quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dagelijkse kost dat een collega en ik elkaar onder rochelen. Zo zeggen we goedemorgen.
Jij zou eens een Marokkaanse schone moeten huwen. Je mening zal volledig draaien.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:46 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
De naakte waarheid kan nooit racistisch zijn.
ikke nietquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:08 schreef Isdatzo het volgende:
Altijd al geweten dat jij en @:sp3c een stelletje viespeuken was
Dus als ik nu een user icon van Hitler zou nemen zou dat ook mogen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:04 schreef sp3c het volgende:
Geen idee, wij hebben niet echt de middelen om daar wat aan te doen
Ehm, je reactie leek te suggereren dat het hebben van een Mao user icoon in ieder geval mag, of in ieder geval dat je geen middelen hebt om er iets aan te doen. Vandaar mijn vraag, geldt dat "geen middelen hebben om er iets aan te doen" dan ook als ik een usericon van Hitler neem?quote:
Ok dankjewel.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:14 schreef sp3c het volgende:
Daarvoor zul je een admin aan moeten spreken
Forum@fok.nl of het feedbackforum kan
Ik heb je vraag ook doorgezet naar het fa topic achter en mijn antwoord suggereerde niets anders dan dat ik geen idee heb waar de grens ligt en dat ik er als NWS mod sowieso niet kan veranderen
Ik kan jouw antwoorden altijd maar lastig peilen. Is dit een vorm van humor, ben je bot of is dit gewoon jouw manier van communiceren?quote:
Ik begon mijn vraag al direct met Hitler, nog voordat ik daarop verder ging. Mao is een figuur dat te vergelijken is met Hitler. Dat is nou juist de hele stelling. Daarnaast, was het eerste antwoord duidelijk? Je kan dit kinderachtig gedrag noemen maar wat kon ik met je eerste antwoord? Ik vraag door of "dat we er niks aan kunnen doen" wel klopt want zou ik dan wel met een Hitler icon mogen posten? In principe was dat gewoon een verdieping op mijn vraag over de policy, het was niet mijn intentie om vervelend te doen. Ik wil gewoon opheldering.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:31 schreef sp3c het volgende:
Als je gelijk over Hitler begint als ik aangeef het antwoord niet te weten dan kan ik wat bot uit de hoek komen ja
Beetje kinderachtig gedrag
Die grens opzoeken en er bewust overheen gaan is wel wat anders.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:44 schreef phpmystyle het volgende:
Mijn hemel zeg.
Je hoeft de grens natuurlijk niet op te zoeken he.
Het is in elk geval niet gewenst als iedereen een UI neemt als achtergrond, dan krijg dit forum een bepaalde kleur. Dat is ongewenst. Een enkele keer kan het best ludiek zijn.
Dank voor je antwoord.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Moet allemaal maar kunnen blijkbaar. Diep mee oneens en dat ik/we elke dag plezier hebben van dit zooitje edgelords begint een beetje mijn plezier uit fok te halen
Laatst was er iemand die maar een volledige hitlergroet van de man zelf als ui nam. Grappig man
Mooi kut voor jullie ja.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Moet allemaal maar kunnen blijkbaar. Diep mee oneens en dat ik/we elke dag plezier hebben van dit zooitje edgelords begint een beetje mijn plezier uit fok te halen
Laatst was er iemand die maar een volledige hitlergroet van de man zelf als ui nam. Grappig man
warenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:08 schreef Isdatzo het volgende:
Altijd al geweten dat jij en @:sp3c een stelletje viespeuken was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |