Dank voor de tip spekkie big! Ken je het stripje trouwens.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:22 schreef sp3c het volgende:
Als je de mentions er later bij edit dan doen ze het niet
@:bansheeboy
In welke context mevrouw?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Boys, wat vinden we van "klapjosti"?
@:jippie @:straatcommando.²
Waarom is mijn keurige reactie op bovenstaande quote verwijderd?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:41 schreef BansheeBoy.. het volgende:
[..]
Indirect geef je dus toe dat het probleem niet de Islam is. Want met alle statushouders terugsturen houd je nog 98% van de Moslims hier.²
Goedemorgen Jippie. Dank voor de aandacht, waardeer ik zeer. Bij deze het welse bericht:quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat loop jij nou te lullen achterlijke klapjosti?
Het is toch aan TS om een TT te kiezen?quote:Op zondag 16 februari 2025 03:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Aangepast (voor zover het past in de beschikbare ruimte)
Verwijderd, post waar hij op reageert ookquote:Op zondag 16 februari 2025 10:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goedemorgen Jippie. Dank voor de aandacht, waardeer ik zeer. Bij deze het welse bericht:
[..]²
Volgende keur graag iets meer nuance ipv de gehele islamitische cultuur als problematisch weg te zetten. Als je de term' islamistische cultuur' had gebruikt had het kunnen blijven staan. Daarnaast ging het richting 'jij-bak' en dat is niet nodig in een discussie.quote:Op zondag 16 februari 2025 07:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom is mijn keurige reactie op bovenstaande quote verwijderd?
Echt bizar, wtf
Gewoon zoveel mogelijk de titel van de bron aanhouden. In een volgend deel kan de actualiteit tot een andere TT leiden.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:33 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het is toch aan TS om een TT te kiezen?
Er zijn tig topics waarbij de TT de bron niet aanhoudt. Er werd hier altijd gezegd dat dit de vrijheid van de TS is. Vrij selectief dit.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gewoon zoveel mogelijk de titel van de bron aanhouden. In een volgend deel kan de actualiteit tot een andere TT leiden.
En er zijn tig TT's die worden aangepast.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:42 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Er zijn tig topics waarbij de TT de bron niet aanhoudt. Er werd hier altijd gezegd dat dit de vrijheid van de TS is. Vrij selectief dit.
Excuus, in alle drukte vergeten je te bedanken.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Verwijderd, post waar hij op reageert ook
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:24 schreef Loverboii het volgende:
Mss eens stoppen met dat micro-managen, we zijn heus geen kindjes.
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:24 schreef Loverboii het volgende:
Mss eens stoppen met dat micro-managen, we zijn heus geen kindjes.
@spec is iemand anders!!!!!!quote:
Nee hoor was echt helemaal niks mis met die post. Ik zie veel erger voorbij komen.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgende keur graag iets meer nuance ipv de gehele islamitische cultuur als problematisch weg te zetten. Als je de term' islamistische cultuur' had gebruikt had het kunnen blijven staan. Daarnaast ging het richting 'jij-bak' en dat is niet nodig in een discussie.
Jullie, zullie, wulliequote:Op zondag 16 februari 2025 21:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee hoor was echt helemaal niks mis met die post. Ik zie veel erger voorbij komen.
Gewoon jammer dat bepaalde lieden continu posts van anderen een note geven die hun niet aan staan. Lieden die duidelijk een of meerdere labels uit de DSM hebben. En dat dit vervolgens ook nog gefaciliteerd wordt door jullie
Users haken zo wel af, kan het forum definitief opgeheven worden.
Ga je vannacht weer notes modereren van BansheeBoy als zijn persoonlijk begeleider?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jullie, zullie, wullie
Wees gewoon een vent en accepteer moderatie als je post off-policy gaat.
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ga je vannacht weer notes modereren van BansheeBoy als zijn persoonlijk begeleider?
De notes modereren we in principe nietquote:Op zondag 16 februari 2025 21:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ga je vannacht weer notes modereren van BansheeBoy als zijn persoonlijk begeleider?
Kan dat wel?quote:Op maandag 17 februari 2025 17:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
De notes modereren we in principe niet
Kan ze weggooien maar dat is meer voor als ik een dubbele zetquote:
Welke?quote:Op maandag 17 februari 2025 17:36 schreef Alpha0 het volgende:
NWS / Kabinet wil voorrang statushouders ontnemen, gemeenten verbijsterd
Waarom is mijn reactie weggehaald?
Wie wat waar?quote:Op maandag 17 februari 2025 19:50 schreef Origami94 het volgende:
Waarom wordt mijn reactie om het on-topic te houden in een topic over artsen verwijderd? En die van een user die over asielzoekers begint niet?
Jammer wel, ik zie in mijn notes werken waarvan ik denk wat doet dat daar. Laten we ons er niet druk om maken. Er zit een goede kop op.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
De notes modereren we in principe niet
Waarom denk je?quote:Op maandag 17 februari 2025 19:50 schreef Origami94 het volgende:
Waarom wordt mijn reactie om het on-topic te houden in een topic over artsen verwijderd? En die van een user die over asielzoekers begint niet?
Ok graag of niet hoorquote:Op maandag 17 februari 2025 20:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jammer wel, ik zie in mijn notes werken waarvan ik denk wat doet dat daar. Laten we ons er niet druk om maken. Er zit een goede kop op.
Als jij voor elke note een gulden kreeg, hoeveel flessen romige melk had je dan wel niet gehad nu?quote:
Forum@fok.nlquote:Op maandag 17 februari 2025 20:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jammer wel, ik zie in mijn notes werken waarvan ik denk wat doet dat daar. Laten we ons er niet druk om maken. Er zit een goede kop op.
Waar op het forum kan je er trouwens wel mee terecht?²
Dan zou ik een kaasfabriekje kunnen starten.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:45 schreef oblo het volgende:
[..]
Als jij voor elke note een gulden kreeg, hoeveel flessen romige melk had je dan wel niet gehad nu?
Bijna net zo vermoeiend als mensen die steeds naar de bekende weg vragen. Je reageerde op een post die is weggehaald. Daarom is ook jouw post weggehaald.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:14 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Vermoeiend wel. Ik vraag iets en krijg geen antwoord.
Tis watquote:Op maandag 17 februari 2025 22:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bijna net zo vermoeiend als mensen die steeds naar de bekende weg vragen. Je reageerde op een post die is weggehaald. Daarom is ook jouw post weggehaald.
Waar zijn we hier toch mee bezig. Hele discussies gaan kapot aan dit soort niks toevoegende oneliners.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
@:RamboDirk Nee hè, weer een inheemse Berber.²
Die haal ik tegenwoordig gewoon wegquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:57 schreef sp3c het volgende:
Agreed
Maar is niet anders dan 'oeh ik heb een lichtgetinte vermoeden'
Vervelend, kinderachtig etc.
Zegt wat over de aandacht die die users aan zulke posts schenken natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:32 schreef sp3c het volgende:
Maar daar komen gek genoeg minder klachten over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |