Dank voor de tip spekkie big! Ken je het stripje trouwens.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:22 schreef sp3c het volgende:
Als je de mentions er later bij edit dan doen ze het niet
@:bansheeboy
In welke context mevrouw?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Boys, wat vinden we van "klapjosti"?
@:jippie @:straatcommando.²
Waarom is mijn keurige reactie op bovenstaande quote verwijderd?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:41 schreef BansheeBoy.. het volgende:
[..]
Indirect geef je dus toe dat het probleem niet de Islam is. Want met alle statushouders terugsturen houd je nog 98% van de Moslims hier.²
Goedemorgen Jippie. Dank voor de aandacht, waardeer ik zeer. Bij deze het welse bericht:quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat loop jij nou te lullen achterlijke klapjosti?
Het is toch aan TS om een TT te kiezen?quote:Op zondag 16 februari 2025 03:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Aangepast (voor zover het past in de beschikbare ruimte)
Verwijderd, post waar hij op reageert ookquote:Op zondag 16 februari 2025 10:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goedemorgen Jippie. Dank voor de aandacht, waardeer ik zeer. Bij deze het welse bericht:
[..]²
Volgende keur graag iets meer nuance ipv de gehele islamitische cultuur als problematisch weg te zetten. Als je de term' islamistische cultuur' had gebruikt had het kunnen blijven staan. Daarnaast ging het richting 'jij-bak' en dat is niet nodig in een discussie.quote:Op zondag 16 februari 2025 07:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom is mijn keurige reactie op bovenstaande quote verwijderd?
Echt bizar, wtf
Gewoon zoveel mogelijk de titel van de bron aanhouden. In een volgend deel kan de actualiteit tot een andere TT leiden.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:33 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het is toch aan TS om een TT te kiezen?
Er zijn tig topics waarbij de TT de bron niet aanhoudt. Er werd hier altijd gezegd dat dit de vrijheid van de TS is. Vrij selectief dit.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gewoon zoveel mogelijk de titel van de bron aanhouden. In een volgend deel kan de actualiteit tot een andere TT leiden.
En er zijn tig TT's die worden aangepast.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:42 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Er zijn tig topics waarbij de TT de bron niet aanhoudt. Er werd hier altijd gezegd dat dit de vrijheid van de TS is. Vrij selectief dit.
Excuus, in alle drukte vergeten je te bedanken.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Verwijderd, post waar hij op reageert ook
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:24 schreef Loverboii het volgende:
Mss eens stoppen met dat micro-managen, we zijn heus geen kindjes.
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:24 schreef Loverboii het volgende:
Mss eens stoppen met dat micro-managen, we zijn heus geen kindjes.
@spec is iemand anders!!!!!!quote:
Nee hoor was echt helemaal niks mis met die post. Ik zie veel erger voorbij komen.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgende keur graag iets meer nuance ipv de gehele islamitische cultuur als problematisch weg te zetten. Als je de term' islamistische cultuur' had gebruikt had het kunnen blijven staan. Daarnaast ging het richting 'jij-bak' en dat is niet nodig in een discussie.
Jullie, zullie, wulliequote:Op zondag 16 februari 2025 21:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee hoor was echt helemaal niks mis met die post. Ik zie veel erger voorbij komen.
Gewoon jammer dat bepaalde lieden continu posts van anderen een note geven die hun niet aan staan. Lieden die duidelijk een of meerdere labels uit de DSM hebben. En dat dit vervolgens ook nog gefaciliteerd wordt door jullie
Users haken zo wel af, kan het forum definitief opgeheven worden.
Ga je vannacht weer notes modereren van BansheeBoy als zijn persoonlijk begeleider?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jullie, zullie, wullie
Wees gewoon een vent en accepteer moderatie als je post off-policy gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |