Kijk eens op de K3 website of zo.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:20 schreef Jippie het volgende:
Over UI's gesproken , wie weet er een leuke UI voor mij, wel eentje met glitter graag
quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:20 schreef Jippie het volgende:
Over UI's gesproken , wie weet er een leuke UI voor mij, wel eentje met glitter graag
quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:20 schreef Jippie het volgende:
Kijk, er is nog hoop.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Moet allemaal maar kunnen blijkbaar. Diep mee oneens en dat ik/we elke dag plezier hebben van dit zooitje edgelords begint een beetje mijn plezier uit fok te halen
Laatst was er iemand die maar een volledige hitlergroet van de man zelf als ui nam. Grappig man
Jij vindt het hoopvol dat iemand die vrijwillig veel tijd in Fok! steekt het plezier aan het verliezen is? Dat meen je?quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:28 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Kijk, er is nog hoop.
Goed om te lezen.
Geschift idd. Ook nog eens één van de beste mods.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:08 schreef recursief het volgende:
[..]
Jij vindt het hoopvol dat iemand die vrijwillig veel tijd in Fok! steekt het plezier aan het verliezen is? Dat meen je?
FA'squote:Op woensdag 5 februari 2025 16:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geschift idd. Ook nog eens één van de beste mods.
Mijn indruk is inderdaad dat Straatcommando het oprecht goed wil doen, dus modereren zonder de persoons des aanziens.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geschift idd. Ook nog eens één van de beste mods.
Kan de beste overkomenquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:20 schreef Hexagon het volgende:
Dubbel, kan dicht
NWS / Kabinet overweegt gevangenen twee weken eerder vrij te laten
Mijn top 5 mods hier?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:08 schreef recursief het volgende:
[..]
Jij vindt het hoopvol dat iemand die vrijwillig veel tijd in Fok! steekt het plezier aan het verliezen is? Dat meen je?
De verkiezingen zijn altijd aan het einde van het jaar, het is nu februari.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn top 5 mods hier?
1. @:Straatcommando.
2. @:Jippie
3. Ja
4. Klopt
5. Nee
6. @:Sp3c²
Nee, dat is niet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:08 schreef recursief het volgende:
[..]
En dat is niet terecht ofzo?quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:54 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat ik bedoel.
Ik bedoel dat er wordt opgetreden tegen mensen die een UI hebben met een Hitlergroet.
Ik zeg verdomme dat het mooi is en er nog hoop is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat is niet terecht ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |