Je bent niet de enige hoorquote:Op zondag 2 februari 2025 14:14 schreef Puzzie het volgende:
Jeff maakt het voor mij wel minder leuk om nog naar te kijken
Dat hoop ik nietquote:Op zondag 2 februari 2025 14:14 schreef Kissingbird het volgende:
Jeff hoopt dat Jane van zijn geld afblijft
hij had met een pinnetje kunnen lopen maarjaquote:Op zondag 2 februari 2025 14:14 schreef Puzzie het volgende:
Die gaat er heel snel uit hoor, al dan niet vrijwillig.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:14 schreef Puzzie het volgende:
Douches schoonmaken.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:15 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey gaat de afwas doen met Jordy.. zijn opeens BFF
Kan nog steeds : Hierbij ben jij genomineerd, je mag nu kiezen wiens plaats je in wil nemen en wie je dus van de bank af wil halenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik neem de telefoon alleen op op woensdag, donderdag en vrijdag. Dan is er al genomineerd.
Kan je BB niet voor een weekje vervangen?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kan nog steeds : Hierbij ben jij genomineerd, je mag nu kiezen wiens plaats je in wil nemen en wie je dus van de bank af wil halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |