abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216522330
Als niemand het mag is er toch geen sprake van discriminatie.
  zondag 2 februari 2025 @ 15:06:23 #32
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216522339
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:05 schreef havanagila het volgende:

[..]
'Uncle Tom is een in de Verenigde Staten gebruikte term voor een Afro-Amerikaan die probeert bij blanke mensen een wit voetje te halen, of die zich anderszins onderdanig opstelt richting blanke mensen.'
Ja, dat is wat ik bedoelde. Dat is verleden tijd. We zijn fier. We zijn overtuigd en we are here to stay. Beye beye Uncle Tom mentaliteit. En we hebben een goede smaak m.b.t. dikke auto's. Prima toch.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_216522340
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:05 schreef havanagila het volgende:

[..]
'Uncle Tom is een in de Verenigde Staten gebruikte term voor een Afro-Amerikaan die probeert bij blanke mensen een wit voetje te halen, of die zich anderszins onderdanig opstelt richting blanke mensen.'
Ja, misschien heb je gelijk en verwijst hij naar die absurde perversie.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_216522353
quote:
15s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, dat is wat ik bedoelde. Dat is verleden tijd. We zijn fier. We zijn overtuigs en we are here to stay. Beye beye Uncle Tom mentaliteit.

Waar is de slavernij ook alweer het aller-aller-allerlaatst afgeschaft?
Het slavernij en racisme verleden van de VS zijn volstrekt onvergelijkbaar met dat van Nederland.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_216522438
quote:
15s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, dat is wat ik bedoelde. Dat is verleden tijd. We zijn fier. We zijn overtuigd en we are here to stay. Beye beye Uncle Tom mentaliteit. En we hebben een goede smaak m.b.t. dikke auto's. Prima toch.

Wie is "we"? Dat roepen ze namelijk meestal tijdens de Gay Pride. En een katholieke school hoeft de islam toch niet te dienen?
pi_216522973
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:09 schreef havanagila het volgende:

[..]
Wie is "we"? Dat roepen ze namelijk meestal tijdens de Gay Pride. En een katholieke school hoeft de islam toch niet te dienen?
Wat doen moslims trouwens op een katholieke school?
pi_216523103
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:35 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wat doen moslims trouwens op een katholieke school?
En hoe komen groepjes als 'muslim empowerment tilburg' daar toevallig achter :')

Totaal niet om te rellen en/of te polariseren.
  zondag 2 februari 2025 @ 15:39:47 #38
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216523113
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:09 schreef havanagila het volgende:

[..]
Ze moeten zich aanpassen aan de nieuwe realiteit en voorsorteren op de future: Islam de grootste religie in Nederland.

Had ik al gezegd We are here to stay?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_216523137
quote:
15s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ze moeten zich aanpassen aan de nieuwe realiteit en voorsorteren op de future: Islam de grootste religie in Nederland.

de religie van het kapitalisme ^O^
pi_216523149
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:39 schreef havanagila het volgende:

[..]
En hoe komen groepjes als 'muslim empowerment tilburg' daar toevallig achter :')

Totaal niet om te rellen en/of te polariseren.
Voor zover ik het begrijp had een van die ouders hiermee contact opgenomen of berichten doorgestuurd.
pi_216523223
quote:

[..]

Sorry, maar dat klinkt altijd zo treurig, met een representatie van nog geen 6 procent. Bah bah, als het je enkel daarom gaat.

Zeker gezien het huidige politieke klimaat. En met dit soort uitspraken help je daar ook niet bepaald tegen.
pi_216523257
Misdaad tegen de menselijkheid !
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_216523302
quote:

[..]

Maar geen waarachtige religie.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_216523624
quote:
15s.gif Op zondag 2 februari 2025 14:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik zeg je eerlijk, hoezeer ik je input ook waardeer kan hem me vrij weinig schelen. Ik bid waar ik wil en wanneer ik wil.

Echt? :D _O-

Nou laat ik je dit zeggen: nog voor je bij mij op de keukenvloer je kleedje hebt uitgespreid om 10 uur 's morgens, sta je (met enige dwang) met kleedje en al op straat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_216523837
quote:
Ja, dat had je al :')

Riep ik trouwens ook toen ik hosties uitdeelde in Kabul :blauwoog:
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zondag 2 februari 2025 @ 16:12:12 #46
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216523874
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:46 schreef havanagila het volgende:

[..]
Sorry, maar dat klinkt altijd zo treurig, met een representatie van nog geen 6 procent. Bah bah, als het je enkel daarom gaat.

Zeker gezien het huidige politieke klimaat. En met dit soort uitspraken help je daar ook niet bepaald tegen.
Het is op hun eigen conto zo door te gaan. Moslimfanatici gaan vanzelf oogsten wat ze hier zaaien en wat ze zaaien hier is niet erg fraai.
pi_216524689
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 13:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Daarom direct een mail naar de ouders dat bij misbruik van het nummer direct een schorsing en aangifte volgt. En Telefoon inleveren bij de politie en ander nummer nemen.
En bewaking voor de directeur en z'n gezin, opdat hij niet de volgende Paty wordt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 2 februari 2025 @ 16:58:08 #48
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_216524735
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
MRWN bemoeit zich dus maar beter niet met Dokkumse scholen? Er zit ook nog een dikke 1200 jaar geschiedenis en een stuk heden tussen om te kennen.
Opmerkelijke introductie in elk geval. :P Zeker gezien de Europese geschiedenis over hem geschreven is.

.
Heel veel sambal
pi_216524758
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:41 schreef Loverboii het volgende:

[..]
de religie van het kapitalisme ^O^
Ach, de hier geboren en getogen nationalisten geven niet zo snel toe aan anderstalige nationalisten.
pi_216524967
quote:
15s.gif Op zondag 2 februari 2025 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik steeds merk is dat men een nederige opstelling verwacht en eist van de buitenlanders in het algemeen en de Moslims in het bijzonder. Maar die tijd is voorbij. We kennen de weg, hebben ook 2 auto's op de oprit en weten ook hoe het is om 4 keer per jaar op vakantie te gaan. Die uncle-sam mentaltiteit is verleden tijd. Helaas voor velen.

:')
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_216525661
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 13:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Goed idee ja, ze dan isoleren in islamitisch onderwijs. Worden ze vast gematigder van.
[..]
Nou nee, het verbieden van uitoefening van godsdiensten, zonder dat iemand er aantoonbaar last van heeft, is juist iets dat ze in landen als Afghanistan doen. Neutraliteit, of wat dat holle woord ook mag betekenen, is niet dat je als een controlfreak wilt regelen wat iemand verder voor zichzelf doet. Een maatregel als deze is eigenlijk niet veel anders dan pesten.
Hij kan bidden tot hij een ons weegt in de moskee amper 1 km verderop.
  zondag 2 februari 2025 @ 18:25:05 #52
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216525714
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 18:20 schreef Kopofmunt het volgende:

[..]
Hij kan bidden tot hij een ons weegt in de moskee amper 1 km verderop.
Dat kan. Maar het kan ook in een fietsenhok waar niemand er verder last van heeft. Het is een verzonnen probleem.
  zondag 2 februari 2025 @ 18:42:02 #53
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_216525960
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 18:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat kan. Maar het kan ook in een fietsenhok waar niemand er verder last van heeft. Het is een verzonnen probleem.
Een probleem is een discrepantie tussen de werkelijke situatie en een gewenste situatie.

Als iets niet mag, en je accepteert dat, dan is er geen probleem.

Dus, wie maakt er nou een probleem?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_216525990
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 13:07 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Dan zul je vast begrijpen dat dit tot veel onbegrip en frustratie gaat leiden. Zowel op school als bij leerlingen thuis. Het echte gevaar zit in de gebrek aan acceptatie voor de persoonlijke overtuigingen van andere mensen en bemoeienis met hoe en of zij met God communiceren. Want wanneer Moslims dan maar uit hun eigen scholen beginnen en daarmee zich 'afscheiden' van de meute moet daar ook weer een stokje voor gestoken worden.
Je kunt niet met God communiceren. Er bestaat geen god.
pi_216526000
Hoe zou je überhaupt bidden definiëren, en waarom zou een school in staat kunnen zijn om het te verbieden?
  zondag 2 februari 2025 @ 18:45:49 #56
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_216526016
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 18:44 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Je kunt niet met God communiceren. Er bestaat geen god.
Dat is dan jouw geloof en je eigen verantwoordelijkheid/probleem.
Heel veel sambal
pi_216526091
quote:
12s.gif Op zondag 2 februari 2025 18:45 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Dat is dan jouw geloof en je eigen verantwoordelijkheid/probleem.
Xdxd. Ja oke ik praat uiteraard wel tot het vliegende spaghetti monster. Die was ik even vergeten.

Even serieus, overigens is dat geen geloof, net zoals het niet verzamelen van postzegels geen hobby is. En verantwoordelijkheid/probleem zou ik het zo niet noemen. Is nogal bekrompen.
  zondag 2 februari 2025 @ 19:37:12 #58
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_216526783
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 18:51 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Xdxd. Ja oke ik praat uiteraard wel tot het vliegende spaghetti monster. Die was ik even vergeten.

Even serieus, overigens is dat geen geloof, net zoals het niet verzamelen van postzegels geen hobby is. En verantwoordelijkheid/probleem zou ik het zo niet noemen. Is nogal bekrompen.
Je hoeft het niet verder te onderbouwen hoor. Nogmaals ik geloof wat ik geloof en jij wat jij gelooft. Daarmee is wat mij betreft de kous wel af. ;)

Kun je daar mee leven?
Heel veel sambal
pi_216527331
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 19:37 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Je hoeft het niet verder te onderbouwen hoor. Nogmaals ik geloof wat ik geloof en jij wat jij gelooft. Daarmee is wat mij betreft de kous wel af. ;)

Kun je daar mee leven?
Jawel. Jij gelooft onzin, ik feitelijkheden.
  zondag 2 februari 2025 @ 20:34:00 #60
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_216527687
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 20:15 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Jawel. Jij gelooft onzin, ik feitelijkheden.
Kom maar terug wanneer je volwassen bent geworden. ;)
Heel veel sambal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')