Half uur er naar zitten kijkenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:02 schreef Schakeltopia het volgende:
als ik kan helpen jordy, zegt jeffrey.
ik ben klaar
Is al mislukt de groep ving hem het eerst op daarna even apart met Jordy. Dus hij kan niet klagen.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:58 schreef Flow3r het volgende: Jeff blijft daar zo lang alleen zitten omdat ie hoopt op een Axeltje ? Dat iedereen hem zielig gaat vinden als buitengeslotene ?
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 14:05 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop zo dat Jeff deze week toch nog genomineerd gaat worden
ja graag!quote:Op zondag 2 februari 2025 14:05 schreef Puzzie het volgende:
Het móet en het zálquote:Op zondag 2 februari 2025 14:05 schreef Puzzie het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2025 14:05 schreef Puzzie het volgende:
ze is al bij hem geweest toen hij net de kamer weer in kwamquote:Op zondag 2 februari 2025 14:06 schreef OmaJacky het volgende:
Hij zal ook wel balen dat Jolien geen enkele keer terwijl hij daar zooooooo zielig aan t doen is /aandacht vragen , zij niet bij hem komt.
Juist jaquote:Op zondag 2 februari 2025 14:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf toch al constant 'in't zak gezet'. Tijd dat 't zak met inhoud buiten gezet wordt.
taki zal wel braka sjaka taal zijn voor praten ofzoquote:Op zondag 2 februari 2025 14:12 schreef Verity het volgende:
Keanu tegen Jeffrey: Straks even taki?
Of te wel tactiek besprekring?
Keanu heeft ook niet veel rugdekking verwacht ik zo.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:12 schreef Verity het volgende:
Dat geldt vermoedelijk ook voor Jordy, nu Niels is vertrokken.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Keanu heeft ook niet veel rugdekking verwacht ik zo.
Dus dan maar Jeff dichtbij houden
quote:Op zondag 2 februari 2025 14:12 schreef Verity het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2025 14:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat geldt vermoedelijk ook voor Jordy, nu Niels is vertrokken.
Je bent niet de enige hoorquote:Op zondag 2 februari 2025 14:14 schreef Puzzie het volgende:
Jeff maakt het voor mij wel minder leuk om nog naar te kijken
Dat hoop ik nietquote:Op zondag 2 februari 2025 14:14 schreef Kissingbird het volgende:
Jeff hoopt dat Jane van zijn geld afblijft
hij had met een pinnetje kunnen lopen maarjaquote:Op zondag 2 februari 2025 14:14 schreef Puzzie het volgende:
Die gaat er heel snel uit hoor, al dan niet vrijwillig.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:14 schreef Puzzie het volgende:
Douches schoonmaken.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:15 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey gaat de afwas doen met Jordy.. zijn opeens BFF
Kan nog steeds : Hierbij ben jij genomineerd, je mag nu kiezen wiens plaats je in wil nemen en wie je dus van de bank af wil halenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik neem de telefoon alleen op op woensdag, donderdag en vrijdag. Dan is er al genomineerd.
Kan je BB niet voor een weekje vervangen?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kan nog steeds : Hierbij ben jij genomineerd, je mag nu kiezen wiens plaats je in wil nemen en wie je dus van de bank af wil halen
Ceep your friends close but your enemy closer.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:15 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey gaat de afwas doen met Jordy.. zijn opeens BFF
douches schoonmaken
quote:Op zondag 2 februari 2025 14:18 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik ga ook even mijn doucheputje schoonmaken
Hij is in iedergeval niet aan het negeren. Ik ben benieuwd of hij later ook nog een moment met Jane neemt.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat jordy het advies van niels goed in zijn oren heeft geknoopt om dingen los te laten maar wel te onthouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Peerquote:Op zondag 2 februari 2025 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijkbaar is er gekozen voor de weekmaaltijd : pasta, spinazie en kip
Ja zeiden wij net die limonade verdwijnt wel in de fles hij Jeffrey en keanuquote:Op zondag 2 februari 2025 14:26 schreef Luna68 het volgende:
Komt er straks weer gezeik dat de een meer pakt dan de ander. En Jeffje kan z’n grijpgrage handjes weer warmdraaien
verschrikkelijkquote:Op zondag 2 februari 2025 14:29 schreef Hznootje het volgende:
Eva die heeft echt standaard een ontevreden bek hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Alleen met melk lactose vrij. Nu met bla maakt niet uit.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:29 schreef Joyce-43 het volgende:
Eva eet kaas plantaardig ofzo en vla, maar met de rest maakt het niet uit ofzo?
uitjes denk ikquote:Op zondag 2 februari 2025 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
zit er nou in die glazen pot naast de limonade 4 pruimen ofzo of appels?
Uienquote:Op zondag 2 februari 2025 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
zit er nou in die glazen pot naast de limonade 4 pruimen ofzo of appels?
Lactoseintolerantie en ze had er nog 1 die te lang is voor wordfeud!.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:29 schreef Joyce-43 het volgende:
Eva eet kaas plantaardig ofzo en vla, maar met de rest maakt het niet uit ofzo?
quote:Op zondag 2 februari 2025 14:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lactoseintolerantie en ze had er nog 1 die te lang is voor wordfeud!.
Lactose en glucose toch?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lactoseintolerantie en ze had er nog 1 die te lang is voor wordfeud!.
En dat geluid dat er uit komtquote:Op zondag 2 februari 2025 14:29 schreef Hznootje het volgende:
Eva die heeft echt standaard een ontevreden bek hé
ja dat kan ook hahahquote:
ze hebben het gekocht toch niet gekregenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:31 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat bb nu toch in de gaten heeft dat ze bewoners te mager worden.
oh, dat is dan best wel veelquote:Op zondag 2 februari 2025 14:33 schreef Verity het volgende:
Pootje: Wat heeft het gekost?
Eva: 120 per duo en voor ons 130.
jordy was ze aan het verdelen.. dan zou ik niet meer hoevenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:34 schreef odie22 het volgende:
eva heeft zin in een cracker en david s ook
op op alles moet opquote:Op zondag 2 februari 2025 14:34 schreef odie22 het volgende:
Ze heeft net een bak slob opquote:Op zondag 2 februari 2025 14:34 schreef odie22 het volgende:
snap ook neit waarom dat geleverd word in pottenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:36 schreef Ireth het volgende:
1 zo'n pot spinazie is net genoeg voor 2 personendie zooi slinkt al naar de helft als je er 1x naar blaast
dan kun je in ieder geval niet meer zien door wie het geleverd isquote:Op zondag 2 februari 2025 14:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
snap ook neit waarom dat geleverd word in potten
nou rotten niet zo snel maar rijp worden ook niet echtquote:Op zondag 2 februari 2025 14:37 schreef Koos1958 het volgende:
Doet elsa de peren in de koelkast. Nooit doen worden ze niet rijp en gaan ze rotten
Merkloosquote:Op zondag 2 februari 2025 14:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze hebben toch kisten doe het daarinquote:Op zondag 2 februari 2025 14:38 schreef Verida het volgende:
[..]
dan kun je in ieder geval niet meer zien door wie het geleverd is
er zal geen sponsor supermarkt betrokken zijn.
Misschien heeft BB een dealtje met Piet Pot?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja lijkt wel of zij ook vanaf begin erin gezeten heb ken je plek!quote:Op zondag 2 februari 2025 14:38 schreef Flow3r het volgende:
Eva irriteert me met dat haantje de voorste gedrag steeds
ja ze vroeg om spelt dat was de bummerquote:Op zondag 2 februari 2025 14:40 schreef ledn81 het volgende:
glutenvrije pasta is niet lekker volgens Eva dus bummer
Nah, dat deden de vorige DM's ook...quote:Op zondag 2 februari 2025 14:40 schreef Joyce-43 het volgende:
ze doet erg popie jopie oh kijk eens wat IK allemaal besteld heb!
zij zit er net pas inquote:
Kind is gewoon blij, deze vergeef ik haarquote:
ik hoor ze toch wel klagen, de lunch word gewoon slobquote:Op zondag 2 februari 2025 14:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou het eten valt deze week niet tegen
maar gaat ze toch doen, dus valt allemaal wel weer meequote:
flink olijfolie dan maarquote:Op zondag 2 februari 2025 14:44 schreef Ireth het volgende:
Wordt lekkere droge meuk. Pasta, kipfilet en spinazie. Had iets van creme fresh bij moeten zitten..
Dat proberen ze a 5 weken af te dwingenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:42 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO dwingt ze dus slob te eten in de middag
Koken deze mensen nooitquote:Op zondag 2 februari 2025 14:44 schreef Ireth het volgende:
"Als dit voor 3 dagen is kunnen we wel veel spinazie eten!!"
Aldus jane.
Ze willen het gewoon niet snappen. Dus ja dan geeft BB elke dag maar genoeg voor 1 maaltijd. En als ie slim is. Geeft hij pas nieuwe aan het einde van de middag. Zo alleen dwing je ze.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:44 schreef odie22 het volgende:
BB had het toch duidelijk gezegd van de week, dat het eten voor de avond is, stond ook op een pot ergens "avondeten"
quote:Op zondag 2 februari 2025 14:45 schreef Luna68 het volgende:
Moeten ze nu allemaal vieze glutenvrije pasta eten dankzij Eva die daar over klaagt??
vind het meer idioot dat je om gluten vrij vraagt, omdat je er blijkbaar niet tegen kan. maar dan vanwege de smaak zegt ooh valt wel mee ik eet wel lekker met jullie meequote:Op zondag 2 februari 2025 14:45 schreef Luna68 het volgende:
Moeten ze nu allemaal vieze glutenvrije pasta eten dankzij Eva die daar over klaagt??
Ze heeft er blijkbaar ook medicijnen voor en de slikt ze braaf iedere dagquote:Op zondag 2 februari 2025 14:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vind het meer idioot dat je om gluten vrij vraagt, omdat je er blijkbaar niet tegen kan. maar dan vanwege de smaak zegt ooh valt wel mee ik eet wel lekker met jullie mee
Ontevreden zeikmondquote:Op zondag 2 februari 2025 14:46 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
hebben de teruglezers er beetje een beeld bij
Maar dan wel iedereen laat betalen voor die glutenvrije meukquote:Op zondag 2 februari 2025 14:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vind het meer idioot dat je om gluten vrij vraagt, omdat je er blijkbaar niet tegen kan. maar dan vanwege de smaak zegt ooh valt wel mee ik eet wel lekker met jullie mee
Als je de gemarineerde kipfilet bakt en dan de spinazie er beetje bij beetje in doet, pasta koken en dan er doorheen moet wel lukken denk ik .quote:Op zondag 2 februari 2025 14:44 schreef Ireth het volgende:
Wordt lekkere droge meuk. Pasta, kipfilet en spinazie. Had iets van creme fresh bij moeten zitten..
ik vind die twee vrouwen zo raarquote:
Ze hebben ook lekker een uitje en knoflook en kruiden dus dat kan best lekker gekookt wordenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:50 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Als je de gemarineerde kipfilet bakt en dan de spinazie er beetje bij beetje in doet, pasta koken en dan er doorheen moet wel lukken denk ik .
ja ze zei het echtquote:Op zondag 2 februari 2025 14:52 schreef OmaJacky het volgende:
Eva: ketjap manis is aromat in vloeistof????
Belgen kennen geen Ketjap.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:51 schreef Schakeltopia het volgende:
nee jolien, ketjap is geen ketchup
Zoete licht pittige sojasausquote:Op zondag 2 februari 2025 14:52 schreef OmaJacky het volgende:
Eva: ketjap manis is aromat in vloeistof????
BFF'squote:Op zondag 2 februari 2025 14:55 schreef Schakeltopia het volgende:
wat is dat toch met milena en sharice. die kunnen ook niet van elkaar afblijven he
hij heeft er zo gezegd verstand vanquote:Op zondag 2 februari 2025 14:55 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff zegt tegen jolien chocola enzo in de kast want anders tjoepen ze het, en dat zegt de persoon die dingen van anderen pakt.
Hij is terug zichzelf, de gluiperdquote:Op zondag 2 februari 2025 14:55 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff zegt tegen jolien chocola enzo in de kast want anders tjoepen ze het, en dat zegt de persoon die dingen van anderen pakt.
héhé mij niet pushen hèquote:Op zondag 2 februari 2025 15:02 schreef Schakeltopia het volgende:
zijn die wc's al gepoetst jeffrey?
eerst zo nog even knuffe met jolientje, en dan heeft met een beetje geluk een ander het al gedaanquote:
dan heeft pootje net voor de 4e keer zitten schijten en dan wil hij het niet schoonmakenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
eerst zo nog even knuffe met jolientje, en dan heeft met een beetje geluk een ander het al gedaan
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
dan heeft pootje net voor de 4e keer zitten schijten en dan wil hij het niet schoonmaken
vooruitziende blikquote:Op zondag 2 februari 2025 15:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
eerst zo nog even knuffe met jolientje, en dan heeft met een beetje geluk een ander het al gedaan
Ik doe ook een Axeltjequote:Op zondag 2 februari 2025 15:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga een terrasje pakken in de zon, tot 1400 uur staat online .....
Toch wel...quote:
komt zoquote:Op zondag 2 februari 2025 15:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was het te horen op de streams? Doelpunt Ajax, gejuich, afgekeurd, VAR, goedgekeurd en weer gejuich
Heb stream op binnen dus geen idee.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was het te horen op de streams? Doelpunt Ajax, gejuich, afgekeurd, VAR, goedgekeurd en weer gejuich
Zet ik hem expres op 2, gaat de stream naar binnenquote:
zien ze wel goed.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:15 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zegt dat jordy zich gord ontplooit. Elsa zegt alleen moet hij zeggen ik heb dit gedaan. Jane van ja heeft bevestiging nodig maar positief. Vind hem heel leuk ontwikkelen
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zet ik hem expres op 2, gaat de stream naar binnen
Hij heeft het wel over hem maar goed dat hij niet is blijven hangen in gemisquote:Op zondag 2 februari 2025 15:16 schreef Verida het volgende:
[..]
zien ze wel goed.
Het had ook anders kunnen lopen, maar het lijkt erop alsof Jordy niet al te veel last heeft van het verdwijnen van zijn maatje.
Wel de bewoners die buiten waren die t hoorde. Duurde 2 minuten vanaf het doelpunt en 3 minuten toen de scheidsrechter hem goedkeurde. Ze dachten eerst dat er heel snel 2 doelpunten gemaakt werden.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dus we zullen het niet wetenquote:
Ah toch!quote:Op zondag 2 februari 2025 15:18 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wel de bewoners die buiten waren die t hoorde. Duurde 2 minuten vanaf het doelpunt en 3 minuten toen de scheidsrechter hem goedkeurde. Ze dachten eerst dat er heel snel 2 doelpunten gemaakt werden.
mogen we natuurlijk niet horen van ajax, dan weten we dat de streams niet live zijn , maar x aantal minuten achter lopenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zet ik hem expres op 2, gaat de stream naar binnen
Zie post van @OmaJackyquote:Op zondag 2 februari 2025 15:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
mogen we natuurlijk niet horen van ajax, dan weten we dat de streams niet live zijn , maar x aantal minuten achter lopen
Ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy en Jeff aan de poets op stream 1. Jeff zal proberen z'n imago op te vijzelen.
op te poetsenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy en Jeff aan de poets op stream 1. Jeff zal proberen z'n imago op te vijzelen.
Hij denkt zeker dat we er nog een x intrappenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
goedzo axel,quote:Op zondag 2 februari 2025 15:29 schreef Ebinas het volgende:
Axel vertelt Pootje wat Jeff gebruikt heeft, zijn overledne moeder en dat niemand thuis op hem wacht.
Ben benieuwdquote:Op zondag 2 februari 2025 15:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Wil je spinazie?
Pootje : Een beetje
Jane : Maar ik ga het lekker maken, je gaat het lekker vinden.
Pootje : Sowieso, dan wel.
Yep, best jammer. Mattheus doet het nietquote:Op zondag 2 februari 2025 15:35 schreef mazaru het volgende:
En Jordy loopt weer als een hondje achter Jeff aan zie ik
Jordy is een volger, heeft blijkbaar iemand nodig die hem stuurt.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:35 schreef mazaru het volgende:
En Jordy loopt weer als een hondje achter Jeff aan zie ik
Ik had ook liever gezien dat hij vertrok in plaats van Niels. Niels was er niet ingetraptquote:Op zondag 2 februari 2025 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy is een volger, heeft blijkbaar iemand nodig die hem stuurt.
hij moet hier denk ik een beetje zijn weg in vindenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy is een volger, heeft blijkbaar iemand nodig die hem stuurt.
Da's natuurlijk niet helemaal wat hij zei. Hij zei dat BB mensen wil zien breken wanneer ze beelden van hun familie te zien krijgen. Daar is het nu nog te vroeg voor. Hij zei, dat doen ze pas tegen het einde.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:38 schreef odie22 het volgende:
axel let niet echt goed op, ze willen mensen zien breken, daar is het nu nog te vroeg voor, nou roll the clips axel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |