanhangers van die barbaarse culturen buiten de deur moeten houden en jezelf de middelen en motivatie moeten geven om hen - ook met geweld - buiten de deur te houden. Een invasie is een invasie, ook wanneer die via de baarmoeder plaatsvindt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:24 schreef hb64 het volgende:
[..]
In steeds meer westerse landen komt het besef dat een zekere Achterlijke Cultuur onze beschaving bedreigt. Kiezers stemmen steeds rechtser, dat zie je niet alleen in NL.
[..]
Wtf?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:03 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Dat willen jullie wel aan jullie stemgedrag over de decennia heen te zien. En de bijbehordende onwil überhaupt aan kinderen te beginnen om maar even in de evolutionaire sfeer te blijven.
Ik zeg je eerlijk, hoezeer ik je input ook waardeer kan hem me vrij weinig schelen. Ik bid waar ik wil en wanneer ik wil.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:39 schreef Tanatos het volgende:
De Nederlandse maatschappij heeft geen enkele verplichting om tegemoet te komen aan achterlijke verschuivende islamitische gebedstijden. Als moslims het nodig vinden op allerlei plekken hun bindmatje uit te spreiden gaat de afkeer van de islam en moslims alleen maar toenemen.
Dat gaat niet aangezien we ook allerlei ander bijzonder onderwijs (vooral christelijk) hebben.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Moslims moeten helemaal geen scholen beginnen. We zijn een seculier land en bidden doen ze maar lekker thuis. Als je daar niet mee kan omgaan, moet je hier niet willen wonen. Wij willen geen Islamitisch land zijn.
Asociaal.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk, hoezeer ik je input ook waardeer kan hem me vrij weinig schelen. Ik bid waar ik wil en wanneer ik wil.²
Ja, en dat kan/zal dus tot reacties leiden.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk, hoezeer ik je input ook waardeer kan hem me vrij weinig schelen. Ik bid waar ik wil en wanneer ik wil.²
En daar weer reacties op. Handel wijs en regel een gebedsplaats op die school. Wordt iedereen beter van.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:46 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ja, en dat kan/zal dus tot reacties leiden.
Nee, daar worden enkel moslims beter van, want daar gaat het bij gezeur om gebedsruimtes altijd om.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En daar weer reacties op. Handel wijs en regel een gebedsplaats op die school. Wordt iedereen beter van.²
Trotse moslim kent de weg naar het kapitalismequote:Op zondag 2 februari 2025 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik steeds merk is dat men een nederige opstelling verwacht en eist van de buitenlanders in het algemeen en de Moslims in het bijzonder. Maar die tijd is voorbij. We kennen de weg, hebben ook 2 auto's op de oprit en weten ook hoe het is om 4 keer per jaar op vakantie te gaan. Die uncle-sam mentaltiteit is verleden tijd. Helaas voor velen.²
Dat heeft helemaal niets met nederigheid of de eeuwige perversie van die term door gelovigen te maken.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik steeds merk is dat men een nederige opstelling verwacht en eist van de buitenlanders in het algemeen en de Moslims in het bijzonder. Maar die tijd is voorbij. We kennen de weg, hebben ook 2 auto's op de oprit en weten ook hoe het is om 4 keer per jaar op vakantie te gaan. Die uncle-sam mentaltiteit is verleden tijd. Helaas voor velen.²
'Uncle Tom is een in de Verenigde Staten gebruikte term voor een Afro-Amerikaan die probeert bij blanke mensen een wit voetje te halen, of die zich anderszins onderdanig opstelt richting blanke mensen.'quote:Op zondag 2 februari 2025 15:03 schreef Tanatos het volgende:
[..]
?
[ afbeelding ]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Uncle_Sam
quote:Op zondag 2 februari 2025 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
MRWN bemoeit zich dus maar beter niet met Dokkumse scholen? Er zit ook nog een dikke 1200 jaar geschiedenis en een stuk heden tussen om te kennen.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:13 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op hoe Karel de Grote de lage landen heeft gekerstend.
Vraag het de Friezen en de Saksen en leer je eigen geschiedenis.
Ja, dat is wat ik bedoelde. Dat is verleden tijd. We zijn fier. We zijn overtuigd en we are here to stay. Beye beye Uncle Tom mentaliteit. En we hebben een goede smaak m.b.t. dikke auto's. Prima toch.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
'Uncle Tom is een in de Verenigde Staten gebruikte term voor een Afro-Amerikaan die probeert bij blanke mensen een wit voetje te halen, of die zich anderszins onderdanig opstelt richting blanke mensen.'
Ja, misschien heb je gelijk en verwijst hij naar die absurde perversie.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
'Uncle Tom is een in de Verenigde Staten gebruikte term voor een Afro-Amerikaan die probeert bij blanke mensen een wit voetje te halen, of die zich anderszins onderdanig opstelt richting blanke mensen.'
Waar is de slavernij ook alweer het aller-aller-allerlaatst afgeschaft?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik bedoelde. Dat is verleden tijd. We zijn fier. We zijn overtuigs en we are here to stay. Beye beye Uncle Tom mentaliteit.²
Wie is "we"? Dat roepen ze namelijk meestal tijdens de Gay Pride. En een katholieke school hoeft de islam toch niet te dienen?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik bedoelde. Dat is verleden tijd. We zijn fier. We zijn overtuigd en we are here to stay. Beye beye Uncle Tom mentaliteit. En we hebben een goede smaak m.b.t. dikke auto's. Prima toch.²
Wat doen moslims trouwens op een katholieke school?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:09 schreef havanagila het volgende:
[..]
Wie is "we"? Dat roepen ze namelijk meestal tijdens de Gay Pride. En een katholieke school hoeft de islam toch niet te dienen?
En hoe komen groepjes als 'muslim empowerment tilburg' daar toevallig achterquote:Op zondag 2 februari 2025 15:35 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat doen moslims trouwens op een katholieke school?
Ze moeten zich aanpassen aan de nieuwe realiteit en voorsorteren op de future: Islam de grootste religie in Nederland.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:09 schreef havanagila het volgende:
[..]
Wie is "we"? Dat roepen ze namelijk meestal tijdens de Gay Pride. En een katholieke school hoeft de islam toch niet te dienen?
de religie van het kapitalismequote:Op zondag 2 februari 2025 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze moeten zich aanpassen aan de nieuwe realiteit en voorsorteren op de future: Islam de grootste religie in Nederland.
Had ik al gezegd We are here to stay?²
Voor zover ik het begrijp had een van die ouders hiermee contact opgenomen of berichten doorgestuurd.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:39 schreef havanagila het volgende:
[..]
En hoe komen groepjes als 'muslim empowerment tilburg' daar toevallig achter
Totaal niet om te rellen en/of te polariseren.
Sorry, maar dat klinkt altijd zo treurig, met een representatie van nog geen 6 procent. Bah bah, als het je enkel daarom gaat.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze moeten zich aanpassen aan de nieuwe realiteit en voorsorteren op de future: Islam de grootste religie in Nederland.
Maar geen waarachtige religie.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Echt?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat had je alquote:Op zondag 2 februari 2025 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Had ik al gezegd We are here to stay?
Het is op hun eigen conto zo door te gaan. Moslimfanatici gaan vanzelf oogsten wat ze hier zaaien en wat ze zaaien hier is niet erg fraai.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:46 schreef havanagila het volgende:
[..]
Sorry, maar dat klinkt altijd zo treurig, met een representatie van nog geen 6 procent. Bah bah, als het je enkel daarom gaat.
Zeker gezien het huidige politieke klimaat. En met dit soort uitspraken help je daar ook niet bepaald tegen.
En bewaking voor de directeur en z'n gezin, opdat hij niet de volgende Paty wordt.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daarom direct een mail naar de ouders dat bij misbruik van het nummer direct een schorsing en aangifte volgt. En Telefoon inleveren bij de politie en ander nummer nemen.
Opmerkelijke introductie in elk geval.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
MRWN bemoeit zich dus maar beter niet met Dokkumse scholen? Er zit ook nog een dikke 1200 jaar geschiedenis en een stuk heden tussen om te kennen.
Ach, de hier geboren en getogen nationalisten geven niet zo snel toe aan anderstalige nationalisten.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2025 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |