abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 februari 2025 @ 09:35:14 #176
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_216604587
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 09:32 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Citeer de beperkingen die ik een ander wil opleggen eens dan
Kijk maar naar landen als Saudi Arabie, Iran, Afghanistan, etc. Genoeg voorbeelden van de gruwelen die voorkomen uit jouw religie.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Moderator zondag 9 februari 2025 @ 09:35:29 #177
138438 crew  Pizzakoppo
pi_216604590
Kappen met dat persoonlijke geneuzel.
  zondag 9 februari 2025 @ 09:37:43 #178
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_216604603
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 09:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Kijk maar naar landen als Saudi Arabie, Iran, Afghanistan, etc. Genoeg voorbeelden van de gruwelen die voorkomen uit jouw religie.
Nog maar een keertje dan

quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 09:32 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Citeer de beperkingen die ik een ander wil opleggen eens dan
Heel veel sambal
  zondag 9 februari 2025 @ 09:38:46 #179
Why is all the rum gone?
pi_216604608
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 09:37 schreef Nyamuk het volgende:

blahblahyaddayadda
:O
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 9 februari 2025 @ 09:50:10 #180
Why is all the rum gone?
pi_216604734
quote:
15s.gif Op zondag 2 februari 2025 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik steeds merk is dat men een nederige opstelling verwacht en eist van de buitenlanders in het algemeen en de Moslims in het bijzonder.
We verwachten helemaal geen nederige opstelling. Dat zit geheel en al tussen jouw oren. Gewoon lekker thuis in je eigen tijd bidden. Waarom val je daar de rest van de samenleving mee lastig? Maar dat is precies waar het probleem zit. Het kan jou geen kloot schelen wie je er mee lastig valt. Dat noemen we egoistisch en asociaal. En dat heeft helemaal niets met jouw geloof te maken met maar met wie jij bent als mens.
pi_216604737
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 09:07 schreef Digi2 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
The 5 Laws of Human Stupidity That Rule the World
Mensen geloven elkaar. Herhaal het een paar keer en ze gaan het zelf ook zeggen.

Dat zie je het beste bij bazen. Iedereen gaat de baas vertellen hoe slim hij wel niet is en hoe goed hij wel niet bezig is. En dat gelooft hij. Hoe rijker en gekker, hoe meer mensen ze aanmoedigen.
  zondag 9 februari 2025 @ 09:52:14 #182
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_216604753
quote:
En hiermee is de kous wat mij betreft af. Een kind kan de was doen!

^O^
Heel veel sambal
pi_216604825
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 09:50 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Mensen geloven elkaar. Herhaal het een paar keer en ze gaan het zelf ook zeggen.

Dat zie je het beste bij bazen. Iedereen gaat de baas vertellen hoe slim hij wel niet is en hoe goed hij wel niet bezig is. En dat gelooft hij. Hoe rijker en gekker, hoe meer mensen ze aanmoedigen.
Jij hebt dan wel bij heel verschrikkelijke bedrijven gewerkt met zulke bazen. :D

Verder heeft een hond een baas en mensen die hun leidinggevende als grote baas beschouwen behoren bij de groep stupide mensen die in het filmpje beschreven worden.
pi_216604827
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 09:25 schreef Fer het volgende:
Je ZOU natuurlijk een compromis kunnen sluiten. We laten het alleen 1x toe op vrijdagmiddag.
In een seculiere samenleving zoals die van (West-)Europa hoort eenvoudigweg geen plaats te zijn voor praktiserende moslims. Er dient aktief ingezet te gaan worden op - in eerste instantie - stimuleren van vrijwillige emigratie naar islamitische staten en wanneer dat niet tot het gewenste resultaat leidt tot gedwongen emigratie.
pi_216604924
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 10:04 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Jij hebt dan wel bij heel verschrikkelijke bedrijven gewerkt met zulke bazen. :D

Verder heeft een hond een baas en mensen die hun leidinggevende als grote baas beschouwen behoren bij de groep stupide mensen die in het filmpje beschreven worden.
Ik heb even kort en bondig uitgelegd hoe het werkt :)

Ik zou daar nog aan toe kunnen voegen, dat mensen zichzelf slim vinden als ze de zaak in hun voordeel kunnen oplichten. Dat is de andere helft van het verhaal.
pi_216604964
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 10:13 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ik heb even kort en bondig uitgelegd hoe het werkt :)

Ik zou daar nog aan toe kunnen voegen, dat mensen zichzelf slim vinden als ze de zaak in hun voordeel kunnen oplichten. Dat is de andere helft van het verhaal.
Dus het verhaal heeft maar 2 kanten als dat de andere helft van het verhaal is volgens jou. Dat geposte filmpje heeft veel meer nuance dan zwart en wit bekijk het nog eens wat beter.
pi_216604987
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 10:18 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dus het verhaal heeft maar 2 kanten als dat de andere helft van het verhaal is volgens jou. Dat geposte filmpje heeft veel meer nuance dan zwart en wit bekijk het nog eens wat beter.
De maker van dat filmpje wil graag dat het vaak bekeken wordt. Hij herhaalt de boodschap vele malen, iedere keer in net iets andere bewoordingen en laat je denken dat jij niet bij die domme mensen hoort. Hij begrijpt het ;)
  zondag 9 februari 2025 @ 10:41:16 #188
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216605170
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 09:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
We verwachten helemaal geen nederige opstelling. Dat zit geheel en al tussen jouw oren. Gewoon lekker thuis in je eigen tijd bidden. Waarom val je daar de rest van de samenleving mee lastig? Maar dat is precies waar het probleem zit. Het kan jou geen kloot schelen wie je er mee lastig valt. Dat noemen we egoistisch en asociaal. En dat heeft helemaal niets met jouw geloof te maken met maar met wie jij bent als mens.
Het verveldende voor je is dat die "we" inmiddels uit bijna een miljoen Moslims bestaat. Dus die zijn net zo mondig aan de tekentafel. :) We are here to stay. Is het je niet opgevallen dat we niet wegduiken en ja en amen zeggen. Nee malse vent, die Uncle Tom mentaliteit is verdwenen. Ook een stukje integratie. :)

Dat zgn lastig vallen is een drogreden. Je valt altijd wel iemand lastig.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_216605273
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 09:50 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Mensen geloven vooral in zichzelf, in hun eigen overtuigingen.
Nietzsche beschreef dit als volgt:
quote:
Überzeugungen sind gefährlichere Feinde der Wahrheit, als Lügen
quote:
Dat lijkt mij iets dat voortkomt uit de soort, omdat die een Alpha zoekt, een leider en vervolgens een 'roze bril' opzet. Een exaptatie van de 'roze bril' die de voortplanting bevorderd. Verliefdheid en daarna de binding met de poepmachines (babies).
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zondag 9 februari 2025 @ 10:59:34 #190
Why is all the rum gone?
pi_216605314
quote:
15s.gif Op zondag 9 februari 2025 10:41 schreef BansheeBoy het volgende:

Het verveldende voor je is dat die "we" inmiddels uit bijna een miljoen Moslims bestaat.
En? We hadden 'vroeger' 8 miljoen Christenen in Nederland. Nu hebben we meer dan 8 miljoen atheisten. ^O^

quote:
[
Karakteristieke redenering van een aso. Ik val niemand lastig. Totdat ik lastig word gevallen.
  zondag 9 februari 2025 @ 11:01:31 #191
13462 BansheeBoy
pi_216605327
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 10:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

Karakteristieke redenering van een aso. Ik val niemand lastig. Totdat ik lastig wordt gevallen.
Je valt per defenitie iemand lastig. Of denk jij dat ik zit te wachten op collega's die om het half uur een rookpauze houden van 5 tot 7 minuten. Of dat ik dat gezever over het weer leuk vind. :')

Come on men. Je doet nu dommer dan je daadwerkelijk bent.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_216605350
quote:
15s.gif Op zondag 9 februari 2025 10:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het verveldende voor je is dat die "we" inmiddels uit bijna een miljoen Moslims bestaat. Dus die zijn net zo mondig aan de tekentafel. :) We are here to stay. Is het je niet opgevallen dat we niet wegduiken en ja en amen zeggen. Nee malse vent, die Uncle Tom mentaliteit is verdwenen. Ook een stukje integratie. :)

Je wil ons dus laten geloven dat de mensen die geen geloof hebben nog steeds veilig wonen en geen vrees hoeven te hebben voor mensen die een ouderwets geloof hebben?
  zondag 9 februari 2025 @ 11:04:23 #193
Why is all the rum gone?
pi_216605352
quote:
15s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:01 schreef BansheeBoy het volgende:

Je valt per defenitie iemand lastig. Of denk jij dat ik zit te wachten op collega's die om het half uur een rookpauze houden van 5 tot 7 minuten. Of dat ik dat gezever over het weer leuk vind. :')
Ik rook niet en praat nooit over het weer.

quote:
[
Come on men. Je doet nu dommer dan je daadwerkelijk bent.
Ik ben veeeel intelligenter dan jij in staat bent om te begrijpen.
pi_216605355
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 10:54 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Mensen geloven vooral in zichzelf, in hun eigen overtuigingen.
Nietzsche beschreef dit als volgt:
Ja, dan voel je je goed. Zodra iemand met een alternatief aankomt, zijn mensen snel op hun tenen getrapt: "Wil je daarmee zeggen dat ik het al mijn hele leven fout doe?"

Je moet de dialoog aangaan met mensen die het niet met je eens zijn en dan naar de feiten gaan kijken, anders versterk je je eigen vooroordelen. Wat we oogkleppen noemen. Bij twijfel opzoeken en nadenken, niet gaan proberen de discussie te winnen door harder te roepen.

quote:
Dat lijkt mij iets dat voortkomt uit de soort, omdat die een Alpha zoekt, een leider en vervolgens een 'roze bril' opzet. Een exaptatie van de 'roze bril' die de voortplanting bevorderd. Verliefdheid en daarna de binding met de poepmachines (babies).
Mee eens.
  zondag 9 februari 2025 @ 11:08:11 #195
13462 BansheeBoy
pi_216605381
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:03 schreef torentje het volgende:

[..]
Je wil ons dus laten geloven dat de mensen die geen geloof hebben nog steeds veilig wonen en geen vrees hoeven te hebben voor mensen die een ouderwets geloof hebben?
Nee dat was niet wat ik wilde zeggen, maar ik deel je retorische vraag wel. Dit soort vragen worden normaliter alleen maar gesteld door mensen die in een blanke bubbel zitten. Is daar sprake van bij jou?

zondag 9 februari 2025 @ 11:09:12 #196
13462 BansheeBoy
pi_216605390
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ik ben veeeel intelligenter dan jij in staat bent om te begrijpen.
Prima allemaal. Doe je best dat ook te laten blijken in je posts. Ik neem jou serieus, neem mij ook serieus.

pi_216605545
quote:
15s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Prima allemaal. Doe je best dat ook te laten blijken in je posts. Ik neem jou serieus, neem mij ook serieus.

Dat toontje ook _O-

Ik heb weer leesvoer voor de hele dag :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 9 februari 2025 @ 11:26:30 #198
Why is all the rum gone?
pi_216605554
quote:
15s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:08 schreef BansheeBoy het volgende:

Dit soort vragen worden normaliter alleen maar gesteld door mensen die in een blanke bubbel zitten.
Een reli-fundi die anderen beticht van het leven in een bubbel. Het moet niet gekker worden. _O-
  zondag 9 februari 2025 @ 11:26:45 #199
Why is all the rum gone?
pi_216605561
quote:
15s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:09 schreef BansheeBoy het volgende:

Sorry, I don't.
pi_216606359
quote:
15s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Nee dat was niet wat ik wilde zeggen, maar ik deel je retorische vraag wel. Dit soort vragen worden normaliter alleen maar gesteld door mensen die in een blanke bubbel zitten. Is daar sprake van bij jou?

Wat wilde jij dan zeggen met "we zijn hier met een miljoen moslims"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')