Je ziet inderdaad wel dat het uitschot is!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat hij in een psychose zit. Die blik in zijn ogen verraad genoeg.²
Ik zie nog helemaal geen topic? Heb je een link dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:59 schreef einzeinz het volgende:
En ondertussen (de laatste 2 uur)
- Mesaanval in Dublin
- En een dodelijke afloop voor een 19-jarige man in Anderlecht (Brussel) nadat hij door een drugsbende in koelenbloede werd afgeknald met een kalasjnikov op straat
Heel fijne avond
Het omhoog wijzende vingertje zegt genoeg.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, op de psychoses natuurlijk!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn kind komt er niet door terug maar dan weet ik waar ik mijn boosheid op kan richten.²
Die maken zich meer druk om Islamofobie dan om wat er allemaal uit naam van hun vreedzame religie gebeurt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:42 schreef Momo het volgende:
Bijzonder wat dit soort gasten denken, ze maken de toekomst voor andere moslims in westerse landen alleen maar lastiger zo.
Het is ook geen probleem van de Islam, ik heb helemaal geen problemen met de Moslims in mijn buurt, kan er goed mee praten, en ze weten dat ik homo ben, een goed Moslim zal nooit een oordeel uitspreken over iemand anders. Het probleem is de geradicaliseerde moslims, echter vanuit de Moslimgemeenschap zie ik hier maar weinig weerstand tegen, als Moslims in Europa op erkenning en respect willen rekenen zouden ze veel meer moeten doen om die uitwassen tegen te gaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Indirect geef je dus toe dat het probleem niet de Islam is. Want met alle statushouders terugsturen houd je nog 98% van de Moslims hier.²
Slachtofferschap is een cultureel en religieus dingetje.quote:Op zondag 16 februari 2025 01:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is ook geen probleem van de Islam, ik heb helemaal geen problemen met de Moslims in mijn buurt, kan er goed mee praten, en ze weten dat ik homo ben, een goed Moslim zal nooit een oordeel uitspreken over iemand anders. Het probleem is de geradicaliseerde moslims, echter vanuit de Moslimgemeenschap zie ik hier maar weinig weerstand tegen, als Moslims in Europa op erkenning en respect willen rekenen zouden ze veel meer moeten doen om die uitwassen tegen te gaan.
Aangepast (voor zover het past in de beschikbare ruimte)quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:07 schreef FreezePop het volgende:
Dat is niet de titel van het nieuwsbericht, waarom veranderen?
Knap dat die figuren zogenaamd in een psychose zitten, maar wel in staat zijn om zich te richten op "ongelovigen" zoals ze vaak zeggen....quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een racistische psychose dus!quote:Op zondag 16 februari 2025 07:39 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Knap dat die figuren zogenaamd in een psychose zitten, maar wel in staat zijn om zich te richten op "ongelovigen" zoals ze vaak zeggen....
Toevallig weer een moslim?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:44 schreef Hoppahop het volgende:
Oh…weer een mesaanval. Nu in Dublin.
Hou toch op...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Radicale islamieten die nog steeds onder valse voorwendselen Europa binnenkomen slachten sinds 2015 onschuldige burgers en kinderen af met mesaanvallen, spijkerbommen en aanrijdingen, maar het debat in de politiek en media gaat nog steeds over het gevaar van AfD, Trump en Rusland. Vance heeft inderdaad gewoon gelijk dat we een vijandige mogendheid hebben geïmporteerd in de vorm van de islam die het gemunt hebben op onschuldige burgers. Dat benoemen en het hele policor-circus roept weer moord en brand. Woestmakend.
Je kind zou omkomen bij zo'n aanslag.quote:Op zondag 16 februari 2025 07:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hou toch op...
Een enkele aanslag met een paar doden per jaar?
Of knettergekke figuren zoals Trump en Poetin die wereldwijde rampen veroorzaken.
Wat is erger? Idd, die 2e.
Europese problemen zijn er, zeker. AFD en andere racistische partijen die opstormen zijn een gevaar.
Maar de grotere gevaren zijn de VS en Rusland.
Trump en wereldwijde rampen?quote:Op zondag 16 februari 2025 07:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hou toch op...
Een enkele aanslag met een paar doden per jaar?
Of knettergekke figuren zoals Trump en Poetin die wereldwijde rampen veroorzaken.
Wat is erger? Idd, die 2e.
Europese problemen zijn er, zeker. AFD en andere racistische partijen die opstormen zijn een gevaar.
Maar de grotere gevaren zijn de VS en Rusland.
Is heel erg natuurlijk als het je overkomt, maar gebeurt overigens ook vaak genoeg binnen huiselijk geweld.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:07 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Je kind zou omkomen bij zo'n aanslag.
Jezelf een beetje druk lopen maken over Trump en Poetin terwijl in je eigen land massa's tuig geïmporteerd wordt.
Jaquote:Op zondag 16 februari 2025 08:11 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Trump en wereldwijde rampen?
Welke dan?
Oh ja joh.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is heel erg natuurlijk als het je overkomt, maar gebeurt overigens ook vaak genoeg binnen huiselijk geweld.
En gebeurt daarnaast zeer zelden.
Dus ja heel erg, maar staat in het niets vergeleken met andere wereld problemen.
Ja wat?quote:Ja
Die is gewoon niet goed in zijn hoofd vermoed ikquote:
Hij was ooit, lang geleden, user van de maand compleet met interview en alles en daaruit bleek al dat hij moslim was. Dat was lang voordat hij begon met dit stokpaardje van hem waar hij reageert op elke kritiek op moslims.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:46 schreef matspontius het volgende:
[..]
Negeer die halve gare nou gewoon want hij/zij neemt jullie allemaal gigantisch in de maling door te doen alsof hij/zij moslim is!!
Als die politie agente hem op dat moment doodgeschoten had, dan was ze een als een enorme held behandeld denk ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:34 schreef tesssssssss het volgende:
Oh, hij zit gewoon te lachen. "Eng" is nog een understatement.
[ x ]
Klopt.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:41 schreef nixxx het volgende:
En geen artikel op nu.nl over deze aanslag trouwens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |