ahh hier is de ontkenmoslim weerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan wel zijn. Dit is wat ik lees:
[..]
Staat hier: https://nos.nl/artikel/25(...)eekt-van-terreurdaad
Lijkt wel een soort wraak c.q. afrekening omdat hij het land moest verlaten. Mooie vent die mij kan wijsmaken dat dat iets met de Islam te maken heeft.²
Bedoel je mij?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ahh hier is de ontkenmoslim weer
Dat lijkt helaas hand in hand te gaan. Wat dat betreft zijn we op het migratiedossier echt fucked in Europa.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo jammer dat veel rechtse partijen openlijk flirten met Rusland of er zelfs onder invloed van staan. Zoals het AfD.
ja wie anders ik quote jou tochquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bedoel je mij?Wat ontken ik dan? Het zal wel degelijk hebben plaatsgevonden. Ik zeg alleen:"ondanks de islam."
²
Ja, ik wil me niet aangesproken voelen. Dus meer voor de vorm.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:59 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja wie anders ik quote jou tochje zegt dat het niks met de islam te maken heeft. Dat is gewoon ontkennen gezien het alles met deze zieke religie te maken heeft.
het is in islamitische landen inderdaad een paradijsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik wil me niet aangesproken voelen. Dus meer voor de vorm.
Ken je calculus? Miljarden Moslims gedragen zich correct, is het rechtvaardig om dan de Islam aan te kijken wanneer enkelen zich misdragen?
Neen Jason.²
Negeren die gast - loopt je alleen maar te stangen en belachelijk te maken. Gewoon niet op reageren!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:03 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het is in islamitische landen inderdaad een paradijs![]()
Leuk geprobeerd wel. Wellicht tijd voor andere maatregelen het vooral daar te laten ipv hier in het westen
Gedragen de meeste Moslims zich of misdragen de meesten zich?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:03 schreef Bofjijff het volgende:
Leuk geprobeerd wel. Wellicht tijd voor andere maatregelen het vooral daar te laten ipv hier in het westen
Dat hangt ervanafquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gedragen de meeste Moslims zich of misdragen de meesten zich?²
Misschien maar doen iddquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:06 schreef matspontius het volgende:
[..]
Negeren die gast - loopt je alleen maar te stangen en belachelijk te maken. Gewoon niet op reageren!
Dank je. Als je er met een oprechte blik naar zou kijken kan je niet anders dan tot dezelfde conclusie komen.quote:
De familie van de slachtoffers zal het zeker met je eens zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij kan roepen wat ie wil. De islam is meer van de miljarden die zich (dankzij de Islam) wel gedragen dan die enkelingen die zich (ondanks de Islam) misdragen. Simpele calculus.²
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je. Als je er met een oprechte blik naar zou kijken kan je niet anders dan tot dezelfde conclusie komen.²
Ik denk juist van niet. Emotie neemt dan helaas (maar begrijpelijk) de overhand. Terwijl je bij dit soort delicate materie juist behoefte hebt aan ratio.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De familie van de slachtoffers zal het zeker met je eens zijn
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb ook wel gedacht dat Rusland zo’n jonge knul makkelijk kan omkopen zoiets te doen natuurlijk ja.
Beetje om zich heen steken en lekker veel knaken naar de familie terwijl hij een paar jaartjes gaat zitten. Zoiets.
Jaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We moeten gaan beginnen met het kaf van het koren te scheiden inderdaad.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ratio voor Europa is deportatie.
De goeden, de slechten, tenzij compleet ingeburgerd het land, en het continent uit.
Gewoon alle Moslims bedoel je? Graag wat duidelijker communiceren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ratio voor Europa is deportatie.
De goeden, de slechten, tenzij compleet ingeburgerd het land, en het continent uit.
Jij mag blijven. Anders wordt het wel erg saai hierquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gewoon alle Moslims bedoel je? Graag wat duidelijker communiceren.²
Hiermee zeg je dus dat geen enkele moslim ingeburgerd is. Heb je dat zelf ook door?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
van mijn part wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ondanks dat het nu vandaag de dag zo is dat we zowat dagelijks te maken hebben met barbaars geweld (of andere zieke kutzooi) uit naam van de islamitische god/profeet, blijven aanhangers van deze islamitische god/profeet óf heel erg stil óf proberen ze alles zo te draaien alsof zijzelf het slachtoffer van alles zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies, wie zwijgt stemt toe. Ik hoor veel te weinig zelfreflectie of afkeer van deze daden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:53 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ondanks dat het nu vandaag de dag zo is dat we zowat dagelijks te maken hebben met barbaars geweld (of andere zieke kutzooi) uit naam van de islamitische god/profeet, blijven aanhangers van deze islamitische god/profeet óf heel erg stil óf proberen ze alles zo te draaien alsof zijzelf het slachtoffer van alles zijn.
Dus oftewel; de meeste moslims misdragen zich.
Laat je nakijken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Als jij als moslim wil vechten voor dit land als het oorlog is, je medelandgenoten hoger hebt zitten dan je oude landgenoten. Meewerkt met een eerlijke baan. En je aanmeld bij een christelijke kerk, ben je helemaal de kerel en mag je blijven.
We nodigen je niet uit voor onze zelf-reflectie feestjes.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies, wie zwijgt stemt toe. Ik hoor veel te weinig zelfreflectie of afkeer van deze daden.
'Zelf-reflectie'quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We nodigen je niet uit voor onze zelf-reflectie feestjes.²
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We nodigen je niet uit voor onze zelf-reflectie feestjes.²
Zelfreflectie staat haaks op een eercultuur.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies, wie zwijgt stemt toe. Ik hoor veel te weinig zelfreflectie of afkeer van deze daden.
Ik vind dat je al onrealistisch hoog inzet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Meer dan dat we meedraaien in de maatschappij door de taal te spreken, netjes te werken, ons de houden aan de grondwet en belasting te betalen moet je niet eisen.
Ik denk dat dit ook is wat Nederlanders verwachten. Lijkt mij redelijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil niet hetzelfde doen als andere gastjes hier die een agenda uitrollen over de ruggen van kersverse lijken. Maar laat ik dit zeggen: We are here to stay. Meer dan dat we meedraaien in de maatschappij door de taal te spreken, netjes te werken, ons de houden aan de grondwet en belasting te betalen moet je niet eisen.
We are here to stay Jason.²
Toch is dat wat de meesten doen. Althans in mijn netwerk. Ik kijk niet alleen naar Opsporing Verzocht.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:05 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik vind dat je al onrealistisch hoog inzet.
Nee, as usual. Asielzoeker steekt random persoon overhoop. Niks nieuws onder de zon - het nieuwe normaal. Slaap lekker en morgen gezond weer op 🥱quote:
Ik sta er anders in. Het is nog steeds eerder uitzondering dan regel. Los daarvan laat ik mijn dag niet verpesten door dit soort vileine discrimerend gezever. Heb notabene net verse kwarteleitjes op. Aanrader! Dat wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:19 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee, as usual. Asielzoeker steekt random persoon overhoop. Niks nieuws onder de zon - het nieuwe normaal. Slaap lekker en morgen gezond weer op 🥱
Doen ze goed die voorbijgangers. Mooi om te zien dat ze die Powned laxeerders op een beschaafde manier in hun hempje laten staan. Ik voel me er goed bij.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:45 schreef Kim-Holland het volgende:
´Offtopic´ maar ondertussen in NL,
[ x ]
Vochtige kadetjes nu?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doen ze goed die voorbijgangers. Mooi om te zien dat ze die Powned laxeerders op een beschaafde manier in hun hempje laten staan. Ik voel me er goed bij.²
Ik ben er blij mee! Een stukje emancipatie waarbij je op een beschaafde manier het bloed onder iemands nagels vandaan haalt. Betere integratie bestaat niet, want als iets Hollands is, dan is het dát.quote:
Je gaat alleen maar van jezelf uit, je eigen perspectief. Net als vrijwel iedere moslim ben je niet in staat tot reflectie, laat staan zelfreflectie.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lijkt wel een soort wraak c.q. afrekening omdat hij het land moest verlaten. Mooie vent die mij kan wijsmaken dat dat iets met de Islam te maken heeft.²
Mag ik als homo naar binnen of ik krijg ik dan anaalkanker?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[ x ]
Wat een lillukke mensen zeg.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[ x ]
Wees blij dat die Moslims het niveau nog een beetje optillen. Man man man wat een "reporter".quote:
rot op met je kerk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Als jij als moslim wil vechten voor dit land als het oorlog is, je medelandgenoten hoger hebt zitten dan je oude landgenoten. Meewerkt met een eerlijke baan. En je aanmeld bij een christelijke kerk, ben je helemaal de kerel en mag je blijven.
Maar waarom kun je niet antwoorden als er wordt gevraagd of "homo's ook naar binnen mogen".quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wees blij dat die Moslims het niveau nog een beetje optillen. Man man man wat een "reporter".²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |