Ondanks dat het nu vandaag de dag zo is dat we zowat dagelijks te maken hebben met barbaars geweld (of andere zieke kutzooi) uit naam van de islamitische god/profeet, blijven aanhangers van deze islamitische god/profeet óf heel erg stil óf proberen ze alles zo te draaien alsof zijzelf het slachtoffer van alles zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gedragen de meeste Moslims zich of misdragen de meesten zich?²
Precies, wie zwijgt stemt toe. Ik hoor veel te weinig zelfreflectie of afkeer van deze daden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:53 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ondanks dat het nu vandaag de dag zo is dat we zowat dagelijks te maken hebben met barbaars geweld (of andere zieke kutzooi) uit naam van de islamitische god/profeet, blijven aanhangers van deze islamitische god/profeet óf heel erg stil óf proberen ze alles zo te draaien alsof zijzelf het slachtoffer van alles zijn.
Dus oftewel; de meeste moslims misdragen zich.
Laat je nakijken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Als jij als moslim wil vechten voor dit land als het oorlog is, je medelandgenoten hoger hebt zitten dan je oude landgenoten. Meewerkt met een eerlijke baan. En je aanmeld bij een christelijke kerk, ben je helemaal de kerel en mag je blijven.
We nodigen je niet uit voor onze zelf-reflectie feestjes.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies, wie zwijgt stemt toe. Ik hoor veel te weinig zelfreflectie of afkeer van deze daden.
'Zelf-reflectie'quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We nodigen je niet uit voor onze zelf-reflectie feestjes.²
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We nodigen je niet uit voor onze zelf-reflectie feestjes.²
Zelfreflectie staat haaks op een eercultuur.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies, wie zwijgt stemt toe. Ik hoor veel te weinig zelfreflectie of afkeer van deze daden.
Ik vind dat je al onrealistisch hoog inzet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Meer dan dat we meedraaien in de maatschappij door de taal te spreken, netjes te werken, ons de houden aan de grondwet en belasting te betalen moet je niet eisen.
Ik denk dat dit ook is wat Nederlanders verwachten. Lijkt mij redelijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil niet hetzelfde doen als andere gastjes hier die een agenda uitrollen over de ruggen van kersverse lijken. Maar laat ik dit zeggen: We are here to stay. Meer dan dat we meedraaien in de maatschappij door de taal te spreken, netjes te werken, ons de houden aan de grondwet en belasting te betalen moet je niet eisen.
We are here to stay Jason.²
Toch is dat wat de meesten doen. Althans in mijn netwerk. Ik kijk niet alleen naar Opsporing Verzocht.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:05 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik vind dat je al onrealistisch hoog inzet.
Nee, as usual. Asielzoeker steekt random persoon overhoop. Niks nieuws onder de zon - het nieuwe normaal. Slaap lekker en morgen gezond weer op 🥱quote:
Ik sta er anders in. Het is nog steeds eerder uitzondering dan regel. Los daarvan laat ik mijn dag niet verpesten door dit soort vileine discrimerend gezever. Heb notabene net verse kwarteleitjes op. Aanrader! Dat wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:19 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee, as usual. Asielzoeker steekt random persoon overhoop. Niks nieuws onder de zon - het nieuwe normaal. Slaap lekker en morgen gezond weer op 🥱
Doen ze goed die voorbijgangers. Mooi om te zien dat ze die Powned laxeerders op een beschaafde manier in hun hempje laten staan. Ik voel me er goed bij.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:45 schreef Kim-Holland het volgende:
´Offtopic´ maar ondertussen in NL,
[ x ]
Vochtige kadetjes nu?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doen ze goed die voorbijgangers. Mooi om te zien dat ze die Powned laxeerders op een beschaafde manier in hun hempje laten staan. Ik voel me er goed bij.²
Ik ben er blij mee! Een stukje emancipatie waarbij je op een beschaafde manier het bloed onder iemands nagels vandaan haalt. Betere integratie bestaat niet, want als iets Hollands is, dan is het dát.quote:
Je gaat alleen maar van jezelf uit, je eigen perspectief. Net als vrijwel iedere moslim ben je niet in staat tot reflectie, laat staan zelfreflectie.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lijkt wel een soort wraak c.q. afrekening omdat hij het land moest verlaten. Mooie vent die mij kan wijsmaken dat dat iets met de Islam te maken heeft.²
Mag ik als homo naar binnen of ik krijg ik dan anaalkanker?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[ x ]
Wat een lillukke mensen zeg.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[ x ]
Wees blij dat die Moslims het niveau nog een beetje optillen. Man man man wat een "reporter".quote:
rot op met je kerk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Als jij als moslim wil vechten voor dit land als het oorlog is, je medelandgenoten hoger hebt zitten dan je oude landgenoten. Meewerkt met een eerlijke baan. En je aanmeld bij een christelijke kerk, ben je helemaal de kerel en mag je blijven.
Maar waarom kun je niet antwoorden als er wordt gevraagd of "homo's ook naar binnen mogen".quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wees blij dat die Moslims het niveau nog een beetje optillen. Man man man wat een "reporter".²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |