Jullie accepteren alles.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:53 schreef het volgende:
[..]
Ik heb het liefste dat je hier gewoon oprot inderdaad. Je zou je naaste familie nog verraden tbv de grote leiders Trump en Putin, zo kom je over. Serieus, boek een enkeltje Moskou ofzo.
Is goed kerel, zoek het uit met je voorliefde voor alles wat uit het Kremlin komt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jullie accepteren alles.
Ik was allang geband.
we modererern daar iedere dag de godganse dag en als je een klacht hebt dan heb ik liever een link naar de specifieke post dan een kutopmerking en een link naar niets, probleem is bekend, zijn we iedere dag mee bezig en je kunt er ook zelf voor kiezen om ons er mee te helpenquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:57 schreef Mr.Crow het volgende:
Wellicht heeft de moderatie een teamuitje, dat zou ik jullie gunnen, maar dit topic kan wel wat moderatie gebruiken. Iedereen met een iets andere mening een Poetinpijper en/of nazi noemen wordt wat flauw.
NWS / Oorlog in Oekraïne #1100 Waar Trump Oekraïne laat vallen
Nou, ja, blijkbaar niet he? En dat begrijp ik prima, daarom het grapje over een teamuitje. Geen idee waarom je zo lichtgeraakt denkt te moeten reageren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
we modererern daar iedere dag de godganse dag en als je een klacht hebt dan heb ik liever een link naar de specifieke post dan een kutopmerking en een link naar niets, probleem is bekend, zijn we iedere dag mee bezig en je kunt er ook zelf voor kiezen om ons er mee te helpen
persoonlijk
Jawel, dat blijkt uit het feit dat posts die duidelijk tegen de policy er zijn er bijna de 'godganse dag' staan. De helft, zo niet meer, staan er waarschijnlijk nog.quote:
Is handiger dan te miepen over bedrijfsuitjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:33 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Moet ik behalve TR's ook nog per post hier een link geven naar de betreffende post?
Teamuitje.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is handiger dan te miepen over bedrijfsuitjes
Laten we deze manier eens proberen dan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is handiger dan te miepen over bedrijfsuitjes
yessie234 in NWS / Oorlog in Oekraïne #1102 Vredesonderhandelingen ASAPquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:52 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Jazeker.
[..]
Goede vraag, tenminste iemand die vragen stelt.
Voor het gebruik van de BAC-pieper aanval op Hezbollah, is expliciet toestemming gevraagd om die in te zetten. Een andere partij dan de Israeli waren op de hoogte van de pitriet onderleggers in de piepers.
Het netwerk was geïnfiltreerd en tot op het bot rot gebleken (was al oud, en wie weet er nou precies wat hij de afgelopen veertig jaar gezegd en gedaan heeft) maar is te herleiden tot een netwerk uit de jaren 70-80 van Faber en Verdonk, en een heleboel andere Nederlandse en Belgische plaatsen waar ze actief waren, onder andere in Duitsland.
Het gaat om een Blondi bootleg, je weet wel, de hond van de vegetariër Adolf Hitler, beter bekend als AH. Wordt in verband gebracht met wat de meeste mensen kennen onder de naam Gladio. In het CRI topic over een vermissing uit 2014 wordt dit zijpad in misdaad, rechtspraak en ICT (Faber is ICT-er) verder gehint op basis van bronnen uit de misdaadjournalistiek.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Oeps, kan hier nog een #2 achter?
NWS / Kabinet wil voorrang statushouders ontnemen, gemeenten verbijsterd #2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |