Niemand binnen laten dus. En per direct alle statushouders terug. Geen risico's.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dus toch de trauma's. De grootste gemene deler. Dus dat kan niet anders. Veel van die gasten zijn verknipt geraakt door de ellende in hun oorspronkelijke habitat.²
Zou het voor jou uitmaken dat iemand in een psychose zit als hij je kind doodsteekt?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat hij in een psychose zit. Die blik in zijn ogen verraad genoeg.²
Mijn kind komt er niet door terug maar dan weet ik waar ik mijn boosheid op kan richten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:39 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zou het voor jou uitmaken dat iemand in een psychose zit als hij je kind doodsteekt?
Waarop dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn kind komt er niet door terug maar dan weet ik waar ik mijn boosheid op kan richten.²
Indirect geef je dus toe dat het probleem niet de Islam is. Want met alle statushouders terugsturen houd je nog 98% van de Moslims hier.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niemand binnen laten dus. En per direct alle statushouders terug. Geen risico's.
Ik denk dat hij met deze daad zijn god aan het verheerlijken is. Hij zit ook met zijn vingertje omhoog wat al die trouwe moslims doen en dan vieren ze dus dat hun god de grootste is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet iedereen die in een psychose zit gaat random mensen doodsteken hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met deze daad zijn god aan het verheerlijken is. Hij zit ook met zijn vingertje omhoog wat al die trouwe moslims doen en dan vieren ze dus dat hun god de grootste is. En je zou het inderdaad ook kunnen zien als een psychose inderdaad.
[ afbeelding ]
Die zich hardop uitten tegen het geweld van hun mede geloofsgenoten. Oh…wachtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor de enkele Moslim die zich slecht gedraagt. De Islam geeft hiervoor de juiste tools. Zo blijkt ook, verreweg de meeste Moslims zijn vriendelijke goedlachse ambachtelijke bourgondiėrs.²
Je ziet inderdaad wel dat het uitschot is!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie nog helemaal geen topic? Heb je een link dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:59 schreef einzeinz het volgende:
En ondertussen (de laatste 2 uur)
- Mesaanval in Dublin
- En een dodelijke afloop voor een 19-jarige man in Anderlecht (Brussel) nadat hij door een drugsbende in koelenbloede werd afgeknald met een kalasjnikov op straat
Heel fijne avond
Het omhoog wijzende vingertje zegt genoeg.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, op de psychoses natuurlijk!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn kind komt er niet door terug maar dan weet ik waar ik mijn boosheid op kan richten.²
Die maken zich meer druk om Islamofobie dan om wat er allemaal uit naam van hun vreedzame religie gebeurt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:42 schreef Momo het volgende:
Bijzonder wat dit soort gasten denken, ze maken de toekomst voor andere moslims in westerse landen alleen maar lastiger zo.
Het is ook geen probleem van de Islam, ik heb helemaal geen problemen met de Moslims in mijn buurt, kan er goed mee praten, en ze weten dat ik homo ben, een goed Moslim zal nooit een oordeel uitspreken over iemand anders. Het probleem is de geradicaliseerde moslims, echter vanuit de Moslimgemeenschap zie ik hier maar weinig weerstand tegen, als Moslims in Europa op erkenning en respect willen rekenen zouden ze veel meer moeten doen om die uitwassen tegen te gaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Indirect geef je dus toe dat het probleem niet de Islam is. Want met alle statushouders terugsturen houd je nog 98% van de Moslims hier.²
Slachtofferschap is een cultureel en religieus dingetje.quote:Op zondag 16 februari 2025 01:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is ook geen probleem van de Islam, ik heb helemaal geen problemen met de Moslims in mijn buurt, kan er goed mee praten, en ze weten dat ik homo ben, een goed Moslim zal nooit een oordeel uitspreken over iemand anders. Het probleem is de geradicaliseerde moslims, echter vanuit de Moslimgemeenschap zie ik hier maar weinig weerstand tegen, als Moslims in Europa op erkenning en respect willen rekenen zouden ze veel meer moeten doen om die uitwassen tegen te gaan.
Aangepast (voor zover het past in de beschikbare ruimte)quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:07 schreef FreezePop het volgende:
Dat is niet de titel van het nieuwsbericht, waarom veranderen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |