Je bent niet de enige hoorquote:Op zondag 2 februari 2025 14:14 schreef Puzzie het volgende:
Jeff maakt het voor mij wel minder leuk om nog naar te kijken
Dat hoop ik nietquote:Op zondag 2 februari 2025 14:14 schreef Kissingbird het volgende:
Jeff hoopt dat Jane van zijn geld afblijft
hij had met een pinnetje kunnen lopen maarjaquote:Op zondag 2 februari 2025 14:14 schreef Puzzie het volgende:
Die gaat er heel snel uit hoor, al dan niet vrijwillig.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:14 schreef Puzzie het volgende:
Douches schoonmaken.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:15 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey gaat de afwas doen met Jordy.. zijn opeens BFF
Kan nog steeds : Hierbij ben jij genomineerd, je mag nu kiezen wiens plaats je in wil nemen en wie je dus van de bank af wil halenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik neem de telefoon alleen op op woensdag, donderdag en vrijdag. Dan is er al genomineerd.
Kan je BB niet voor een weekje vervangen?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kan nog steeds : Hierbij ben jij genomineerd, je mag nu kiezen wiens plaats je in wil nemen en wie je dus van de bank af wil halen
Ceep your friends close but your enemy closer.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:15 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey gaat de afwas doen met Jordy.. zijn opeens BFF
douches schoonmaken
quote:Op zondag 2 februari 2025 14:18 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik ga ook even mijn doucheputje schoonmaken
Hij is in iedergeval niet aan het negeren. Ik ben benieuwd of hij later ook nog een moment met Jane neemt.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat jordy het advies van niels goed in zijn oren heeft geknoopt om dingen los te laten maar wel te onthouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |