Ik vraag gewoon wat je bedoelt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 00:02 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Ik zeg verdomme dat het mooi is en er nog hoop is.
Moet ik ook nog gaan dansen?
Als je dat bedoelt heb je het wel verdomd ongelukkig verwoord.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:54 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat ik bedoel.
Ik bedoel dat er wordt opgetreden tegen mensen die een UI hebben met een Hitlergroet.
Was je ooit. Nu niet meer man. Geen probleem. Je doet je best. Voor mij zijn Jippie en Streetcommando the warriors nu.quote:
@sp3c pik je dit?quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Was je ooit. Nu niet meer man. Geen probleem. Je doet je best. Voor mij zijn Jippie en Streetcommando the warriors nu.²
Weet je, ik dacht dat ik vrij duidelijk was. Als ik teruglees was ik dat inderdaad niet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 06:24 schreef recursief het volgende:
[..]
Als je dat bedoelt heb je het wel verdomd ongelukkig verwoord.
Moet ik hem verplicht op 1 zetten?quote:
Is wel het beste voor je tandjes.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet ik hem verplicht op 1 zetten?
Is niet belangrijk, als ik zeg dat ik op #1 sta in jouw hoofd dan is dat gewoon zoquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Was je ooit. Nu niet meer man. Geen probleem. Je doet je best. Voor mij zijn Jippie en Streetcommando the warriors nu.²
Ik kan er geen oordeel over vellen. Heb geen idee welke gebruiker het was of welke reacties.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:18 schreef HardeZaken het volgende:
Waar zat user HardeFeiten precies te trollen hoe rechtvaardigt dit een permanente ban?
Beetje dronken van de macht geworden.?
NWS / USAID gebouw is verboden toegang gewordenquote:
Nou dan graag laten weten welke reactie heeft geleid tot een permban want er is letterlijk niets bonts geweest.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik kan er geen oordeel over vellen. Heb geen idee welke gebruiker het was of welke reacties.
Ik weet alleen dat je het aardig bont moet maken voor een permban.
Die link doet niets. Wellicht een verwijderde post?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:22 schreef HardeZaken het volgende:
[..]
NWS / USAID gebouw is verboden toegang geworden
Deze posts rechtvaardigen blijkbaar een permban?
Lijkt beetje overtrokken niet?
Het gaat om de reacties in het topic van HardeFeiten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die link doet niets. Wellicht een verwijderde post?
Lijkt een foutje, heb het al bij de fa's neergelegdquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:22 schreef HardeZaken het volgende:
[..]
NWS / USAID gebouw is verboden toegang geworden
Deze posts rechtvaardigen blijkbaar een permban?
Lijkt beetje overtrokken niet?
Heb je een mail gestuurd naar forum@fok.nl ?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:27 schreef HardeZaken het volgende:
[..]
Het gaat om de reacties in het topic van HardeFeiten.
Kreeg een opmerking "genoeg getrolled" permban.
Terwijl het gewoon een normale discussie is waar ik de wetenschappelijke inzichten heb gepresenteerd en kritiek heb geuit op ideologische zondebokpolitiek.
Hoe is dat trollen en in welke wereld leidt dat tot een permban?
HardeFA'squote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lijkt een foutje, heb het al bij de fa's neergelegd
Dank, vond het al redelijk bizar.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lijkt een foutje, heb het al bij de fa's neergelegd
Oh, op die fiets.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:27 schreef HardeZaken het volgende:
[..]
Het gaat om de reacties in het topic van HardeFeiten.
Kreeg een opmerking "genoeg getrolled" permban.
Terwijl het gewoon een normale discussie is waar ik de wetenschappelijke inzichten heb gepresenteerd en kritiek heb geuit op ideologische zondebokpolitiek.
Hoe is dat trollen en in welke wereld leidt dat tot een permban?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |