Jullie accepteren alles.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:53 schreef het volgende:
[..]
Ik heb het liefste dat je hier gewoon oprot inderdaad. Je zou je naaste familie nog verraden tbv de grote leiders Trump en Putin, zo kom je over. Serieus, boek een enkeltje Moskou ofzo.
Is goed kerel, zoek het uit met je voorliefde voor alles wat uit het Kremlin komt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jullie accepteren alles.
Ik was allang geband.
we modererern daar iedere dag de godganse dag en als je een klacht hebt dan heb ik liever een link naar de specifieke post dan een kutopmerking en een link naar niets, probleem is bekend, zijn we iedere dag mee bezig en je kunt er ook zelf voor kiezen om ons er mee te helpenquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:57 schreef Mr.Crow het volgende:
Wellicht heeft de moderatie een teamuitje, dat zou ik jullie gunnen, maar dit topic kan wel wat moderatie gebruiken. Iedereen met een iets andere mening een Poetinpijper en/of nazi noemen wordt wat flauw.
NWS / Oorlog in Oekraïne #1100 Waar Trump Oekraïne laat vallen
Nou, ja, blijkbaar niet he? En dat begrijp ik prima, daarom het grapje over een teamuitje. Geen idee waarom je zo lichtgeraakt denkt te moeten reageren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
we modererern daar iedere dag de godganse dag en als je een klacht hebt dan heb ik liever een link naar de specifieke post dan een kutopmerking en een link naar niets, probleem is bekend, zijn we iedere dag mee bezig en je kunt er ook zelf voor kiezen om ons er mee te helpen
persoonlijk
Jawel, dat blijkt uit het feit dat posts die duidelijk tegen de policy er zijn er bijna de 'godganse dag' staan. De helft, zo niet meer, staan er waarschijnlijk nog.quote:
Is handiger dan te miepen over bedrijfsuitjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:33 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Moet ik behalve TR's ook nog per post hier een link geven naar de betreffende post?
Teamuitje.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is handiger dan te miepen over bedrijfsuitjes
Laten we deze manier eens proberen dan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is handiger dan te miepen over bedrijfsuitjes
yessie234 in NWS / Oorlog in Oekraïne #1102 Vredesonderhandelingen ASAPquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:52 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Jazeker.
[..]
Goede vraag, tenminste iemand die vragen stelt.
Voor het gebruik van de BAC-pieper aanval op Hezbollah, is expliciet toestemming gevraagd om die in te zetten. Een andere partij dan de Israeli waren op de hoogte van de pitriet onderleggers in de piepers.
Het netwerk was geïnfiltreerd en tot op het bot rot gebleken (was al oud, en wie weet er nou precies wat hij de afgelopen veertig jaar gezegd en gedaan heeft) maar is te herleiden tot een netwerk uit de jaren 70-80 van Faber en Verdonk, en een heleboel andere Nederlandse en Belgische plaatsen waar ze actief waren, onder andere in Duitsland.
Het gaat om een Blondi bootleg, je weet wel, de hond van de vegetariër Adolf Hitler, beter bekend als AH. Wordt in verband gebracht met wat de meeste mensen kennen onder de naam Gladio. In het CRI topic over een vermissing uit 2014 wordt dit zijpad in misdaad, rechtspraak en ICT (Faber is ICT-er) verder gehint op basis van bronnen uit de misdaadjournalistiek.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Oeps, kan hier nog een #2 achter?
NWS / Kabinet wil voorrang statushouders ontnemen, gemeenten verbijsterd #2
Ik ook niet. Zou wel willen dat ik het was.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:22 schreef sp3c het volgende:
Ik vermoed omdat het gewoon weer de zoveelste kutoneliner is over een vrij ernstig verhaal
Maar ik was het niet dus ik weet het niet
Geen idee of ik het was, maar :quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:19 schreef Alpha0 het volgende:
NWS / Apeldoornse eerwraakmoord: verdachte Ahmad A. komt vrij
Waarom is mijn opmerking "Diversity comes with Challenges" verwijderd?!?!
quote:Ik vermoed omdat het gewoon weer de zoveelste kutoneliner is over een vrij ernstig verhaal
Met weinig woorden zeg ik hiermee gewoon heel erg veel. Waarom meer woorden aan vuil maken dan nodig?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Geen idee of ik het was, maar :
[..]
Waar ga je op wachten?quote:
Tot jij snapt dat dit niet de slowchat isquote:
Lees even de OP van dit Feedback topic.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
Iets wat ik al langer vind maar nu naar aanleiding van het gelul rond een bericht over een botsing met een pijlwagen:
Is het in “nieuws” niet beter persoonlijke teksten uit de tt dan wel op te houden?
Ik erger me vaak aan users die eigen meningen door willen drukken in de op van een nieuwsbericht. Het moet hier gaan over nieuws en dat behoort in mijn optiek neutraal gebracht te worden.
Meningen kunnen dan weer gegeven worden in de reacties zoals dat voor alle reacties geldt.
Hier was ook een reportage over op de ARD. Die hadden dezelfde cijfers.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Twijfelachtige bron:
NWS / Onderzoek: Immigratie heeft Duitse misdaadcijfers niet verhoogd
https://www.dw.com/en/stu(...)rime-rate/a-71691228
Er is niets twijfelachtigs aan Deutsche Welle. Hoort bij de ARD en is een beetje de BBC van Duitsland.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Twijfelachtige bron:
NWS / Onderzoek: Immigratie heeft Duitse misdaadcijfers niet verhoogd
https://www.dw.com/en/stu(...)rime-rate/a-71691228
De BBC is ook twijfelachtig. Die hebben net een Hamas propaganda film moeten verwijderen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:51 schreef recursief het volgende:
[..]
Er is niets twijfelachtigs aan Deutsche Welle. Hoort bij de ARD en is een beetje de BBC van Duitsland.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:09 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De BBC is ook twijfelachtig. Die hebben net een Hamas propaganda film moeten verwijderen.
Die andere post had bij nader inzien ook weggemoeten. Ik zag alleen "kneus" dus vandaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:26 schreef Richestorags het volgende:
Waarom is mijn reactie Isdatzo in NWS / Onderzoek: Immigratie heeft Duitse misdaadcijfers niet verhoogd verwijderd?
Allereerst: ik snap dat iemand kneus noemen niet netjes is maar ik heb een hele lange post geschreven, waarin door Isdatzo wordt geknipt totdat er 2 woorden over zijn en daarop komt de reactie "Aha sterk". Dat is het enige. Dan kom je gewoon om te zieken. Ik snap dat mijn reactie wordt verwijderd maar zou het fideel vinden als die van hem dan ook wordt verwijderd.
Alsof dat wel normaal discussiëren is. Hij heeft zijn zin, de discussie is ontspoord maar hij zet dat wel bewust in.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:11 schreef bijdehand het volgende:
Islamterreurhoe lang gaat dit nog door zo?
De laatste opmerking past in de policy, we kunnen niet doen of er afgelopen week geen messen zijn getrokken door Islamisten.quote:
Dank. In combinatie met de onredelijke ontkenners een bijzonder gevaarlijke situatie.quote:Op zondag 23 februari 2025 03:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
De laatste opmerking past in de policy, we kunnen niet doen of er afgelopen week geen messen zijn getrokken door Islamisten.
De rest is geveegd.
Heel erg bedankt! Dat was het streven.quote:
Is dit de manier van moderators om te zeggen dat ze je topic niet vinden passen in NWS en beter in vergaarbak kan?quote:Op zondag 23 februari 2025 19:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Man, man, man, kap nou toch eens met dit soort troep. Kleuter.
Ik heb even nagedacht en vind dat je gelijk hebt. Ik was te kort door de bocht, mijn excuses. Heb het topic weer in NWS geplaatst.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Is dit de manier van moderators om te zeggen dat ze je topic niet vinden passen in NWS en beter in vergaarbak kan?
Kan toch wel op een iets normale manier gezegd worden?
ok het maakte mij niet zo uit dat het naar ander forum ging maar meer hoe je het zei, maar prima zoquote:Op zondag 23 februari 2025 20:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb even nagedacht en vind dat je gelijk hebt. Ik was te kort door de bocht, mijn excuses. Heb het topic weer in NWS geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |