abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216698197
Waarom is dit nieuws helemaal verdwenen uit de hoofdpagina van nu.nl?

En stel dat het een psychose was, waarom krijgen Syriërs dan blijkbaar alsnog proportioneel meer psychoses dan andere getraumatiseerde oorlogsslachtoffers?
pi_216698290
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, ik denk dat hij in een psychose zit. Die blik in zijn ogen verraad genoeg.

:{²
Knap dat die figuren zogenaamd in een psychose zitten, maar wel in staat zijn om zich te richten op "ongelovigen" zoals ze vaak zeggen....
_O-
pi_216698337
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2025 07:39 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Knap dat die figuren zogenaamd in een psychose zitten, maar wel in staat zijn om zich te richten op "ongelovigen" zoals ze vaak zeggen....
_O-
Een racistische psychose dus! :D
pi_216698356
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 23:44 schreef Hoppahop het volgende:
Oh…weer een mesaanval. Nu in Dublin.
Toevallig weer een moslim?
pi_216698360
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Radicale islamieten die nog steeds onder valse voorwendselen Europa binnenkomen slachten sinds 2015 onschuldige burgers en kinderen af met mesaanvallen, spijkerbommen en aanrijdingen, maar het debat in de politiek en media gaat nog steeds over het gevaar van AfD, Trump en Rusland. Vance heeft inderdaad gewoon gelijk dat we een vijandige mogendheid hebben geïmporteerd in de vorm van de islam die het gemunt hebben op onschuldige burgers. Dat benoemen en het hele policor-circus roept weer moord en brand. Woestmakend.
Hou toch op...

Een enkele aanslag met een paar doden per jaar?
Of knettergekke figuren zoals Trump en Poetin die wereldwijde rampen veroorzaken.

Wat is erger? Idd, die 2e.
Europese problemen zijn er, zeker. AFD en andere racistische partijen die opstormen zijn een gevaar.
Maar de grotere gevaren zijn de VS en Rusland.
  zondag 16 februari 2025 @ 08:07:16 #181
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_216698399
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 07:56 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Hou toch op...

Of knettergekke figuren zoals Trump en Poetin die wereldwijde rampen veroorzaken.

Europese problemen zijn er, zeker. AFD en andere racistische partijen die opstormen zijn een gevaar.
Je kind zou omkomen bij zo'n aanslag.

Jezelf een beetje druk lopen maken over Trump en Poetin terwijl in je eigen land massa's tuig geïmporteerd wordt. :')
pi_216698418
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 07:56 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Hou toch op...

Trump en wereldwijde rampen?
Welke dan?
:')
pi_216698440
Bianconeri zit ook in een psychose :')
pi_216698482
Schultz had gezegd dat dit figuur het land wordt uitgezet als hij zijn straf heeft uitgezeten...

Dus hij weet al dat deze "strijder" geen levenslang krijgt?
Want dit figuur mag nóóit meer vrijkomen met nu al tweevoudige moord...

Of zou Schultz dit zeggen omdat er verkiezingen aankomen?
Nou....
pi_216698644
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2025 08:07 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Je kind zou omkomen bij zo'n aanslag.

Jezelf een beetje druk lopen maken over Trump en Poetin terwijl in je eigen land massa's tuig geïmporteerd wordt. :')
Is heel erg natuurlijk als het je overkomt, maar gebeurt overigens ook vaak genoeg binnen huiselijk geweld.
En gebeurt daarnaast zeer zelden.

Dus ja heel erg, maar staat in het niets vergeleken met andere wereld problemen.

quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 08:11 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Trump en wereldwijde rampen?
Welke dan?
Ja
pi_216698650
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2025 08:15 schreef BeriBeri het volgende:
Want wereldwijde problemen erger vinden dan een zeldzame aanslag is een psychose?

Ok :')
pi_216698780
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 08:38 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Is heel erg natuurlijk als het je overkomt, maar gebeurt overigens ook vaak genoeg binnen huiselijk geweld.
En gebeurt daarnaast zeer zelden.

Dus ja heel erg, maar staat in het niets vergeleken met andere wereld problemen.
Oh ja joh.
Je kind komt om door toedoen van zo'n haatbaard, en je moet gewoon relativeren.
" ach in Afrika gaan kindjes dood van de honger"...
Zoiets?

Daarbij, huiselijk geweld is erg maar meestal gericht op 1 persoon.
En dan weet je waar het vandaan komt. Bij een aanslag weet je nooit wanneer je aan de beurt bent he?
quote:
Ja
Ja wat?
Geef eens een onderbouwd antwoord.
  zondag 16 februari 2025 @ 08:52:07 #188
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_216698784
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2025 08:15 schreef BeriBeri het volgende:
Die is gewoon niet goed in zijn hoofd vermoed ik
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_216698798
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:46 schreef matspontius het volgende:

[..]
Negeer die halve gare nou gewoon want hij/zij neemt jullie allemaal gigantisch in de maling door te doen alsof hij/zij moslim is!!
Hij was ooit, lang geleden, user van de maand compleet met interview en alles en daaruit bleek al dat hij moslim was. Dat was lang voordat hij begon met dit stokpaardje van hem waar hij reageert op elke kritiek op moslims.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 16 februari 2025 @ 09:33:44 #190
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_216699253
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 23:34 schreef tesssssssss het volgende:
Oh, hij zit gewoon te lachen. "Eng" is nog een understatement.

[ x ]
Als die politie agente hem op dat moment doodgeschoten had, dan was ze een als een enorme held behandeld denk ik.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 16 februari 2025 @ 09:41:50 #191
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_216699353
En geen artikel op nu.nl over deze aanslag trouwens
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_216699364
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2025 09:41 schreef nixxx het volgende:
Klopt.
https://www.nu.nl/buitenl(...)auto-in-munchen.html
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 16 februari 2025 @ 09:44:06 #193
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_216699377
quote:
Misschien kunnen ze het niet bijhouden met al die verschillende aanslagen
  zondag 16 februari 2025 @ 09:45:11 #194
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_216699390
quote:
Dat lijkt zo, maar als je klikt op hoe ze het overzicht samenstellen lees je:

quote:
Zo stellen we deze rubriek samen
We vinden het belangrijk dat jij altijd het grootste nieuws als eerste ziet. Verhalen over de belangrijkste onderwerpen staan voor iedereen bovenaan in dit blok.
Maar aanslagen zijn geen groot nieuws voor de nu redactie dus dan moet je verder doorklikken om dat te zien.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_216699414
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ernstig. Ontzettend sneu, vooral voor de ouders.

Wat was het motief?

:{²
Door zijn religieus labeltje superieur vinden en iedereen die niet zoals hij is doden.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zondag 16 februari 2025 @ 09:50:05 #196
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216699450
Tja, dit is helaas niet meer verbazingwekkend. We zullen er helaas aan moeten wennen dat zulke situaties zich meermaals per jaar voor zullen doen in het Westen. En je zou zeggen dat dit genoeg is om echt eens de instroom vanuit bepaalde landen te stoppen en ook te beginnen met het uitzetten van migranten. Maar nee, dit is het allemaal waard volgens sommigen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Radicale islamieten die nog steeds onder valse voorwendselen Europa binnenkomen slachten sinds 2015 onschuldige burgers en kinderen af met mesaanvallen, spijkerbommen en aanrijdingen, maar het debat in de politiek en media gaat nog steeds over het gevaar van AfD, Trump en Rusland. Vance heeft inderdaad gewoon gelijk dat we een vijandige mogendheid hebben geïmporteerd in de vorm van de islam die het gemunt hebben op onschuldige burgers. Dat benoemen en het hele policor-circus roept weer moord en brand. Woestmakend.
Correct. Daarom blijft een bepaalde groep users ook structureel weg uit topics als deze.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:31 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
De radicale islam én islamofobie zijn een gevaar. :)

In jouw hoofd kan er altijd maar 1 probleem spelen?
Islamofobie bestaat niet. Dit zijn aantijging die er komen zodra mensen de Islam bekritiseren, precies om situaties als deze.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:38 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Nee, een gezonde reactie is simpelweg snappen dat de radicale islam een gevaar vormt en daar maatregelen op te nemen i.p.v. islamofobie uitspuiten. Islamofobie is de angst en afkeer van *alles* wat met de islam te maken heeft, dus inclusief alle moslims.

Maargoed, ik zie al welke kant dit topic op gaat. Rechts Nederland sloopt echt alle mogelijkheden om kritiek te uitten op de islam vanuit links :O
De realiteit is dat er vanuit die hoek zelden tot nooit kritiek uit op Islam omdat vele geen probleem zien in de Islam en zelfs nieuwsgierig zijn naar deze niet-Westerse religie en cultuur, die men veel beter acht dan de Christelijk-Joodse fundamenten van het Westen. Islamofilie is in zulke kringen dan ook een veel voorkomend fenomeen.

Dit is trouwens ook terug te zien op FOK!, waar sommigen reppen over hoeveel ze wel niet leren van Islamtische vrienden, dat Islamtische migranten een fantastische bijdrage aan de samenleving zou zijn of er enthousiast verhalen worden gedeeld over vakanties naar Islamtische landen zoals Iran en Pakistan.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 21:18 schreef gwn_een_user het volgende:
rust in vrede. ik lees dit nieuws nu veel te vaak. kinderen afgeslacht door mensen die hier niet horen. zo simpel is het gwn. ooit was ik zeer terughoudend om zo te spreken, maar nu niet meer.

ik hoop dat de 'refugees welcome' types blij zijn
Velen van deze mensen zullen het probleem niet zoeken bij zo'n terrorist, maar bij het Westen en de Westerse samenleving. Dat is nog wel het meest zorgwekkende aan alles.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216699454
Als we nou eens de doodstraf invoeren voor dit soort terrorisme dan zijn we al een stap verder.
  zondag 16 februari 2025 @ 09:51:43 #198
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216699469
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 09:50 schreef Jahr00n het volgende:
Als we nou eens de doodstraf invoeren voor dit soort terrorisme dan zijn we al een stap verder.
De doodstraf is volgens sommigen niet 'humaan' of zo.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216699513
quote:
Wordt tijd voor een centraal aanslagen topic op nu.nl
pi_216699524
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2025 09:33 schreef nixxx het volgende:

[..]
Als die politie agente hem op dat moment doodgeschoten had, dan was ze een als een enorme held behandeld denk ik.
Ik denk dat ze liever doorgaat als politieagent dan om zelf in de cel te belanden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')