Dit is dus wat Vance bedoelde met 'de dreiging die van binnenuit' komt.quote:Tiener (14) gedood en meerdere gewonden bij steekpartij Oostenrijk, Syriër (23) opgepakt
VILLACH - Een 14-jarige jongen is in het zuiden van Oostenrijk gedood bij een mesaanval. Vier anderen raakten gewond, meldt de politie. Een 23-jarige man met een Syrische achtergrond is aangehouden. Dat lukte volgens de politie dankzij de hulp van een eveneens Syrische automobilist.
De aanval vond aan het eind van de middag plaats op een plein in de stad Villach. Een man die het zag gebeuren, reed de vermoedelijke dader met zijn auto aan. De verdachte kon daarna worden aangehouden.
Steekpartij Oostenrijk ’leek wel horrorfilm’
Twee van de gewonden zijn er slecht aan toe. „In twintig jaar politiewerk heb ik nog nooit zoiets gezien”, zei de geschrokken politiewoordvoerder Rainer Dionisio.
„Het leek wel een horrorfilm”, getuigde de uitbater van een restaurant in de buurt aan de krant Kleine Zeitung. „Het gebeurde heel snel. Die man sprong uit een auto en viel mensen aan.”
Motief aanval Villach nog onduidelijk
Het motief voor de aanval is nog onduidelijk. Ook is niet bekend of de verdachte en de slachtoffers elkaar kennen. De politie zegt dat de mensen die werden neergestoken passanten waren.
De autoriteiten onderzoeken nog of er mogelijk meer mensen betrokken zijn bij de steekpartij. De verdachte was voor zover bekend een asielzoeker die legaal in Oostenrijk verbleef.
https://www.telegraaf.nl/(...)k-syrier-23-opgepakt
Nu het nog meteen een aanslag noemen ipv een """steekpartij""".quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:20 schreef Twiitch het volgende:
Fijn dat ze er nu steevast bij vermelden wanneer daders van dit soort aanslagen een verblijfsvergunning hebben. Dat maakt het allemaal een stuk minder erg.
Waarom schiet ze hem niet in de knieën?quote:
Waarschijnlijk krijgt ze dan een langere gevangenisstraf dan die Syriër.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:25 schreef halfway het volgende:
[..]
Waarom schiet ze hem niet in de knieën?
Ook dat is niet het juiste, dit menselijk afval is de rechtzaak niet waard. Stante pede executie is hier het enige juiste.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:25 schreef halfway het volgende:
[..]
In de nabije toekomst kent waarschijnlijk iedereen wel een vriend of familielid die het leven heeft moeten laten bij een aanslag van een in de demografie steeds groter wordende groep moslims.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:26 schreef Kriegel het volgende:
Godverdomme, het is gewoon haast dagelijkse praktijk inmiddels. Wtf man.
De radicale islam én islamofobie zijn een gevaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:28 schreef Scorpie het volgende:
Maar Islamofobie en partijen zoals de AfD zijn het echte gevaar hoor jongens.
Pardon? Waarom reken je dit de Islam aan? De dader is zoveel meer. Ik blijf het zeggen, ondanks de Islam, niet dankzij. Als het daadwerkelijk een praktiserende jongen was geweest zat hij in de moskee de Koran te reciteren.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:30 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
In de nabije toekomst kent waarschijnlijk iedereen wel een vriend of familielid die het leven heeft moeten laten bij een aanslag van een in de demografie steeds groter wordende groep moslims.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ernstig. Ontzettend sneu, vooral voor de ouders.
Wat was het motief?²
Goh, wat zou het motief nou zijn?quote:Witnesses say he shouted “Allahu Akbar” after the attack and was smiling when arrested by the police.
Dat roep ik 50 keer per dag. Niet zo uitgesproken doen als je niet weet waar je het over hebt. Nogmaals, is het motief bekend?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:31 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[..]
Goh, wat zou het motief nou zijn?
Islamofobie is een gezonde reactie op het constante gedrag en gebeurtenissen van en door radicale moslims in de samenleving.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De radicale islam én islamofobie zijn een gevaar.
In jouw hoofd kan er altijd maar 1 probleem spelen?
Ga toch gewoon eens weg met je van de domme houdende gelul.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat roep ik 50 keer per dag. Niet zo uitgesproken doen als je niet weet waar je het over hebt. Nogmaals, is het motief bekend?²
Ja, Allahu Akbar. Dat staat er toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat roep ik 50 keer per dag. Niet zo uitgesproken doen als je niet weet waar je het over hebt. Nogmaals, is het motief bekend?²
De radicale islam is hier zeker wel een probleem in deze. Er zullen vast andere dingen spelen, waaronder trauma's en een verslechterde geestelijke gezondheid zoals vaak het geval bij mensen die in een oorlogsgebied hebben gewoond.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Pardon? Waarom reken je dit de Islam aan? De dader is zoveel meer. Ik blijf het zeggen, ondanks de Islam, niet dankzij. Als het daadwerkelijk een praktiserende jongen was geweest zat hij in de moskee de Koran te reciteren.²
Ik stel normale open vragen. Wat was het motief. Iemand die ALlahou akbar roept zegt NIKS over het motief. Alsof je hoera roept en dan zegt! Ja, hij vermoordt omdat hij jarig is. Nadenken aub!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ga toch gewoon eens weg met je van de domme houdende gelul.
Wie zegt dat dit een vorm van radicale islam isquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, een gezonde reactie is simpelweg snappen dat de radicale islam een gevaar vormt en daar maatregelen op te nemen i.p.v. islamofobie uitspuiten. Islamofobie is de angst en afkeer van *alles* wat met de islam te maken heeft, dus inclusief alle moslims.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Islamofobie is een gezonde reactie op het constante gedrag en gebeurtenissen van en door radicale moslims in de samenleving.
Gematigden worden in concentratiekampen gegooid in zijn geliefde Communisten paradijs.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit een vorm van radicale islam is
Omdat er geweld bij komt kijken.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit een vorm van radicale islam is
Die bestaat nog niet.quote:
Neem mij maar van mij aan dat deze factoren een veel grotere rol spelen dan de Islam, als de Islam überhaupt al een rol speelt in deze.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Mikeytt het volgende:
Er zullen vast andere dingen spelen, waaronder trauma's en een verslechterde geestelijke gezondheid zoals vaak het geval bij mensen die in een oorlogsgebied hebben gewoond.
Je projecteert nu jouw interpretatie van de islam op alle andere moslims.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neem mij maar van mij aan dat deze factoren een veel grotere rol spelen dan de Islam, als de Islam überhaupt al een rol speelt in deze.
Als ik het over mezelf mag hebben, praktiserend Moslim, nooit iemand een vlieg kwaad gedaan. En met mij miljarden Moslims. Dan moet zwaarder wegen en meer beeldbepalend zijn dan het gedrag van enkele gekken die toevallig Moslim zijn maar daarnaast zoveel meer:
Mens, vleeseter, buurman, filmliefhebber. Nee, laten we hem aanspreken en veroordelen op zijn Islam.²
Toevalligquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neem mij maar van mij aan dat deze factoren een veel grotere rol spelen dan de Islam, als de Islam überhaupt al een rol speelt in deze.
Als ik het over mezelf mag hebben, praktiserend Moslim, nooit iemand een vlieg kwaad gedaan. En met mij miljarden Moslims. Dan moet zwaarder wegen en meer beeldbepalend zijn dan het gedrag van enkele gekken die toevallig Moslim zijn maar daarnaast zoveel meer:
Mens, vleeseter, buurman, filmliefhebber. Nee, laten we hem aanspreken en veroordelen op zijn Islam.²
Noem het maar toevalligquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan moet zwaarder wegen en meer beeldbepalend zijn dan het gedrag van enkele gekken die toevallig Moslim zijn maar daarnaast zoveel meer:
Rat
Dief
Moordenaar
Iemand die wil afslachten kan een boek van Dickie Dick nog gebruiken voor legitimatie.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Je projecteert nu jouw interpretatie van de islam op alle andere moslims.
Met die user in gesprek gaan is zonde van je tijd.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De radicale islam is hier zeker wel een probleem in deze. Er zullen vast andere dingen spelen, waaronder trauma's en een verslechterde geestelijke gezondheid zoals vaak het geval bij mensen die in een oorlogsgebied hebben gewoond.
Maar om de islam hier weg te schuiven slaat ook nergens op. Dit is gedaan in naam van de islam.
Negeer die halve gare nou gewoon want hij/zij neemt jullie allemaal gigantisch in de maling door te doen alsof hij/zij moslim is!!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Je projecteert nu jouw interpretatie van de islam op alle andere moslims.
Er zijn zat moslims die vinden dat de koran hun oproept om ongelovigen af te slachten. Dat is hun interpretatie.
Iets zegt me dat dat geen overweging is voor deze jongens.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:42 schreef Momo het volgende:
Bijzonder wat dit soort gasten denken, ze maken de toekomst voor andere moslims in westerse landen alleen maar lastiger zo.
Er zit ook een degelijk verschil tussen de gemiddelde moslim en een radicale moslim. Feit blijft dat er ideeën zijn die worden gepraktiseerd die niet stoken met een gezonde samenleving. Dat kan aan interpretatie van het boek zijn, of invloeden van buitenaf, maar het blijft radicale islam.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze enige ideologie en visie toedichten bij dit soort acties is te veel eer voor dit soort simpele dadertjes. Die denken niet na joh.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat geen overweging is voor deze jongens.
Dagelijks zijn er in Europa moordaanslagen van de veel grotere groep praktiserende christenen, die tijdens hun daad "God is groot!" roepen, maar dat schuiven we óók niet af op hun religie. Dat zijn buren, vaders, golfspelers, paperclipverzamelaars. Deze vooringenomenheid is zeer oneerlijk richting de islam!quote:
Ja, dat is obvious. Alles waar je radicale voorzet is niet wenselijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er zit ook een degelijk verschil tussen de gemiddelde moslim en een radicale moslim.
Allahou akbar zeggen hoeft niks over het motief te zeggen. Neem dat nou aan van een Moslim. Ik snap jullie gedachtegang en voor sommige is het wensdenken, maar het hoeft er niks mee te maken te hebben. Het is een kreet die veel wordt geroepen.quote:Als er een steekpartij was met een Syriër die geen 'allahu akbar' schreeuwde, dan is het handig om op onderzoek af te wachten, maar in dit geval lijkt het vrij duidelijk dat zijn geloofsovertuiging in ieder geval in enige mate van invloed was.
Allahou Akbar, wat betekent het?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat is obvious. Alles waar je radicale voorzet is niet wenselijk.
[..]
Allahou akbar zeggen hoeft niks over het motief te zeggen. Neem dat nou aan van een Moslim. Ik snap jullie gedachtegang en voor sommige is het wensdenken, maar het hoeft er niks mee te maken te hebben. Het is een kreet die veel wordt geroepen.²
De correcte marxistische positie is om religie in alle vormen te verwerpen als een opium des volkes.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, een gezonde reactie is simpelweg snappen dat de radicale islam een gevaar vormt en daar maatregelen op te nemen i.p.v. islamofobie uitspuiten. Islamofobie is de angst en afkeer van *alles* wat met de islam te maken heeft, dus inclusief alle moslims.
Maargoed, ik zie al welke kant dit topic op gaat. Rechts Nederland sloopt echt alle mogelijkheden om kritiek te uitten op de islam vanuit links
En stomtoevallig ook iedere keer dat er iemand het loodje moet leggen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is een kreet die veel wordt geroepen.
Ik ben dan ook geen marxist.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:56 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De correcte marxistische positie is om religie in alle vormen te verwerpen als een opium des volkes.
Islamquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat was het motief?²
De koers van dit topic werd al bepaald toen iemand voor de zo-veel-ste keer al allahhakbarrend een slachtpartij begon.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:38 schreef Mikeytt het volgende:
Maargoed, ik zie al welke kant dit topic op gaat.
Aanhanger van een barbaarse en agressieve ideologie, allahakbarrende slachter, maar laten we het vooral niet hebben over deze barbaarse en agressieve allahakbar ideologie want; er zijn zoveel aanhangers van deze barbaarse en agressieve allahakbarrende ideologie die deze barbaarse en agressieve allahakbar ideologie ''gematigd'' aanhangen!!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Mens, vleeseter, buurman, filmliefhebber. Nee, laten we hem aanspreken en veroordelen op zijn Islam.
Welke stroming volg je en wat is je positie ten opzichte van religie in het algemeen?quote:
Nou, 9999999999999999999999999999999x per dag wordt het wereldwijd geroepen door miljarden Moslims om andere redenen. Maak jij je dan druk om een enkeling die zelfs oorlogsreoriek uit Dikkie Dik kan halen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:56 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En stomtoevallig ook iedere keer dat er iemand het loodje moet leggen.
Ik denk ‘Allah is groot’ of zoiets.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:00 schreef Mubassie het volgende:
[..]
"Allah is een pikkenpijper" dacht ik
Gaat Vance dan ook alle highschools sluiten? De hoeveelheid kinderen die omkomen bij schoolshootings is veel hoger.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:16 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dit is dus wat Vance bedoelde met 'de dreiging die van binnenuit' komt.
Het betekent Allah is de Grootste.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk ‘Allah is groot’ of zoiets.
Is het niet een verbastering van ''Allah barebacker''?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:00 schreef Mubassie het volgende:
[..]
"Allah is een pikkenpijper" dacht ik
Over het algemeen marxist-leninist. (of marxist-leninist-maoist, maar die term is maar vaag)quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Welke stroming volg je en wat is je positie ten opzichte van religie in het algemeen?
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk ‘Allah is groot’ of zoiets.
ftfyquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:25 schreef halfway het volgende:
[..]
Waarom schiet ze hem niet in zijn hoofd?
Mooie jij-bak.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gaat Vance dan ook alle highschools sluiten? De hoeveelheid kinderen die omkomen bij schoolshootings is veel hoger.
Dat is aan de TS.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:07 schreef FreezePop het volgende:
Dat is niet de titel van het nieuwsbericht, waarom veranderen?
Tja, iets met balk en splinter.quote:
Ja, dat klopt. Maar dat is ook wat men bedoeld met opium; het is niet noodzakelijkerwijs slecht, maar past niet binnen het ideaalbeeld.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Over het algemeen marxist-leninist. (of marxist-leninist-maoist, maar die term is maar vaag)
Ik houd me niet vast aan álle theorie.
Die quote van Marx wordt trouwens wel uit de context gerukt. Het lijkt op een soort radicale afkeer tegen religie, maar dat is zeker niet zo. Religie is een logisch middel van de arbeidersklasse om alles draaglijker te maken. Je moet juist geen afkeer hebben tegen religie.
Religie zal vanzelf uitsterven als de arbeidersklasse verlost is van kapitalistische uitbuiting.
Ik denk niet dat de zon zomaar verdwijnt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Over het algemeen marxist-leninist. (of marxist-leninist-maoist, maar die term is maar vaag)
Ik houd me niet vast aan álle theorie.
Die quote van Marx wordt trouwens wel uit de context gerukt. Het lijkt op een soort radicale afkeer tegen religie, maar dat is zeker niet zo. Religie is een logisch middel van de arbeidersklasse om alles draaglijker te maken. Je moet juist geen afkeer hebben tegen religie.
Religie zal vanzelf uitsterven als de arbeidersklasse verlost is van kapitalistische uitbuiting.
Dank je, jij zegt waar het op staat.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef LaDaDiDa het volgende:
Niet gek dat Syrië zo'n shithole is geworden met zoveel psychopaten daar.
Lachen terwijl je net een 14 jarige hebt gestoken.
Kunnen toch niet alleen maar oorlogstrauma's zijn ondertussen?
dus we moeten er medelijden mee hebben volgens jou?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je, jij zegt waar het op staat.²
Je wilt ontkennen dat er nare stromingen van de islam bestaan?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Pardon? Waarom reken je dit de Islam aan? De dader is zoveel meer. Ik blijf het zeggen, ondanks de Islam, niet dankzij. Als het daadwerkelijk een praktiserende jongen was geweest zat hij in de moskee de Koran te reciteren.²
Nee, dat is jouw conclusie. Wel een vreemde. Maar doe vooral wat je wilt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:22 schreef Loverboii het volgende:
[..]
dus we moeten er medelijden mee hebben volgens jou?
Islam.quote:
jij benadrukt het woordje traumaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, dat is jouw conclusie. Wel een vreemde. Maar doe vooral wat je wilt.²
Motief.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:26 schreef Loverboii het volgende:
[..]
jij benadrukt het woordje trauma
Zeker. Want dat is de reden waarom. Dat weet iedereen. En iedereen die dat ontkent is een achterlijke mongool. Of moslim. Same difference.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Mens, vleeseter, buurman, filmliefhebber. Nee, laten we hem aanspreken en veroordelen op zijn Islam.
Nu spreek ik al een tijdje met respect tegen je. Nergens voor nodig om zo te doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zeker. Want dat is de reden waarom. Dat weet iedereen. En iedereen die dat ontkent is een achterlijke mongool. Of moslim. Same difference.
En die terrorismeverheerlijker maar aandacht blijven geven met zijn allenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:34 schreef Loverboii het volgende:
ga gauw nog een soepje eten bansheeboy, kun je nog wat rond de hete brij heen draaien
Voel je aangesproken, dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu spreek ik al een tijdje met respect tegen je. Nergens voor nodig om zo te doen.
Daar ben ik niet zo van. Maar hou wel van soep! Scherp.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:34 schreef Loverboii het volgende:
ga gauw nog een soepje eten bansheeboy, kun je nog wat rond de hete brij heen draaien
Is dat gek? Ik ben Moslim.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Voel je aangesproken, dan?
Oh, echt? Dan ga ik je bij dit soort topics natuurlijk niet meer serieus nemen.quote:
Wat had je in gedachten? Denk hardop mee.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoeveel onschuldige mensen moeten we afslachten voor we actie ondernemen?
Haha daar gaan we toch weer.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat was het motief?²
Nee matige user, dat is wat hij riep na de actie.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:43 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Haha daar gaan we toch weer.
Allah hu akhbar is het motief.
jij hoeft niet mee te denken, ook niet hardopquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten? Denk hardop mee.²
Mensen die geen allah ahkbar roepen steken doorgaans ook niet zomaar andere mensen neer. Of rijden niet met hun wagens in op andere mensen. Of onthoofden andere mensen niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee matige user, dat is wat hij riep na de actie.²
Ik kan het best vinden met mijn moslim burenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het Westen moet inzien dat de islam juist een oplossing is. Een oprecht praktiserende Moslim heb je geen last van en is een goedlachse vredige goede buur.²
Daar hoef je geen moslim voor te zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het Westen moet inzien dat de islam juist een oplossing is. Een oprecht praktiserende Moslim heb je geen last van en is een goedlachse vredige goede buur.²
Ja, daar tegenover heb ik al gezet dat het 999999999999999999999999999999999999999999999999999999 keer per dag Allahou Akbar wordt geroepen door Miljarden Moslims. Dat moet veel meer beeldbepalender zijn joh.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:45 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Mensen die geen allah ahkbar roepen steken doorgaans ook niet zomaar andere mensen neer. Of rijden niet met hun wagens in op andere mensen. Of onthoofden andere mensen niet.
Diegene die daadwerkelijk actie heeft ondernomen was ook een Syrische asielzoekerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoeveel onschuldige mensen moeten we afslachten voor we actie ondernemen?
ja heel mooi, maar daar breng je de slachtoffers niet mee terug.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:48 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Diegene die daadwerkelijk actie heeft ondernomen was ook een Syrische asielzoeker
Voor de enkele Moslim die zich slecht gedraagt. De Islam geeft hiervoor de juiste tools. Zo blijkt ook, verreweg de meeste Moslims zijn vriendelijke goedlachse ambachtelijke bourgondiërs.quote:
Neen, maar ik vond het wel poëtisch. En jammer dat een heroïsche daad nu niet op waarde wordt geschat omdat het niet binnen het frame van "asielzoekers slecht" past.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja heel mooi, maar daar breng je de slachtoffers niet mee terug.
of wel?
Mooi gezegd! Ik vind je een ontzettend welcome aanvullig op dit forum. Je geeft scherpe analyses in duidelijke bewoordingen. Ik ben erg fier.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:52 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Neen, maar ik vond het wel poëtisch. En jammer dat een heroïsche daad nu niet op waarde wordt geschat omdat het niet binnen het frame van asielzoekers slecht past.
Een laatste oplossing zeker?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het van ondergeschikt belang aan de slachtoffers, maar jij mag voor jezelf bepalen waar jij meer waarde aan hecht.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:52 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Neen, maar ik vond het wel poëtisch. En jammer dat een heroïsche daad nu niet op waarde wordt geschat omdat het niet binnen het frame van asielzoekers slecht past.
Het laatste waarin ik inmiddels vertrouwen heb, is dat een geestelijk verknipt persoon opeens een voorbeeldig mens wordt door ze onder te dompelen in een Abrahamistische religie.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor de enkele Moslim die zich slecht gedraagt. De Islam geeft hiervoor de juiste tools. Zo blijkt ook, verreweg de meeste Moslims zijn vriendelijke goedlachse ambachtelijke bourgondiërs.²
Toen een dappere vluchteling bezig was de boel te redden zat jij zeker net aan je portie verse fritten met Jopiesaus. Man man man, over beste stuurlui staan aan wal gesproken.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind het van ondergeschikt belang aan de slachtoffers, maar jij mag voor jezelf bepalen waar jij meer waarde aan hecht.
persoonlijke aanval en irrelevant, gerapporteerdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toen een dappere vluchteling bezig was de boel te redden zat jij zeker net aan je portie fritten met Jopiesaus. Man man man, over beste stuurlui staan aan wal gesproken.²
Je hebt gelijk. Ik heb het nu aangepast.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
persoonlijke aanval en irrelevant, gerapporteerd
Dat is nog veel te mild, hersenkanker is het.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:56 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De correcte marxistische positie is om religie in alle vormen te verwerpen als een opium des volkes.
laat het niet nog eens gebeurenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb het nu aangepast.²
Mooi om te zien. Ik ben er blij mee.quote:
in POL negeren ze zulke aanslagen toch vakkundig?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:11 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zelfs in POL was men niet zo streng.
Ja die drang tot censuur is ook waar Vance zich tegen uitsprak.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
in POL negeren ze zulke aanslagen toch vakkundig?
bij nu.nl lijken de comments erg op die hier op FOK! daarom grijpen ze alles aan om het maar gauw dicht te gooien
Er is alleen een causaal verband als je die graag wilt zien. En als je die graag wil zien heb je een agenda.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:21 schreef RotatoR het volgende:
De gevolgen van de massa-immigratie en de censuur gaan hand in hand.
bullshit. Je bent hiermee zelf ook gewoon onderdeel van het probleem trouwens. Het verband is er wel degelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er is alleen een causaal verband als je die graag wilt zien. En als je die graag wil zien heb je een agenda.²
Ja joh. Die Syriërs en Afghanen draaien aan de knoppen bij NU.nlquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:27 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
bullshit. Je bent hiermee zelf ook gewoon onderdeel van het probleem trouwens. Het verband is er wel degelijk.
wat lul je nou slap met je jason johquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja joh. Die Syriërs en Afghanen draaien aan de knoppen bij NU.nl
Jason.²
Het probleem is dat Europa door allerlei onderontwikkelde barbarenvolkeren omgeven wordt en er in al zijn naïviteit van uit gaat dat die volkeren uit "dezelfde mensen als jij en ik" bestaan. In cultureel, moreel en ethisch opzicht verschillen die volkeren echter fundamenteel van ons, sterker nog; de meesten van die volkeren haten ons regelrecht.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:28 schreef Scorpie het volgende:
Maar Islamofobie en partijen zoals de AfD zijn het echte gevaar hoor jongens.
Jij stelt de juiste vragen! Ik zoek het vooral in de hoek van trauma's.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:40 schreef matthijst het volgende:
Apart dat het zo vaak Syriers zijn. Waar gaat het mis bij die gasten?
Waarom juist in die groep (ook met eerwraak, 25% Syriers)
Liefst wel beginnen bij z'n tenen met schieten. Dan z'n voeten, z'n enkels, etc. etc.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:25 schreef halfway het volgende:
[..]
Mja die zou ik ook bij Afghanen wel verwachten, om maar een groep te noemen. Beetje Googlen levert nog niet echt een antwoord op.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij stelt de juiste vragen! Ik zoek het vooral in de hoek van trauma's.²
Absoluut! Moslims hebben pas echt humorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Voor de enkele Moslim die zich slecht gedraagt. De Islam geeft hiervoor de juiste tools. Zo blijkt ook, verreweg de meeste Moslims zijn vriendelijke goedlachse ambachtelijke bourgondiërs.²
Ik ben een ambachtelijke bourgondiër. Daar moet je het mee doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Absoluut! Moslims hebben pas echt humor![]()
Trauma's......quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij stelt de juiste vragen! Ik zoek het vooral in de hoek van trauma's.²
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:49 schreef matthijst het volgende:
[..]
Mja die zou ik ook bij Afghanen wel verwachten, om maar een groep te noemen. Beetje Googlen levert nog niet echt een antwoord op.
Als het veel Syriërs en Afghanen zijn, in die landen is het wel oorlog geweest. Die hebben heel veel geweld gezien.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef LaDaDiDa het volgende:
Niet gek dat Syrië zo'n shithole is geworden met zoveel psychopaten daar.
Lachen terwijl je net een 14 jarige hebt gestoken.
Kunnen toch niet alleen maar oorlogstrauma's zijn ondertussen?
Ja, dus toch de trauma's. De grootste gemene deler. Dus dat kan niet anders. Veel van die gasten zijn verknipt geraakt door de ellende in hun oorspronkelijke habitat.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor een Afghaan heeft in Nederland onderlaatst nog een flatgebouw opgeblazen. Van de week heeft er een Afghaan op een groep vreedzame demonstranten in Munchen ingereden. In 2024 zijn er meerdere aanslagen gepleegd door Afghanen in Duitsland. Ik noem een Mannheim etc. etc. etc. etc. etc. etc.
Week in week uit. Het "nieuwe" normaal.
Omdat ze dat van Allah moeten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:36 schreef Tengano het volgende:
Er zijn ook autochtonen met trauma's en dat zijn er vele malen meer.
Toch is het die islamitische minderheid die het hoogst scoort met die meervoudige doodmaak aanslagen.
Ja, ik denk dat hij in een psychose zit. Die blik in zijn ogen verraad genoeg.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:34 schreef tesssssssss het volgende:
Oh, hij zit gewoon te lachen. "Eng" is nog een understatement.
[ x ]
Niemand binnen laten dus. En per direct alle statushouders terug. Geen risico's.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dus toch de trauma's. De grootste gemene deler. Dus dat kan niet anders. Veel van die gasten zijn verknipt geraakt door de ellende in hun oorspronkelijke habitat.²
Zou het voor jou uitmaken dat iemand in een psychose zit als hij je kind doodsteekt?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat hij in een psychose zit. Die blik in zijn ogen verraad genoeg.²
Mijn kind komt er niet door terug maar dan weet ik waar ik mijn boosheid op kan richten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:39 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zou het voor jou uitmaken dat iemand in een psychose zit als hij je kind doodsteekt?
Waarop dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn kind komt er niet door terug maar dan weet ik waar ik mijn boosheid op kan richten.²
Indirect geef je dus toe dat het probleem niet de Islam is. Want met alle statushouders terugsturen houd je nog 98% van de Moslims hier.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niemand binnen laten dus. En per direct alle statushouders terug. Geen risico's.
Ik denk dat hij met deze daad zijn god aan het verheerlijken is. Hij zit ook met zijn vingertje omhoog wat al die trouwe moslims doen en dan vieren ze dus dat hun god de grootste is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet iedereen die in een psychose zit gaat random mensen doodsteken hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met deze daad zijn god aan het verheerlijken is. Hij zit ook met zijn vingertje omhoog wat al die trouwe moslims doen en dan vieren ze dus dat hun god de grootste is. En je zou het inderdaad ook kunnen zien als een psychose inderdaad.
[ afbeelding ]
Die zich hardop uitten tegen het geweld van hun mede geloofsgenoten. Oh…wachtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je ziet inderdaad wel dat het uitschot is!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie nog helemaal geen topic? Heb je een link dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:59 schreef einzeinz het volgende:
En ondertussen (de laatste 2 uur)
- Mesaanval in Dublin
- En een dodelijke afloop voor een 19-jarige man in Anderlecht (Brussel) nadat hij door een drugsbende in koelenbloede werd afgeknald met een kalasjnikov op straat
Heel fijne avond
Het omhoog wijzende vingertje zegt genoeg.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, op de psychoses natuurlijk!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn kind komt er niet door terug maar dan weet ik waar ik mijn boosheid op kan richten.²
Die maken zich meer druk om Islamofobie dan om wat er allemaal uit naam van hun vreedzame religie gebeurt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:42 schreef Momo het volgende:
Bijzonder wat dit soort gasten denken, ze maken de toekomst voor andere moslims in westerse landen alleen maar lastiger zo.
Het is ook geen probleem van de Islam, ik heb helemaal geen problemen met de Moslims in mijn buurt, kan er goed mee praten, en ze weten dat ik homo ben, een goed Moslim zal nooit een oordeel uitspreken over iemand anders. Het probleem is de geradicaliseerde moslims, echter vanuit de Moslimgemeenschap zie ik hier maar weinig weerstand tegen, als Moslims in Europa op erkenning en respect willen rekenen zouden ze veel meer moeten doen om die uitwassen tegen te gaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Indirect geef je dus toe dat het probleem niet de Islam is. Want met alle statushouders terugsturen houd je nog 98% van de Moslims hier.²
Slachtofferschap is een cultureel en religieus dingetje.quote:Op zondag 16 februari 2025 01:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is ook geen probleem van de Islam, ik heb helemaal geen problemen met de Moslims in mijn buurt, kan er goed mee praten, en ze weten dat ik homo ben, een goed Moslim zal nooit een oordeel uitspreken over iemand anders. Het probleem is de geradicaliseerde moslims, echter vanuit de Moslimgemeenschap zie ik hier maar weinig weerstand tegen, als Moslims in Europa op erkenning en respect willen rekenen zouden ze veel meer moeten doen om die uitwassen tegen te gaan.
Aangepast (voor zover het past in de beschikbare ruimte)quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:07 schreef FreezePop het volgende:
Dat is niet de titel van het nieuwsbericht, waarom veranderen?
Knap dat die figuren zogenaamd in een psychose zitten, maar wel in staat zijn om zich te richten op "ongelovigen" zoals ze vaak zeggen....quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een racistische psychose dus!quote:Op zondag 16 februari 2025 07:39 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Knap dat die figuren zogenaamd in een psychose zitten, maar wel in staat zijn om zich te richten op "ongelovigen" zoals ze vaak zeggen....
Toevallig weer een moslim?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:44 schreef Hoppahop het volgende:
Oh…weer een mesaanval. Nu in Dublin.
Hou toch op...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Radicale islamieten die nog steeds onder valse voorwendselen Europa binnenkomen slachten sinds 2015 onschuldige burgers en kinderen af met mesaanvallen, spijkerbommen en aanrijdingen, maar het debat in de politiek en media gaat nog steeds over het gevaar van AfD, Trump en Rusland. Vance heeft inderdaad gewoon gelijk dat we een vijandige mogendheid hebben geïmporteerd in de vorm van de islam die het gemunt hebben op onschuldige burgers. Dat benoemen en het hele policor-circus roept weer moord en brand. Woestmakend.
Je kind zou omkomen bij zo'n aanslag.quote:Op zondag 16 februari 2025 07:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hou toch op...
Een enkele aanslag met een paar doden per jaar?
Of knettergekke figuren zoals Trump en Poetin die wereldwijde rampen veroorzaken.
Wat is erger? Idd, die 2e.
Europese problemen zijn er, zeker. AFD en andere racistische partijen die opstormen zijn een gevaar.
Maar de grotere gevaren zijn de VS en Rusland.
Trump en wereldwijde rampen?quote:Op zondag 16 februari 2025 07:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hou toch op...
Of knettergekke figuren zoals Trump en Poetin die wereldwijde rampen veroorzaken.
Europese problemen zijn er, zeker. AFD en andere racistische partijen die opstormen zijn een gevaar.
Is heel erg natuurlijk als het je overkomt, maar gebeurt overigens ook vaak genoeg binnen huiselijk geweld.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:07 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Je kind zou omkomen bij zo'n aanslag.
Jezelf een beetje druk lopen maken over Trump en Poetin terwijl in je eigen land massa's tuig geïmporteerd wordt.
Jaquote:Op zondag 16 februari 2025 08:11 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Trump en wereldwijde rampen?
Welke dan?
Oh ja joh.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is heel erg natuurlijk als het je overkomt, maar gebeurt overigens ook vaak genoeg binnen huiselijk geweld.
En gebeurt daarnaast zeer zelden.
Dus ja heel erg, maar staat in het niets vergeleken met andere wereld problemen.
Ja wat?quote:Ja
Die is gewoon niet goed in zijn hoofd vermoed ikquote:
Hij was ooit, lang geleden, user van de maand compleet met interview en alles en daaruit bleek al dat hij moslim was. Dat was lang voordat hij begon met dit stokpaardje van hem waar hij reageert op elke kritiek op moslims.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:46 schreef matspontius het volgende:
[..]
Negeer die halve gare nou gewoon want hij/zij neemt jullie allemaal gigantisch in de maling door te doen alsof hij/zij moslim is!!
Als die politie agente hem op dat moment doodgeschoten had, dan was ze een als een enorme held behandeld denk ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:34 schreef tesssssssss het volgende:
Oh, hij zit gewoon te lachen. "Eng" is nog een understatement.
[ x ]
Klopt.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:41 schreef nixxx het volgende:
En geen artikel op nu.nl over deze aanslag trouwens
Misschien kunnen ze het niet bijhouden met al die verschillende aanslagenquote:Op zondag 16 februari 2025 09:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Klopt.
https://www.nu.nl/buitenl(...)auto-in-munchen.html
Dat lijkt zo, maar als je klikt op hoe ze het overzicht samenstellen lees je:quote:Op zondag 16 februari 2025 09:41 schreef nixxx het volgende:
Maar aanslagen zijn geen groot nieuws voor de nu redactie dus dan moet je verder doorklikken om dat te zien.quote:Zo stellen we deze rubriek samen
We vinden het belangrijk dat jij altijd het grootste nieuws als eerste ziet. Verhalen over de belangrijkste onderwerpen staan voor iedereen bovenaan in dit blok.
Door zijn religieus labeltje superieur vinden en iedereen die niet zoals hij is doden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat was het motief?²
Correct. Daarom blijft een bepaalde groep users ook structureel weg uit topics als deze.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Radicale islamieten die nog steeds onder valse voorwendselen Europa binnenkomen slachten sinds 2015 onschuldige burgers en kinderen af met mesaanvallen, spijkerbommen en aanrijdingen, maar het debat in de politiek en media gaat nog steeds over het gevaar van AfD, Trump en Rusland. Vance heeft inderdaad gewoon gelijk dat we een vijandige mogendheid hebben geïmporteerd in de vorm van de islam die het gemunt hebben op onschuldige burgers. Dat benoemen en het hele policor-circus roept weer moord en brand. Woestmakend.
Islamofobie bestaat niet. Dit zijn aantijging die er komen zodra mensen de Islam bekritiseren, precies om situaties als deze.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De realiteit is dat er vanuit die hoek zelden tot nooit kritiek uit op Islam omdat vele geen probleem zien in de Islam en zelfs nieuwsgierig zijn naar deze niet-Westerse religie en cultuur, die men veel beter acht dan de Christelijk-Joodse fundamenten van het Westen. Islamofilie is in zulke kringen dan ook een veel voorkomend fenomeen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, een gezonde reactie is simpelweg snappen dat de radicale islam een gevaar vormt en daar maatregelen op te nemen i.p.v. islamofobie uitspuiten. Islamofobie is de angst en afkeer van *alles* wat met de islam te maken heeft, dus inclusief alle moslims.
Maargoed, ik zie al welke kant dit topic op gaat. Rechts Nederland sloopt echt alle mogelijkheden om kritiek te uitten op de islam vanuit links
Velen van deze mensen zullen het probleem niet zoeken bij zo'n terrorist, maar bij het Westen en de Westerse samenleving. Dat is nog wel het meest zorgwekkende aan alles.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:18 schreef gwn_een_user het volgende:
rust in vrede. ik lees dit nieuws nu veel te vaak. kinderen afgeslacht door mensen die hier niet horen. zo simpel is het gwn. ooit was ik zeer terughoudend om zo te spreken, maar nu niet meer.
ik hoop dat de 'refugees welcome' types blij zijn
De doodstraf is volgens sommigen niet 'humaan' of zo.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:50 schreef Jahr00n het volgende:
Als we nou eens de doodstraf invoeren voor dit soort terrorisme dan zijn we al een stap verder.
Wordt tijd voor een centraal aanslagen topic op nu.nlquote:Op zondag 16 februari 2025 09:41 schreef nixxx het volgende:
Ik denk dat ze liever doorgaat als politieagent dan om zelf in de cel te belanden.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als die politie agente hem op dat moment doodgeschoten had, dan was ze een als een enorme held behandeld denk ik.
Ik heb kritiek op alle religies.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo jammer dat dit als oorzaak word op gevoerd, alles om het maar niet op de islam te hoeven steken of de lokale cultuur, het komt zogezegt door oorlogs trauma's.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:27 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als het veel Syriërs en Afghanen zijn, in die landen is het wel oorlog geweest. Die hebben heel veel geweld gezien.
Die zijn misschien wel helemaal doorgedraaid.
Ik kan geen andere reden bedenken waarom je anders random mensen neer zou steken. Vooral geen kinderen.Die zijn gewoon gek. Hier is ook geen plaats om die mensen te genezen. Wachtlijsten bij de GGZ.
Dus die lopen hier rond als een tijdbom. Of in Oostenrijk. Of in Duitsland. Of in Engeland.
Vermoed ik.
Jaja, en in dat interview en alles kan hij/zij de boel niet faken zeker? Want het is overduidelijk dat hij/zij de boel hier gigantisch in de maling neemt en iedereen belachelijk probeert te makenquote:Op zondag 16 februari 2025 08:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij was ooit, lang geleden, user van de maand compleet met interview en alles en daaruit bleek al dat hij moslim was. Dat was lang voordat hij begon met dit stokpaardje van hem waar hij reageert op elke kritiek op moslims.
Combinatie van religie en cultuur, achterhaalde denkbeelden, frustratie dat al die ongelovigen wel succesvol zijn in het leven.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:11 schreef StarTrek het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo jammer dat dit als oorzaak word op gevoerd, alles om het maar niet op de islam te hoeven steken of de lokale cultuur, het komt zogezegt door oorlogs trauma's.
Hoeveel aanslagen hebben Oekrainers al gepleegd in Europa?
Plus dat er gewoon openlijke oproepen en opdrachten zijn vanuit jihadistische hoek om aanslagen te plegen en deze ook gepleegd worden door extremistische moslims zonder traumatische achtergrond.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:11 schreef StarTrek het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo jammer dat dit als oorzaak word op gevoerd, alles om het maar niet op de islam te hoeven steken of de lokale cultuur, het komt zogezegt door oorlogs trauma's.
Ik vind het allebij een probleem en ik snap ook niet dat zoveel mensen de behoefte hebben om het Russische gevaar en het Islamitsche gevaar te ontkennen, terwijl het duidelijk zichtbaar isquote:Op zondag 16 februari 2025 07:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hou toch op...
Voor zover we weten 1quote:Op zondag 16 februari 2025 10:11 schreef StarTrek het volgende:
[..]
Het zijn wel Islamieten, maar dan nog moet je wel heel wreed zijn om bijvoorbeeld een kind van 2 te kunnen neersteken. Die in Munchen heeft ook een moeder met een dochtertje van 2 dood gereden.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:11 schreef StarTrek het volgende:
[..]
Een duidelijke statement vanuit de moslim gemeenschap dat ze afstand nemen van dergelijke tereurdaden zou wel helpen ja.quote:Op zondag 16 februari 2025 01:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is ook geen probleem van de Islam, ik heb helemaal geen problemen met de Moslims in mijn buurt, kan er goed mee praten, en ze weten dat ik homo ben, een goed Moslim zal nooit een oordeel uitspreken over iemand anders. Het probleem is de geradicaliseerde moslims, echter vanuit de Moslimgemeenschap zie ik hier maar weinig weerstand tegen, als Moslims in Europa op erkenning en respect willen rekenen zouden ze veel meer moeten doen om die uitwassen tegen te gaan.
Punt is natuurlijk wel dat 'de moslimgemeenschap' helemaal geen geheel is. Turken bijvoorbeeld hebben helemaal niks met Afghanen en zijn ook vaak wantrouwig jegens Syriers. Het is niet alleen maar religie, het is ook een cultureel dingetje.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:43 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Een duidelijke statement vanuit de moslim gemeenschap dat ze afstand nemen van dergelijke tereurdaden zou wel helpen ja.
Blijft altijd angstvallig stil vanuit die hoek.
Door het volk wel, maar niet door haar werkgever en de rechterlijke macht.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als die politie agente hem op dat moment doodgeschoten had, dan was ze een als een enorme held behandeld denk ik.
Dank je wel voetbalamanager. Klopt, ik ben inderdaad overtuigd Moslim.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij was ooit, lang geleden, user van de maand compleet met interview en alles en daaruit bleek al dat hij moslim was.
Ik herken me hier totaal niet in moet ik zeggen. Stukje defect perceptiemanagement lijkt het wel.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:11 schreef matspontius het volgende:
[..]
Jaja, en in dat interview en alles kan hij/zij de boel niet faken zeker? Want het is overduidelijk dat hij/zij de boel hier gigantisch en de maling neemt en iedereen belachelijk probeert te maken
Te veel eer. Op dat plaatje waar de dader aan het lachen is kun je goed zien dat er een steekje los zit. Ondanks Islam, niet dankzij.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:52 schreef Halcon het volgende:
Alweer de religie van de vrede aan het werk?
Dat is waar, maar ze zijn over algemeen redelijk goed georganiseerd, en nemen over algemeen een standpunt van hogeraf aan.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Punt is natuurlijk wel dat 'de moslimgemeenschap' helemaal geen geheel is. Turken bijvoorbeeld hebben helemaal niks met Afghanen en zijn ook vaak wantrouwig jegens Syriers. Het is niet alleen maar religie, het is ook een cultureel dingetje.
Sinds wanneer is de Koran een kookboek?quote:Op zondag 16 februari 2025 11:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik herken me hier totaal niet in moet ik zeggen. Stukje defect perceptiemanagement lijkt het wel.
Maar laten we aub bij het onderwerp blijven, stelling: dit soort aanslagen worden in de regel uitgevoerd door gekken. Gekken die ook uit een kookboek nog inspiratie kunnen halen voor hun daden.
Ik ben het eens met die stelling. Laten we dat als 0lijn hanteren aub.
Jason.²
Inderdaad. Dat vingertje omhoog. Iemand die Allah op plek 1 in het leven zet.. Dan zit er idd een steekje los.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Te veel eer. Op dat plaatje waar de dader aan het lachen is kun je goed zien dat er een steekje los zit. Ondanks Islam, niet dankzij.²
Ik ben wel benieuwd wat jij vindt van Moslims die zelfmoord plegen in de naam van God.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Te veel eer. Op dat plaatje waar de dader aan het lachen is kun je goed zien dat er een steekje los zit. Ondanks Islam, niet dankzij.²
Er zijn meerdere statements geweest en demonstraties vanuit diverse moslimgemeenschappen.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:43 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Een duidelijke statement vanuit de moslim gemeenschap dat ze afstand nemen van dergelijke tereurdaden zou wel helpen ja.
Je moet ook je focus op die 72 maagden zettenquote:Op zondag 16 februari 2025 10:42 schreef tesssssssss het volgende:
Het zijn wel Islamieten, maar dan nog moet je wel heel wreed zijn om bijvoorbeeld een kind van 2 te kunnen neersteken. Die in Munchen heeft ook een moeder met een dochtertje van 2 dood gereden.
Dat bedoel ik. Dan moet je mentaal heel wreed zijn. Probeer je maar eens voor te stellen dat je een kind van 2 zou moeten neersteken.
Die hele extreme Islamieten doen dat voor Allah.
die zal het nog steeds ontkennen waarschijnlijkquote:Op zondag 16 februari 2025 12:58 schreef Toine51 het volgende:
Verdachte mesaanval Oostenrijk gelieerd aan IS, was online geradicaliseerd - https://nos.nl/l/2556071
Never forget, he Judith?
https://x.com/JudithSargentin/status/600276891883417600
Knieen? Ik zou een hele slechte agent zijn, want ik zou hem dwars door zijn kop schieten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:25 schreef halfway het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld? Want dan mis ik ze blijkbaar.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er zijn meerdere statements geweest en demonstraties vanuit diverse moslimgemeenschappen.
Voor zo'n type agent is er in de zuidelijke staten van de VS nog voldoende werk te vinden denk ik.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Knieen? Ik zou een hele slechte agent zijn, want ik zou hem dwars door zijn kop schieten.
Omdat de moderne Duitse maar ook de Nederlandse politie een ruggegraatloos clubje is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:25 schreef halfway het volgende:
[..]
Alsof jij "die hoek" actief volgt behalve wat je buiten een krant leest of op TV ziet.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:43 schreef littlemindy het volgende:
[..]
quote:Verdachte mesaanval Oostenrijk gelieerd aan IS, was online geradicaliseerd
De Oostenrijkse politie gaat ervan uit dat de verdachte van de mesaanval van gisteren een radicale moslim is en spreekt van terrorisme. Een Syriër stak in Villach, een plaats in de regio Karinthië, zes mensen neer. Een jongen van 14 jaar kwam daarbij om het leven. Vijf anderen raakten gewond, van wie twee ernstig.
Volgens de politie had de verdachte banden met IS en is hij online geradicaliseerd. De autoriteiten spreken dan ook van "islamitisch terrorisme". De 23-jarige verdachte heeft een verblijfsvergunning in Oostenrijk. Hij was niet in beeld bij politie en justitie.
Minister Karner van Binnenlandse Zaken zei: "Ik voel de woede over een islamistische dader die hier in deze stad willekeurig onschuldige mensen heeft neergestoken."
Maaltijdbezorger
De vermoedelijke dader werd kort na het misdrijf aangehouden nadat een maaltijdbezorger hem had aangereden met zijn auto. De bezorger, een 42-jarige Syrische man, werd uitgebreid bedankt door de gouverneur van Karinthië, Peter Kaiser. "Dit toont aan hoe terroristisch kwaad en de goedheid van de mens binnen één en dezelfde nationaliteit kunnen samenkomen", zei hij.
https://nos.nl/artikel/25(...)line-geradicaliseerd
Je zou voor eigen rechter spelen?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Knieen? Ik zou een hele slechte agent zijn, want ik zou hem dwars door zijn kop schieten.
https://www.nu.nl/algemee(...)egen-terrorisme.htmlquote:Op zondag 16 februari 2025 13:08 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld? Want dan mis ik ze blijkbaar.
Omdat de man op dit moment geen gevaar vormt:quote:Op zondag 16 februari 2025 14:37 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Omdat de moderne Duitse maar ook de Nederlandse politie een ruggegraatloos clubje is.
Niet genoeg, schijnbaar.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/algemee(...)egen-terrorisme.html
https://www.bnnvara.nl/jo(...)ranse-politieagenten
https://www.bnnvara.nl/jo(...)uit-tegen-extremisme
https://www.kn.nl/nieuws/(...)nt-tegen-terrorisme/
Binnen 30 seconden bij elkaar gegoogled
Wat is of was er gelogen aan haar tweet?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:02 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
die zal het nog steeds ontkennen waarschijnlijk
Het heeft alles met ruggegraat te maken. Het zal andere terroristen motiveren.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:58 schreef oblo het volgende:
[..]
Omdat de man op dit moment geen gevaar vormt:
[ afbeelding ]
Heeft niks met ruggengraat te maken.
Groetjes oblo
quote:Volgens Michaela Kohlweiß, politiechef in de regio Karinthië, gebeurde de radicalisering waarschijnlijk in slechts enkele weken tijd.
Huis met IS vlaggen maar zogenaamd binnen enkele weken geradicaliseerd... Daar heb ik zo mijn twijfels bij.quote:Tijdens een huiszoeking bij G. bleek dat er verschillende IS-vlaggen aan de muur hingen.
Toch maar eens even checken welke moskee deze 'gelovige' bezocht.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:36 schreef Anton91 het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)via-tiktok~adf8db77/
[..]
[..]
Huis met IS vlaggen maar zogenaamd binnen enkele weken geradicaliseerd... Daar heb ik zo mijn twijfels bij.
Dat terwijl het eigenlijk andersom is: voor dit soort daden de doodstraf niet geven, is niet humaan.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De doodstraf is volgens sommigen niet 'humaan' of zo.
Laat zien waar ik dat doe.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Grapjas....
Je steunt overal bv Israel in hun genocide.
En hier dump je allemaal onzin over de haat tegen buitenlanders. Slaat allemaal nergens op.
Dus dan kan je wel dom roepen dat ik dom zou zijn of een trol, maar je zet jezelf alleen maar voor schut.
wellicht kwamen ze via het land, maar 1 en 1 is nog steeds 2 dat zie je ook nu weer in oostenrijk.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:48 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Wat is of was er gelogen aan haar tweet?
Was er wel bewijs dat er IS-strijders naar Europa kwamen met bootjes.
Let wel, bewijs he? Geen aannames, maar keihard bewijs. Was dat bewijs er?
Dat klopt, maar deze linkse wegkijkster- dat is ze overduidelijk wel- heeft verder eigenlijk niets getweet wat niet waar was op dat moment. Toch wordt haar tweet keer op keer aangehaald.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wellicht kwamen ze via het land, maar 1 en 1 is nog steeds 2 dat zie je ook nu weer in oostenrijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |