quote:Op zondag 16 februari 2025 21:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ga je vannacht weer notes modereren van BansheeBoy als zijn persoonlijk begeleider?
De notes modereren we in principe nietquote:Op zondag 16 februari 2025 21:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ga je vannacht weer notes modereren van BansheeBoy als zijn persoonlijk begeleider?
Kan dat wel?quote:Op maandag 17 februari 2025 17:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
De notes modereren we in principe niet
Kan ze weggooien maar dat is meer voor als ik een dubbele zetquote:
Welke?quote:Op maandag 17 februari 2025 17:36 schreef Alpha0 het volgende:
NWS / Kabinet wil voorrang statushouders ontnemen, gemeenten verbijsterd
Waarom is mijn reactie weggehaald?
Wie wat waar?quote:Op maandag 17 februari 2025 19:50 schreef Origami94 het volgende:
Waarom wordt mijn reactie om het on-topic te houden in een topic over artsen verwijderd? En die van een user die over asielzoekers begint niet?
Jammer wel, ik zie in mijn notes werken waarvan ik denk wat doet dat daar. Laten we ons er niet druk om maken. Er zit een goede kop op.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
De notes modereren we in principe niet
Waarom denk je?quote:Op maandag 17 februari 2025 19:50 schreef Origami94 het volgende:
Waarom wordt mijn reactie om het on-topic te houden in een topic over artsen verwijderd? En die van een user die over asielzoekers begint niet?
Ok graag of niet hoorquote:Op maandag 17 februari 2025 20:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jammer wel, ik zie in mijn notes werken waarvan ik denk wat doet dat daar. Laten we ons er niet druk om maken. Er zit een goede kop op.
Als jij voor elke note een gulden kreeg, hoeveel flessen romige melk had je dan wel niet gehad nu?quote:
Forum@fok.nlquote:Op maandag 17 februari 2025 20:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jammer wel, ik zie in mijn notes werken waarvan ik denk wat doet dat daar. Laten we ons er niet druk om maken. Er zit een goede kop op.
Waar op het forum kan je er trouwens wel mee terecht?²
Dan zou ik een kaasfabriekje kunnen starten.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:45 schreef oblo het volgende:
[..]
Als jij voor elke note een gulden kreeg, hoeveel flessen romige melk had je dan wel niet gehad nu?
Bijna net zo vermoeiend als mensen die steeds naar de bekende weg vragen. Je reageerde op een post die is weggehaald. Daarom is ook jouw post weggehaald.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:14 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Vermoeiend wel. Ik vraag iets en krijg geen antwoord.
Tis watquote:Op maandag 17 februari 2025 22:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bijna net zo vermoeiend als mensen die steeds naar de bekende weg vragen. Je reageerde op een post die is weggehaald. Daarom is ook jouw post weggehaald.
Waar zijn we hier toch mee bezig. Hele discussies gaan kapot aan dit soort niks toevoegende oneliners.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
@:RamboDirk Nee hè, weer een inheemse Berber.²
Die haal ik tegenwoordig gewoon wegquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:57 schreef sp3c het volgende:
Agreed
Maar is niet anders dan 'oeh ik heb een lichtgetinte vermoeden'
Vervelend, kinderachtig etc.
Zegt wat over de aandacht die die users aan zulke posts schenken natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:32 schreef sp3c het volgende:
Maar daar komen gek genoeg minder klachten over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |