abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216522204
quote:
15s.gif Op zondag 2 februari 2025 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik steeds merk is dat men een nederige opstelling verwacht en eist van de buitenlanders in het algemeen en de Moslims in het bijzonder. Maar die tijd is voorbij. We kennen de weg, hebben ook 2 auto's op de oprit en weten ook hoe het is om 4 keer per jaar op vakantie te gaan. Die uncle-sam mentaltiteit is verleden tijd. Helaas voor velen.

:{²
Dat heeft helemaal niets met nederigheid of de eeuwige perversie van die term door gelovigen te maken.
Je kunt je religie beleiden in moskee/kerk of thuis, de maatschappij heeft geen enkele plicht om dat daarbuiten te faciliteren. Als je zonodig moet bidden buiten die ruimtes pas je de vorm van je gebed maar gewoon aan.
Kun je dat niet dan kun je verkassen naar een islamitisch land, waar je religieuze vrijheid overigens meestal veel beperkter is.

Daarnaast staat het je/jullie vrij om een politieke partij op te richten voor dit soort gedram.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_216522214
Neuh, dat wij/zij denken van een handjevol is enige waar helaas op van toepassing is.

En het is uncle Tom..... Wijsneus.

[ Bericht 10% gewijzigd door havanagila op 02-02-2025 15:04:09 ]
pi_216522290
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 14:59 schreef havanagila het volgende:

En het is uncle Tom.....
?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Uncle_Sam
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_216522317
quote:
'Uncle Tom is een in de Verenigde Staten gebruikte term voor een Afro-Amerikaan die probeert bij blanke mensen een wit voetje te halen, of die zich anderszins onderdanig opstelt richting blanke mensen.'

quote:
Wat ik steeds merk is dat men een nederige opstelling verwacht en eist van de buitenlanders in het algemeen en de Moslims in het bijzonder. Maar die tijd is voorbij. We kennen de weg, hebben ook 2 auto's op de oprit en weten ook hoe het is om 4 keer per jaar op vakantie te gaan. Die uncle-sam mentaltiteit is verleden tijd. Helaas voor velen.

pi_216522322
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 13:13 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Lijkt wel een beetje op hoe Karel de Grote de lage landen heeft gekerstend.
Vraag het de Friezen en de Saksen en leer je eigen geschiedenis.
MRWN bemoeit zich dus maar beter niet met Dokkumse scholen? Er zit ook nog een dikke 1200 jaar geschiedenis en een stuk heden tussen om te kennen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_216522330
Als niemand het mag is er toch geen sprake van discriminatie.
  zondag 2 februari 2025 @ 15:06:23 #32
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216522339
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:05 schreef havanagila het volgende:

[..]
'Uncle Tom is een in de Verenigde Staten gebruikte term voor een Afro-Amerikaan die probeert bij blanke mensen een wit voetje te halen, of die zich anderszins onderdanig opstelt richting blanke mensen.'
Ja, dat is wat ik bedoelde. Dat is verleden tijd. We zijn fier. We zijn overtuigd en we are here to stay. Beye beye Uncle Tom mentaliteit. En we hebben een goede smaak m.b.t. dikke auto's. Prima toch.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_216522340
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:05 schreef havanagila het volgende:

[..]
Ja, misschien heb je gelijk en verwijst hij naar die absurde perversie.
pi_216522353
quote:
15s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, dat is wat ik bedoelde. Dat is verleden tijd. We zijn fier. We zijn overtuigs en we are here to stay. Beye beye Uncle Tom mentaliteit.

Waar is de slavernij ook alweer het aller-aller-allerlaatst afgeschaft?
Het slavernij en racisme verleden van de VS zijn volstrekt onvergelijkbaar met dat van Nederland.
pi_216522438
quote:
15s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, dat is wat ik bedoelde. Dat is verleden tijd. We zijn fier. We zijn overtuigd en we are here to stay. Beye beye Uncle Tom mentaliteit. En we hebben een goede smaak m.b.t. dikke auto's. Prima toch.

Wie is "we"? Dat roepen ze namelijk meestal tijdens de Gay Pride. En een katholieke school hoeft de islam toch niet te dienen?
pi_216522973
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:09 schreef havanagila het volgende:

[..]
Wie is "we"? Dat roepen ze namelijk meestal tijdens de Gay Pride. En een katholieke school hoeft de islam toch niet te dienen?
Wat doen moslims trouwens op een katholieke school?
pi_216523103
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:35 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wat doen moslims trouwens op een katholieke school?
En hoe komen groepjes als 'muslim empowerment tilburg' daar toevallig achter :')

Totaal niet om te rellen en/of te polariseren.
  zondag 2 februari 2025 @ 15:39:47 #38
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216523113
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:09 schreef havanagila het volgende:

[..]
Ze moeten zich aanpassen aan de nieuwe realiteit en voorsorteren op de future: Islam de grootste religie in Nederland.

Had ik al gezegd We are here to stay?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_216523137
quote:
15s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ze moeten zich aanpassen aan de nieuwe realiteit en voorsorteren op de future: Islam de grootste religie in Nederland.

de religie van het kapitalisme ^O^
pi_216523149
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:39 schreef havanagila het volgende:

[..]
En hoe komen groepjes als 'muslim empowerment tilburg' daar toevallig achter :')

Totaal niet om te rellen en/of te polariseren.
Voor zover ik het begrijp had een van die ouders hiermee contact opgenomen of berichten doorgestuurd.
pi_216523223
quote:

[..]

Sorry, maar dat klinkt altijd zo treurig, met een representatie van nog geen 6 procent. Bah bah, als het je enkel daarom gaat.

Zeker gezien het huidige politieke klimaat. En met dit soort uitspraken help je daar ook niet bepaald tegen.
pi_216523257
Misdaad tegen de menselijkheid !
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_216523302
quote:

[..]

Maar geen waarachtige religie.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_216523624
quote:
15s.gif Op zondag 2 februari 2025 14:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik zeg je eerlijk, hoezeer ik je input ook waardeer kan hem me vrij weinig schelen. Ik bid waar ik wil en wanneer ik wil.

Echt? :D _O-

Nou laat ik je dit zeggen: nog voor je bij mij op de keukenvloer je kleedje hebt uitgespreid om 10 uur 's morgens, sta je (met enige dwang) met kleedje en al op straat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_216523837
quote:
Ja, dat had je al :')

Riep ik trouwens ook toen ik hosties uitdeelde in Kabul :blauwoog:
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zondag 2 februari 2025 @ 16:12:12 #46
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216523874
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:46 schreef havanagila het volgende:

[..]
Sorry, maar dat klinkt altijd zo treurig, met een representatie van nog geen 6 procent. Bah bah, als het je enkel daarom gaat.

Zeker gezien het huidige politieke klimaat. En met dit soort uitspraken help je daar ook niet bepaald tegen.
Het is op hun eigen conto zo door te gaan. Moslimfanatici gaan vanzelf oogsten wat ze hier zaaien en wat ze zaaien hier is niet erg fraai.
pi_216524689
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 13:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Daarom direct een mail naar de ouders dat bij misbruik van het nummer direct een schorsing en aangifte volgt. En Telefoon inleveren bij de politie en ander nummer nemen.
En bewaking voor de directeur en z'n gezin, opdat hij niet de volgende Paty wordt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 2 februari 2025 @ 16:58:08 #48
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_216524735
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
MRWN bemoeit zich dus maar beter niet met Dokkumse scholen? Er zit ook nog een dikke 1200 jaar geschiedenis en een stuk heden tussen om te kennen.
Opmerkelijke introductie in elk geval. :P Zeker gezien de Europese geschiedenis over hem geschreven is.

.
Heel veel sambal
pi_216524758
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:41 schreef Loverboii het volgende:

[..]
de religie van het kapitalisme ^O^
Ach, de hier geboren en getogen nationalisten geven niet zo snel toe aan anderstalige nationalisten.
pi_216524967
quote:

:')
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')